Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Joëlle Milquet midden in de strontstorm (https://forum.politics.be/showthread.php?t=201782)

djimi 7 mei 2014 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe (Bericht 7129327)
...

Laat ons niet lachen he. Die school stikt van de adel. Als er nu één milieu is waar genaaid wordt, orgiën gehouden worden, dozijnen bastaarden gekweekt worden en andere uitspattingen plaatsvinden, is het de aristocratie wel.

Sla eens een geschiedenisboek open i.p.v. Royalty te kijken, dan doe je misschien wat echte kennis op over die families die jij zo graag verheerlijkt.

Mijn gedacht!

Overigens: Mevrouw Milquet Joëlle staat in bepaalde 'milieus' beter bekend als "Mille-quéquettes".

"IF YOU CAN'T JOIN 'EM, FUCK 'EM"

:twisted:

SMI94 7 mei 2014 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 7129748)
2. Zegt veel over magnificat's visie op meisjes en vrouwen.

Mss staat hij wat meer in de realiteit dan jij...

Om te beginnen is ze niet verkracht. En ten tweede: als je als meisje/vrouw schaarsgekleed een jongensslaapzaal binnengaat, dan is het niet om pannenkoeken te gaan bakken hé. Zo naïef ben je toch hopelijk ook niet, of wel? :roll:

Francis Vere 7 mei 2014 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 7129633)
De feiten deden zich voor op retraite in Libramont waar ze betrapt werden door een lerares in de ziekenboeg vh klooster. Iedereen is onmiddellijk naar huis gestuurd en de jongens werden nadien definitief van school gestuurd.

Kpeins dat je verkeer geinformeerd bent.
Althans volgens dé referentie in dit onderzoekjournalistiek precair dossier, onze nimmer aflatende blauw rioolgazetje:
"Het incident deed zich al voor in januari, maar kwam pas recent aan het licht na een ander voorval met hetzelfde meisje in maart. De 16-jarige werd toen betrapt in de ziekenboeg op school terwijl ze een andere leerling aan het bevredigen was. "
http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderw...het-land.dhtml

Heb je een andere bron of zo?

Alleszins, hier moet minstens een parlementaire onderzoekscomissie voor worden opgericht. Meisjes van 16 die op school sexen met jongens van 16....
Toeme toch, wie had dat ooit gedacht...

fox 7 mei 2014 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Francis Vere (Bericht 7129764)
Alleszins, hier moet minstens een parlementaire onderzoekscomissie voor worden opgericht. Meisjes van 16 die op school sexen met jongens van 16....
Toeme toch, wie had dat ooit gedacht
...

Je hebt hier al veel bijdrages gepost in dit topic en nog steeds lijk je niet te vatten waarover het gaat. Vreemd.

djimi 7 mei 2014 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 7129437)
... we kunnen niet verwachten dat een 17-jarige jongen zegt tegen een meisje dat bijna ontbloot avance's maakt van: 'fatsoeneer je'...

Ik ken nochtans honderden 16-, 17-, 18-..., -jarige jongens van wie ik dat net wél zou kunnen verwachten, en ongetwijfeld tot grote ergernis van nogal wat forum-genoten zijn dat in grote meerderheid 'allochtonen', en 'moslims'.

En ja, ze komen hoofdzakelijk uit de 'lagere klasse'.

Ze gaan - gelukkig? helaas? - niet op school in een "Collège", maar in een "Athénée Royal".

Laat dat evenwel niet aan uw 'hart' komen.

Francis Vere 7 mei 2014 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 7129750)
-16=sexueel minderjarig ergo sex=verkrachting,met of zonder toestemming

niet correct.
14-16 jaar = aanranding indien 'dader' -18 jaar
-14 jaar = verkrachting ongeacht instemming en/of de leeftijd van de andere partij
http://www.seksualiteit.be/misbruik/...leeftijdsgrens

meisje 15 jaar en jongen 16 jaar en beiden zo heet als de ratten: veel succes om een procereur/jeudgrechter te vinden die zich daar mee gaat bezig houden...

Francis Vere 7 mei 2014 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 7129768)
Je hebt hier al veel bijdrages gepost in dit topic en nog steeds lijk je niet te vatten waarover het gaat. Vreemd.

Da's gewoon omdat je ze blijkbaar niet allemaal even aandachtig hebt gelezen.

De insinuaties omtrent de interventies van Milquet die tot nu blijven steken in toogpraat heb ik reeds behandeld in de vele andere bijdrages.

De discussie legt zich nu echter toe op de juridische aspecten van den daad....

Wie ben ik om den draad over den daad te sturen; ik volg het ook maar e ;-)

Conscience 7 mei 2014 15:30

Joëlle Milquet maakt seksisme strafbaar

Citaat:

Seksisme wordt binnenkort strafbaar. Het gaat niet alleen over vrou*wen beschimpen en vernederen op straat, maar ook op het werk of op sociale media zoals Facebook. Dat schrijft Het Nieuwsblad.
Femme de la Rue

In 2012 zorgde de documentaire Femme de la Rue voor ophef. Het toont hoe vrouwen in Brussel op straat worden beschimpt en geïntimideerd. Het opende de ogen van onder ande*re minister van Gelijke Kan*sen Joëlle Milquet (CDH), die seksisme uit de wereld wil hel*pen.

Ondertussen heeft Milquet een wetsontwerp klaar en overtuigde ze haar re*geringspartners om de strijd aan te gaan. Als alles goed gaat, keurt de Kamer het voorstel begin april goed.
Rechter beslist

Wie opzet*telijk een gebaar of handeling stelt die vrouwen schade toe*brengt en de waardigheid van hun persoon ernstig aantast kan straks bij de kraag wor*den gevat. Waar de grens pre*cies ligt, dat moet de rechter uitmaken. Overtreders ris*keren een gevangenisstraf tussen een maand en een jaar en boetes tussen 50 en 1000 euro.

SMI94 7 mei 2014 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Conscience (Bericht 7129786)

Als het meisje toestemt, hoe kan het den seksisme zijn? :roll:

Of denk je dat die maatregel inhoudt dat geen enkel meisje/vrouw nog sex mag hebben met een man, of knuffelen of kussen?!

JBM 7 mei 2014 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 (Bericht 7129788)
Als het meisje toestemt, hoe kan het den seksisme zijn? :roll:

Laat dat nu net zijn wat nog onderzocht moet worden he. Een heel topic gezever op niks dus.

djimi 7 mei 2014 15:46

"All is fair in love and politics"

en

"Het doel heiligt de middelen"

Is 't niet waar, misschien?

fox 7 mei 2014 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Francis Vere (Bericht 7129782)
Da's gewoon omdat je ze blijkbaar niet allemaal even aandachtig hebt gelezen.

De insinuaties omtrent de interventies van Milquet die tot nu blijven steken in toogpraat heb ik reeds behandeld in de vele andere bijdrages.

De discussie legt zich nu echter toe op de juridische aspecten van den daad....

Wie ben ik om den draad over den daad te sturen; ik volg het ook maar e ;-)

Tgo ja. HLN komt naar buiten met de interventies van Milquet. Alé bon, ze noemen haar niet bij naam, maar laat ons een kat een kat noemen. Iedereen weet daardoor dat het wel degelijk om Milquet gaat.

HLN, ik geef het toe, is een brolgazet. Maar zelfs een brolgazet gaat zoiets niet schrijven als ze niet effectief bewijslast hebben tegen de minister in kwestie want ze weten ook wel wat juridisch boven hun hoofd hangt als ze geen poot hebben om op te staan. Je kan dat gespeculeer blijven noemen en je mag dat ook gerust doen van mij, maar ondertussen weet iedereen wel beter.

An sich interesseert het mij geen zier wat die gastjes hebben uitgespookt op retraite als het met wederzijdse toestemming was. Als het niet met wederzijdse toestemming was moeten anderen maar uitzoeken, ik ben niet in de positie om daar uitspraken over te doen. Het enige wat mij interesseert is welke rol Milquet hier in speelt en of ze haar positie als minister misbruikt om haar zoon uit de wind te zetten. Als dat het geval is moet ze imo meteen opstappen en geen ministerpost opnemen in de volgende regering.

Gipsy 7 mei 2014 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Conscience (Bericht 7129786)

Dus geen grapjes meer met vrouwen, niet meer naar lachen. Niet meer jagen of versieren. Dat wordt zéér triestig.

Francis Vere 7 mei 2014 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 7129798)
Tgo ja. HLN komt naar buiten met de interventies van Milquet. Alé bon, ze noemen haar niet bij naam, maar laat ons een kat een kat noemen. Iedereen weet daardoor dat het wel degelijk om Milquet gaat.

HLN, ik geef het toe, is een brolgazet. Maar zelfs een brolgazet gaat zoiets niet schrijven als ze niet effectief bewijslast hebben tegen de minister in kwestie want ze weten ook wel wat juridisch boven hun hoofd hangt als ze geen poot hebben om op te staan. Je kan dat gespeculeer blijven noemen en je mag dat ook gerust doen van mij, maar ondertussen weet iedereen wel beter.

An sich interesseert het mij geen zier wat die gastjes hebben uitgespookt op retraite als het met wederzijdse toestemming was. Als het niet met wederzijdse toestemming was moeten anderen maar uitzoeken, ik ben niet in de positie om daar uitspraken over te doen. Het enige wat mij interesseert is welke rol Milquet hier in speelt en of ze haar positie als minister misbruikt om haar zoon uit de wind te zetten. Als dat het geval is moet imo meteen opstappen en geen ministerpost opnemen in de volgende regering.

I beg to differ :-)

Niet altijd vuur waar er rioolgazetterook is....
http://www.zizo-online.be/node/877

In november 1996 had een journalist van De Standaard, Pol Van Den Driessche, een proces-verbaal in handen gekregen waarin Elio De Rupo werd beschuldigd van pedofiele activiteiten. Het bleek om een verhoor te gaan van een zekere Olivier Trusgnach

als ze haar boekske te buiten is gegaan moet je als goeie journalist wachten om te publiceren tot je zeker bent dat ze haar boekje te buiten is gegaan.
En dan mag ze van mijn part inderdaad (hard) aangepakt worden.

Nu kan ik me niet van de indruk ontdoen dat HLN, als altijd voor het blauwe karretje gespannen, een zweepslagje heeft gekregen om een met een ander "schandaal" een beetje mist te spuiten om Didier wat adem te geven. Na zijn rituele twitter slachting van gisteren, niet eens zo'n slecht idee.

vlaams realist 7 mei 2014 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 7129798)

An sich interesseert het mij geen zier wat die gastjes hebben uitgespookt op retraite als het met wederzijdse toestemming was. Als het niet met wederzijdse toestemming was moeten anderen maar uitzoeken, ik ben niet in de positie om daar uitspraken over te doen. Het enige wat mij interesseert is welke rol Milquet hier in speelt en of ze haar positie als minister misbruikt om haar zoon uit de wind te zetten. Als dat het geval is moet ze imo meteen opstappen en geen ministerpost opnemen in de volgende regering.

Stel je eens voor dat het gebruikte meisje een princes was.

fox 7 mei 2014 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Francis Vere (Bericht 7129811)

In november 1996 had een journalist van De Standaard, Pol Van Den Driessche, een proces-verbaal in handen gekregen waarin Elio De Rupo werd beschuldigd van pedofiele activiteiten. Het bleek om een verhoor te gaan van een zekere Olivier Trusgnach

als ze haar boekske te buiten is gegaan moet je als goeie journalist wachten om te publiceren tot je zeker bent dat ze haar boekje te buiten is gegaan.

Nu kan ik me niet van de indruk ontdoen dat HLN, als altijd voor het blauwe karretje gespannen, een zweepslagje heeft gekregen om een met een ander "schandaal" een beetje mist te spuiten om Didier wat adem te geven. Na zijn rituele twitter slachting van gisteren, niet eens zo'n slecht idee.

Euhm, er was niets verkeerd met dat artikel in kwestie. Vandendriessche beschuldigde Di Rupo niet van pedofiele activiteiten. Hij meldde alleen maar dat Di Rupo ervan beschuldigd werd door anderen, wat feitelijk gewoon correct was. Dit is dus helemaal niet vergelijkbaar, want hier beschuldigd HLN wel degelijk de minister in kwestie.

vlaams realist 7 mei 2014 16:02

Dat zou veel verklaren.

Boduo 7 mei 2014 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7129220)
Een minister die opkomt voor de rechten en de eerbaarheid van vrouwen is op zich niet slecht. Vaak beginnen zo'n dingen al op de scholen.
Er zijn in veel scholen problemen, niet enkel in de dure luxescholen hoor...

http://www.standaard.be/cnt/dmf20140507_004
Per slot van rekening worden zo'n meisjes nog vaak bekeken als aanstoker ipv slachtoffer. Goed van Milquet dat ze middels wetjes op seksisme en zo daar iets aan wilt doen...

kansarme meisjes ???
De "zomer" is pas begonnen en kijk eens hoe een aantal kansarme & andere meisjes "gekleed" zijn.
Uitlokking noemt men dat en dat IS het ook.

TheFourHorsemen 7 mei 2014 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 7129718)
Allemaal gezever!

Voor de wet is ze als -16 jarige niet wilsbekwaam en zijn die jongens strafbaar.
Met of zonder toestemming van dat meisje. Dat is het enige wat telt voor de rechtbank!
.

Ongelooflijk hoe mensen zich hier blijven focussen op het feit dat het meisje net geen 16 is, en de jongens net wel 16. De leeftijd gaat in deze zaak echt niets uitmaken.

Denk je echt dat als een meisje de dag voor haar 16de verjaardag consensueel seks heeft met haar vriendje dat al 16 is, de jongen om die reden zal veroordeeld worden na een klacht van het meisje? Blijf niet zo staren naar de letter van de wet. De rechter doet dat (gelukkig) ook niet.

manta 7 mei 2014 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7129838)
kansarme meisjes ???
De "zomer" is pas begonnen en kijk eens hoe een aantal kansarme & andere meisjes "gekleed" zijn.

U mist een stukje...
Citaat:

Niet alleen kansarme meisjes worden verliefd op een loverboy. Pubermeisjes met een laag zelfbeeld zijn het vatbaarst voor loverboys die hen overladen met dure cadeaus.’

Boduo 7 mei 2014 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7129857)
U mist een stukje...

U dénkt dat ik een stukje mis...
Ik mis NIETS.
Ik zie wat ik zie.
Jij ook !

Boduo 7 mei 2014 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 7129854)
Ongelooflijk hoe mensen zich hier blijven focussen op het feit dat het meisje net geen 16 is, en de jongens net wel 16. De leeftijd gaat in deze zaak echt niets uitmaken.

Denk je echt dat als een meisje de dag voor haar 16de verjaardag consensueel seks heeft met haar vriendje dat al 16 is, de jongen om die reden zal veroordeeld worden na een klacht van het meisje? Blijf niet zo staren naar de letter van de wet. De rechter doet dat (gelukkig) ook niet.

Heb jij de film "Het vonnis" gezien ???

:roll::roll::roll:

Bad Attila 7 mei 2014 16:41

Citaat:

Eeeuh, de naam van Milquet heeft eerst in Franstalige kringen gecirculeerd, hoor, zeker 24u voordat HLN over een "federale Minister" is gaan beginnen praten.

En op dit ogenblik is het zelfs niet duidelijk of het Milquet is die dat fameus interview heeft gegeven. Dat weten waarschijnlijk enkel een paar journalisten van Sudpresse.

manta 7 mei 2014 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7129861)
U dénkt dat ik een stukje mis...
Ik mis NIETS.
Ik zie wat ik zie.
Jij ook !

Ik zie vooral niet in waarom die klein als aanstookster naar voren wordt gebracht.
En ik zie zeker niet in waarom haar kledij uitlokking zou zijn...

djimi 7 mei 2014 16:58

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7129838)
kansarme meisjes ???

Voortaan mag ik elke jongen/man die in t-shirt en short op straat flaneert droog in de kakker pakken?

:roll:

Knuppel 7 mei 2014 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Meuh (Bericht 7129696)
Ik heb sowieso al nooit gezegd dat ze verkracht zou zijn, integendeel volgens het verhaal zoals ik het hoor was het met toestemming. Echter blijft het dan nog strafbaar als het om een -16 jarige gaat. En de ouders kunnen in haar plaats dan ook een klacht indienen tegen de +16 jarigen (hetgeen ze volgens het artikel overwegen).

De verjaringstermijn voor aanranding van eerbaarheid/verkrachting is 10 jaar vanaf de leeftijd van 18 te tellen als ik mij goed herinner, dus een paar maanden na datum is zeker nog op tijd.

Kort gezegd gaat het om wat hierboven staat. Er werd een strafbaar feit gepleegd, en dit op een eliteschool. De school kon daardoor niet anders dan de plegers van deze strafbare feite van school sturen. Volgens de wet was het meisje niet strafbaar, dus mocht het blijven.

De zoon van Milquet moet op dit ogenblik ongeveer 15 jaar oud zijn. Hij was dus minderjarig, maar jammer genoeg één van de aanwezigen tijdens de "spirituele retraite" in het klooster waar de groepssex plaatsvond.

De school vreest prestigeverlies, wil ten allen prijze gerechtelijke problemen voorkomen, , en stuurt de groep jongens, waaronder de zoon van een federale minister, weg. Dit ondanks de "bemiddelingspoging" van zijn moeder.

De school verbiedt de leerlingen over de zaak te spreken, vooral tegen de media, maar dat geldt niet voor "de moeder" Milquet. Zij geeft een, weliswaar anoniem, interview in een in Franstalig België veel gelezen blad. Daarin schildert ze het slachtoffer van de groepssex af zoals verkrachters en pedofielen dat ook doen: "Ze vroeg er om".

Er wordt eveneens beïnvloeding door "de moeder" via andere kanalen geïnsinueerd, maar daar zullen we pas na de verkiezingen het fijne over te weten komen.

Volgens mij, (maar ik kan me vergissen) is de zoon van Milquet niet strafbaar vermits hij geen 16 jaar oud is. Zowel de school als Milquet proberen hun "goede naam" te beschermen. De school deed dit door iedereen het zwijgen op te leggen over het gebeuren in het betreffende klooster.

Milquet heeft dat gedaan door NIET te zwijgen, maar een anoniem interview te geven waarin ze het meisje, dat voorwerp was van de groepssex waarin haar zoon een rol speelde, als een slet afschilderde.

Knuppel 7 mei 2014 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7129865)
Eeeuh, de naam van Milquet heeft eerst in Franstalige kringen gecirculeerd, hoor, zeker 24u voordat HLN over een "federale Minister" is gaan beginnen praten.

En op dit ogenblik is het zelfs niet duidelijk of het Milquet is die dat fameus interview heeft gegeven. Dat weten waarschijnlijk enkel een paar journalisten van Sudpresse.

Toen ik hier voor het eerst over hoorde ben ik beginnen googelen naar de Franstalige media. Het heeft geen tien minuten geduurd of ik wist dat het over Milquet en haar 15-jarige zoon ging.

Knuppel 7 mei 2014 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7129865)

Dat klopt.

Boduo 7 mei 2014 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7129939)
Toen ik hier voor het eerst over hoorde ben ik beginnen googelen naar de Franstalige media. Het heeft geen tien minuten geduurd of ik wist dat het over Milquet en haar 15-jarige zoon ging.

Blij dat je dit schrijft !!!
Dit ruimt een reeks misverstanden uit de weg !

andev 7 mei 2014 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune (Bericht 7129261)
Het is enorm laag bij de grond van het Laatste Nieuws dat lezers hun commentaren op dit gebeuren niet kunnen melden. Ze hebben het in het verleden nogal gedaan oa in zaken waar het over allochtonen gaat. Het is heel simpel, ofwel laat je als krant toe dat op elk onderwerp kan gereageerd worden, kwetsende reacties die in strijd zijn met bestaande wetgevingen kunnen dan nog altijd door een web-master geweerd worden indien nodig. Stel u voor, dat iemand met foto's en al, Bart Dewever ergens uit een bordeel ziet komen, eens zien of ze dan de nodige discretie en onmogelijkheid om te reageren zouden inschakelen. Het is dus klaar en duidelijk, er is hier met deze zaak serieus stront aan de knikker, 3 weken voor de verkiezingen, en de regimepers zal er alles aan doen om de schade te beperken, nogmaals, het moest maar eens iets geweest zijn waar Bart Dewever in betrokken was, zou hij dan zelfde behandeling gekregen hebben????????????,

De vraag stellen is ze beantwoorden...
Als het echt zo is als hierboven aangehaald moet men daarover meteen klare wijn schenken tov de kiezers ipv van ze enkel op te dienen wat in het kraam van onze politiekers past, en voor de rest mogen we de kast in!
Milquet druipt precies soms van pretentie, en mag al eens op haar nummertje gezet worden. Non?
Misschien beter haar zoontje onder controle houden ipv de Vlamingen aub.

Another Jack 7 mei 2014 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 7129663)
Inderdaad.

'Eyes Wide Shut' van Stanley Kubrick, is niet zo uit de lucht gegrepen dat men zou vermoeden.

Ja, giserke, het was een duister illuminati-ritueel.

andev 7 mei 2014 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 7129339)
Wat voor antwoord hier.:roll: HLN bracht dit zeker NIET uit omwille van wat jij denkt, maar omwille voor de platte commerce. En vuile platvloerse zucht naar sensatie. Ze kunnen niet zwaar genoeg aangepakt worden bij het laatste nieuws.

Onze politiekers zijn er anders ook als de kippen bij om tegenstanders door het slijk te halen als ze iets kunnen opdiepen, hoe onnozel ook! Zeker als ze de laatste jaren iets ivm VB of tegenwoordig NVA erbij kunnen zetten!
Op dat niveau, pers of geen pers, zal het wel niet heel lang duren vooraleer iedereen toch op één of andere manier het nodige te weten komt...

Bad Attila 7 mei 2014 17:43

Citaat:

Dat de zoon van een federale Minister erbij betrokken is, is bijna zeker. Dat die Minister dat fameus interview heeft gegeven, is veel minder duidelijk.

Het interview gaat trouwens over het feit dat de jongens buitengesmeten werden (en niet het meisje), wat als onrechtvaardig beschouwd wordt, en over niks anders.

Het is pas sinds gisteren dat sommigen zonder enige vorm van bewijs afkomen met beschuldigingen van "politieke druk en tussenkomst, ook bij het gerecht".

Knuppel 7 mei 2014 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7129951)
Ja, giserke, het was een duister illuminati-ritueel.

Volgens de Franstalige media gebeurde de groepsseks tijdens een "spirituele retraite" in een Waals klooster.

Mark Peeters 7 mei 2014 17:46

Citaat:

Didier Reynders heeft gisteren moedwillig over Dutroux gepraat om Milquet vandaag te kunnen pakken...

Reeds gisteren voorspelde Katleen Cools in "De Ideale Wereld" dat de HETZE rond Didier Reynders de volgende dag zou overschaduwd worden door een nog grotere HETZE (over de zoon van Milquet...)

http://markpeeters.skynetblogs.be/ar...k-8182340.html

Another Jack 7 mei 2014 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 7129964)
Volgens de Franstalige media gebeurde de groepsseks tijdens een "spirituele retraite" in een Waals klooster.

Ja, en het verband met de fantasieën van giserke is...?

Zucht 7 mei 2014 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7129963)
Dat de zoon van een federale Minister erbij betrokken is, is bijna zeker. Dat die Minister dat fameus interview heeft gegeven, is veel minder duidelijk.

Het interview gaat trouwens over het feit dat de jongens buitengesmeten werden (en niet het meisje), wat als onrechtvaardig beschouwd wordt, en over niks anders.

Het is pas sinds gisteren dat sommigen zonder enige vorm van bewijs afkomen met beschuldigingen van "politieke druk en tussenkomst, ook bij het gerecht".

De identificatie van de moeder uit het interview komt van Laurent Louis van de Parti populaire.
In deze Zwitserse gazet geeft hij zijn uitleg.
http://www.20min.ch/ro/news/monde/st...exuel-24371317

fonne 7 mei 2014 18:00

Citaat:

Brussels,katholien en ~16 jaar laat niet veel andere keuze over dan Sacha Milquet. Populist Laurent Louis heeft er in ieder geval een vette kluif aan.
Gangbang au Collège St Michel: les révélations exclusives de Laurent Louis.

Knuppel 7 mei 2014 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 7129963)

Edoch... het ene is even duidelijk als het andere volgens de Franstalige media

Citaat:

Allicht wordt het door de geïnterviewde, die niet toevallig anoniem wenste te blijven, als onrechtvaardig ervaren dat haar minderjarige zoon buitenvliegt en de "slet" die haar zoon in de val lokte niet. Jammer genoeg dacht/denkt de directeur van die school daar (niet zomaar?) anders over. Dat hij verkoos niet in te gaan op de "bemiddelingspoging" van een federaal minister met zéér veel macht wijst er op dat er meer aan de hand is. De zoon van Milquet is geen zestien jaar oud, maar hij maakte wel deel uit van de groep jongens die, volgens de directeur, strafbare feiten pleegden. Indien hij de zoon van Milquet een voorkeursbehandeling gegeven had zouden de poppetjes pas goed aan het dansen zijn gegaan. We weten immers niet of er zonen bij waren van mensen met nog langere armen dan Milquet. Hij kon met andere woorden moeilijk anders dan de hele groep zoontjes weg sturen. Als alles uitkomt waar wij tot op vandaag nog niets over weten (en waar we misschien nooit iets over te weten zullen komen) is dat voor de school waar hij directeur van is het beste. Die man nam volgens mij het zekere voor het onzekere.

Citaat:

Vergeet er niet bij te zeggen dat de bron hiervoor in de Franstalige media ontspringt.

fonne 7 mei 2014 18:01

Citaat:

Brussels,katholiek en ~16 jaar laat niet veel andere keuze over dan Sacha Milquet. Populist Laurent Louis heeft er in ieder geval een vette kluif aan.
Gangbang au Collège St Michel: les révélations exclusives de Laurent Louis.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be