Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Congres Laurent Louis verboden. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201689)

Nierika 5 mei 2014 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris (Bericht 7126390)
U beweert dat het gegeven gemakkelijk te vinden moet zijn maar u bent niet in staat het te leveren?
8-)
Die uitspraken die u vermeld komen uit een reportage van Paul Muys, getoond op 17 november 1988 in het programma Panorama op de BRT (de huidige VRT).
Ik ben nog steeds op zoek naar de uitspraken van DILLEN en de context waarin deze gebeurden.
Tot nog toe nougatbollen...
Ik wacht... en ben héél geduldig...

Ik ben blijkbaar, zelfs op dit forum, niet de enige die daar van weet...
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=107

Ik heb nog peetvader karel dillen horen zeggen 'de neger stinkt' wel van dergelijke groep moet ik kotsen!

Los daarvan komt het uit Dillens toespraak aan de partij van 17 november 1991, waar Dillen het wel degelijk over de vuile en stinkende neger had.
Het jaar waarin hij opriep alle journalisten voor het kanon te zetten en hijzelf daarna het bevel zou geven om te vuren.
Hetzelfde jaar waarin Isabelle A onder vuur kwam te liggen door de helden van het VB vanwege haar single "ben je blank of ben je zwart".
Daar werd door Panorama wel degelijk een tweede reportage over gemaakt, naast diegene waar jij het over had, maar die is niet op youtube te vinden.
Helaas heeft diegene die me precies wist te situeren wanneer hij het gezegd heeft, zelf ook de reportage niet opgenomen.
Ik ga er natuurlijk ook zelf niet voor gaan hengelen bij de VRT, alhoewel ik vind dat zo'n reportages zeker steeds moeten kunnen bekeken worden.

In ieder geval kun je nu verder. Die toespraak, los van de Panorama-uitzending waarin ze opdook, moet makkelijk terug te vinden zijn binnen de partij.
Je hebt gezegd dat je je van die uitspraak wil distanciëren als ie ze zou gedaan hebben (context interesseert me niet, voor dergelijke schandalige uitspraken is nu eenmaal geen context te verzinnen).
Laat me weten hoe je het ervoer.
Je mag dat gerust in een privé-bericht doen, in tegenstelling tot jou zal ik zo sereen zijn je eventueel privé-bericht betreffende je houding tov de bewuste uitspraak niet op het forum rond te bazuinen.

Zipper 5 mei 2014 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7126057)
U zal dat niet merken en het zal U ook niet opvallen....Maar dat het allemaal zo simpel meer is als het ooit geweest is daar ben ik wel van overtuigd...Spreek maar eens met mensen die nog maar met een buitenlander willen trouwen....

Niet simpel ?? Vol is vol. De mensen zijn het een beetje beu om enerzijds bepaalde volkeren binnen te laten, die ons later de les willen spellen.

fonne 5 mei 2014 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7126228)
Grootse verkiezingsstunt voor alle partijen. Laurent is in beeld geweest en haalt alle kranten. Laurent blij.
De burgemeesters en Milquet hebben krachtdadig opgetreden. Zij ook blij.
Toch is er een principe gesneuveld. De meeting was enkel op uitnodiging.
De speakers zijn in Belgie nog niet veroordeeld. In Frankrijk wel, dus er zit een ranzige kant aan.
De politie had met 1 mannetje en 1 microfoon mogelijk antisemitische uitspraken kunnen opnemen om daarna de schuldigen aan te klagen.
Kostprijs= 1 werkdag. Resultaat, bewijs en aanklacht mogelijk.

Hoe verliep het nu? Verbod gebaseerd op een drogreden. 100 werkdagen,2 waterkanonnen en véél persaandacht. Resultaat, Laurent, de burgemeesters en Milquet blij. De belastingsbetaler betaald de rekening.

En de politie blij. Eindelijk eens een risico-loze dag zonder kasseiengooiers en beledigingen waar ze toch niet tegen mogen optreden om te vermijden dat de stad in de as wordt gelegd. Een vakantiedagje voor de politie, zeg maar. Lekker wat met de waterspuit spelen tegen weerloze burgers die een privé-bijeenkomst wilden bijwonen.

Zipper 5 mei 2014 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7125981)
Ik heb nergens geschreven dat ik het verschil met vroeger niet zie....en ik verberg me nergens achter...Ik probeer objectief te blijven en zeker niks te bewijzen
Ik zie ook wel die evolutie.... iedereen ziet dat....maar de feiten zijn er....Maar wat doe je er aan ? Een affiche met een paar bokshandschoenen ? Moet dat doorgaan als de oplossing ? Of een slogan als Grote kuis ? Mensen tegen elkaar opzetten is volgens mij geen goed idee....respect voor éénieder en samenwerking daarentegen wel.

Toon ons eens op welke manier moslims ons respecteren.

Another Jack 5 mei 2014 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7126959)

Of ze me echt respecteren weet ik niet, in ieder geval hebben ze me nog nooit de les gespeld.

HRobin 5 mei 2014 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 7126827)

Ik heb nog peetvader karel dillen horen zeggen 'de neger stinkt' wel van dergelijke groep moet ik kotsen!

Los daarvan komt het uit Dillens toespraak aan de partij van 17 november 1991, waar Dillen het wel degelijk over de vuile en stinkende neger had.
Het jaar waarin hij opriep alle journalisten voor het kanon te zetten en hijzelf daarna het bevel zou geven om te vuren.
Hetzelfde jaar waarin Isabelle A onder vuur kwam te liggen door de helden van het VB vanwege haar single "ben je blank of ben je zwart".
Daar werd door Panorama wel degelijk een tweede reportage over gemaakt, naast diegene waar jij het over had, maar die is niet op youtube te vinden.
Helaas heeft diegene die me precies wist te situeren wanneer hij het gezegd heeft, zelf ook de reportage niet opgenomen.
Ik ga er natuurlijk ook zelf niet voor gaan hengelen bij de VRT, alhoewel ik vind dat zo'n reportages zeker steeds moeten kunnen bekeken worden.

In ieder geval kun je nu verder. Die toespraak, los van de Panorama-uitzending waarin ze opdook, moet makkelijk terug te vinden zijn binnen de partij.
Je hebt gezegd dat je je van die uitspraak wil distanciëren als ie ze zou gedaan hebben (context interesseert me niet, voor dergelijke schandalige uitspraken is nu eenmaal geen context te verzinnen).
Je mag dat gerust in een privé-bericht doen, in tegenstelling tot jou zal ik zo sereen zijn je eventueel privé-bericht betreffende je houding tov de bewuste uitspraak niet op het forum rond te bazuinen.

Ik herinner me wel een reportage waar dit ter sprake kwam.
Karel Dillen verwees naar een uitspraak van Chirac, die ooit zei "het lawaai en de stank van immigranten". En dat Karel Dillen dat zo niet durfde te zeggen (maar wel wou zeker).
Sinds die tijd werd die uitspraak puur aan Dillen toegekend.

vlaams realist 5 mei 2014 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 7126916)
En de politie blij. Eindelijk eens een risico-loze dag zonder kasseiengooiers en beledigingen waar ze toch niet tegen mogen optreden om te vermijden dat de stad in de as wordt gelegd. Een vakantiedagje voor de politie, zeg maar. Lekker wat met de waterspuit spelen tegen weerloze burgers die een privé-bijeenkomst wilden bijwonen.

Beetje dubbel betaalde trainingsdag voor de studenten aan de politie school.
Als ze daar echt beginnen rellen is het veel minder bij de politie.

Allé, iedereen tevreden, behalve de belastingsbetaler.

vlaams realist 5 mei 2014 18:22

Hoeveel uitgebrande voertuigen, aangevallen brandweermannen tijdens deze "ZWARE" rellen?
Huh, mediashow, wie zegt dat?

vlaams realist 5 mei 2014 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 7126827)

Negerinnen kunnen inderdaad een serieus stukje stinken. Zit er maar eens naast op het O.V. Bovendien roepen ze constant in hun G.S.M. Ze denken blijkbaar dat je een betere verbinding krijgt door harder te roepen. Kan dat eens geen punt worden in de inburgeringscursus? Gratis suggestie, zonder dank.

Jan van den Berghe 5 mei 2014 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7125218)
Laurent Louis is een gevaarlijke gek.

Misschien is hij gek. De vraag dringt zich evenwel op waarom u hem beschouwt als "gevaarlijk". Voor wie? Waarvoor? Waarom?

Jan van den Berghe 5 mei 2014 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7125981)
Ik heb nergens geschreven dat ik het verschil met vroeger niet zie....en ik verberg me nergens achter...Ik probeer objectief te blijven en zeker niks te bewijzen
Ik zie ook wel die evolutie.... iedereen ziet dat....maar de feiten zijn er....Maar wat doe je er aan ? Een affiche met een paar bokshandschoenen ? Moet dat doorgaan als de oplossing ? Of een slogan als Grote kuis ? Mensen tegen elkaar opzetten is volgens mij geen goed idee....respect voor éénieder en samenwerking daarentegen wel.

Hoe ziet u dat, dat "respect voor éénieder"? Als ik een mening verkondig die u niet deelt, toon ik dan een gemis aan respect voor u?

Dixie 5 mei 2014 23:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7125720)
Neo nazi,s waar?

op dit forum nog niet tegengekomen 8O

Nietzsche 6 mei 2014 07:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 7127540)
op dit forum nog niet tegengekomen 8O

Jawel man, kreeg zo,n een kist tegen mijn bakkes.

Maar nee.

Conscience 6 mei 2014 07:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 7126232)
Ik leer wel iets bij. Had het Vlaams belang daar vergaderd, dan had je op protest van de buurtbewoners kunnen rekenen.
Die clown die joden haat om stemmen te ronselen word niet aangevallen door die buurtbewoners.
Begrijpe wie begrijpe kan.

Deze 'clown' heeft begrepen dat je islam en rassenhaat moet combineren, dat daarin de toekomst ligt van een heropleving van het nazisme. 'Nationalisme' is vervangen door religie, i.c. islam. Een cocktail die veel misdadiger is dan de mensen vermoeden. Het is enkel wachten op voldoende syriemisdadigers.

fred vanhove 6 mei 2014 08:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 7127357)
Hoe ziet u dat, dat "respect voor éénieder"? Als ik een mening verkondig die u niet deelt, toon ik dan een gemis aan respect voor u?

Nee.

fred vanhove 6 mei 2014 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7126959)

Ik word in Dubai toch altijd heel respectvol behandeld....:roll:

Zipper 6 mei 2014 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7127792)
Ik word in Dubai toch altijd heel respectvol behandeld....:roll:

ik vermoed dat gij de plezantste thuis zijt op communiefeesten :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be