![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Alsof er geen betere kranten bestaan zeker? 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geertje, wanneer U de heilige wil uithengen, goed. Maar maak dan ook dan Uw bende marginalen, langharig werkschuw tuig, zich gedraagd. Dan zullen er geen "leugens" moeten verteld worden. Met vriendelijke groeten! |
Citaat:
Ik had het niet over de regeringskrant, maar over de zogenaamde oppositie ;-) |
Citaat:
Om jouw mestkeverballentopic op te zoeken als bewijs dat Piano's er niet alleen het Blokkader mee bedoelen is er geen schandpaal nodig. Het is gewoon te vinden op het meest gebruikte forum van PI. |
Citaat:
D'Orazio is niet veroordeeld voor slagen aan curator Zenner zoals jij beweerde. Ook op dat punt heb je dus gelogen op dit forum. Hij is wel veroordeeld wegens beledigingen (vrije meningsuiting??) en smaad aan de politie. Hij kreeg opschorting van straf en heeft dus geen straf moeten uitzitten of een boete betalen. Onze partij heeft D'Orazio niet "opgenomen". We zijn wel trots dat hij voor ons gestemd heeft en hebben veel respect voor D'Orazio. De onterechte en symbolische veroordeling wegens smaad en beledigingen, doet daar niets van af. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Scan die foto in en toon aan dat er met stenen gegooid werd. Dat van die stenen is al een eerste leugen. Tweede leugen is dat je een actie van anarchisten aan Blokbuster wil toeschrijven terwijl we er enkel eens gingen kijken. Mag dat ook al niet meer misschien? Ik ben bvb ooit eens op een AEL-meeting gaan kijken om te weten welk soort retoriek daar naar voor gebracht werd. Ik was het er absoluut niet mee eens, maar moet uit mijn aanwezigheid daar opgemaakt worden dat het een LSP-meeting was? Derde leugen: je omschrijft LSP als een "bende marginalen, langharig werkschuw tuig". Kijk eens naar LSP-leden: http://www.lsp-mas.be/stemlsp2004/page_kandidaten.html Je lanceert een reeks gratuite scheldwoorden zonder iets van de realiteit af te weten. Vierde leugen: ten onrechte beweer je dat ik "de heilige wil uithengen". Waarom zou een heilige willen uithengen? En hoe heng je een heilige uit? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja en neen blijft lang om strijden. De geintresseerden zullen het wel zelf vinden. |
Het zegt veel over de pers in ons land, dat een ordinaire caféruzie tot voorpaginanieuws wordt gepromoveerd. Gewoon omdat er een Vlaams Blok'er bij betrokken is. Pffff... er zijn dagelijks tientallen caféruzies in Vlaanderen!
|
Citaat:
Jullie hebben dus respect voor een straatvechter die anderen beledigt, bedreigt, slaat; en die zware vernielingen aanricht tegen staatseigendommen. Mooie bekentenis Cool, die genoteerd is. Met de beelden erbij van de bebloedde Zenner, d'Orazio in een bulldozer die rijkswachtvoertuigen ramt, en het interview van een collega-arbeider die bedreigd werd door die Italiaanse oproerkraaiende vreemdeling; kan dit later misschien nog van pas komen. :-D |
Citaat:
|
Maar desalniettemin een Blokker.
En d�*�*r gaat het uiteindelijk om. Tja, als je ze niet met politiek relevante misdaden zoals corruptie, moord en misbruik van overheidsgeld kan pakken, dan er zo maar op kloppen, he? (Of moet dat eerder 'hakken' zijn, Piano?) |
Citaat:
"Als het Blok doodzwijgen geen resultaat heeft en erop kappen evenmin, laten we er dan liever op kappen" Over mestkevers en fascisten: Yves Desmet, 12 mei 2001 |
Bedankt Piano.
Hopelijk voor jou haalt het tegenovergestelde van doodzwijgen, in combinatie met 'er op inhakken', meer uit dan de vorige, totaal mislukte tactiek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neen secretaris verdomme! U heeft reeds geluk dat ik aan U niet kan zulle! of twas al zo laat! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk trouwens dat de arbeiders van Clabecq groot gelijk hadden dat ze zich niet lieten doen door de Belze flikken ;-) Ze hadden toelating om op de autostrade te gaan betogen, maar toch doken er flikken op vanuit de bosjes. Waarom zouden die arbeiders zich dan niet verdedigen? Om de politiek-correcte moraalridder Koenraad M ter wille te zijn? |
Citaat:
De lezer die in staat is na te denken zal wel weten dat een bus veel ramen heeft, dat stenen daar niet goed voor zijn, dat een bus die zonder brokken door stenengooiers kan rijden niet van deze planeet is en tenslotte dat Fernand hier leugens verkoopt. |
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt wel een punt: ligamenten (ofte blokkers) een verwijt maken, zou niet mogen terwijl ze zelf niets anders doen. Nu, 'mestkevers' vind ik erger qua verwijt dan pakweg "rode staatszender" of "sp.asten", "niveanen",... en wel omdat er een politieke strategie achter zit die ik verwerp. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het enige waar de term 'mestkevers' wel nuttig voor is, is om diegenen die de term hanteren te vragen wie verantwoordelijk is voor de stront (mest) waarop die kevers welig kunnen groeien ;-)
Persoonlijk gebruik ik liever de vergelijking dat het Blok de schimmel is die groeit op het huidige rotte systeem. Dat is geen verwijt ten aanzien van diegenen die er illusies in hebben, maar het wijst integendeel het huidige systeem aan als verantwoordelijke. Dat is fundamenteel anders dan de bedoelingen van de traditionele politici die net de verantwoordelijkheid van zichzelf willen afschuiven... |
Citaat:
Opletten dat men U ook niet voor mestkever gaat schelden met zulke uitspraken! 8) |
Citaat:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
|
Mestkever kennen wij als "scheld"-woord...
maar wat is de koosnaam "gentille"-"spot"-naam voor de blokkers en de nva'ers... we kennen de kalotten voor de CVP, de sossen voor de spa'ers, etc... het kan toch niet dat er geen bestaat en dat niemand die hier kent???? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be