![]() |
Citaat:
En ja, racisme is nu eenmaal een woord dat ook voor een bepaalde inhoud staat. Echter, de wetgever heeft in België zodanig aan dat woord getrokken dat zo wat iedere vorm van kritiek tegen de multiculturele samenleving als "racisme" kan worden beschouwd en bijgevolg ook vervolgd. Heeft u Pas gehoord bij het laatste interview op de VRT? Daar heeft ze duidelijk gezegd geen racist te zijn en ook geen boodschap te hebben aan racisme. Dus, waar haalt u uw laatste conclusie vandaan? Juist, bij uw intentie dat het VB sowieso fout en schuldig is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie ben ik om zo'n uitspraak in twijfel te trekken? |
Citaat:
Een aantal VB-mandatarissen delen die visie. |
Citaat:
En neen, ik heb hier thuis een heel archief met oud-Vlaams Blok-materiaal. Daar staat niets racistisch in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Helemaal niet. Een Calvinist toont nooit zijn rijkdom. Dat is Anti-Christelijk dat weet u, pronken met rijkdom is voorbehouden voor ongelovige liberale honden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb jij ook babylijkjes in je kelder? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het bloed van degene die het bloed van een mens vergiet, zal door mensen worden vergoten, want de mens is gemaakt naar het beeld van God” (Genesis 9:6 |
Citaat:
|
Citaat:
"Een man die gemeenschap heeft met iemand van het mannelijk geslacht, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw, - beiden hebben een gruwel gedaan, zij zullen zeker ter dood gebracht worden, hun bloedschuld is op hen" (Lev. 20:13) |
Citaat:
Nuance verschilletje. Ik heb dan ook niets tegen wielrenners, maar oh wee als ze daadwerkelijk gaan fietsen. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet allemaal, niet allemaal ! maar de meeste, tjonge jonge zeg. |
Citaat:
|
Citaat:
Terug naar eigen land met de wielrenners . |
Citaat:
|
Citaat:
Weetje wat leuk is, als je zo,n wielrenner keihard ziet fietsen een stok tussen zijn spaken duwen.. Dan valt die met een beetje geluk vol met zijn hoofd op de stoeptegels, en dan is die misschien wel hartstikke dood ! hahahahaha Ha-ha-ha.................... |
D�*t hoeft nu ook weer niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk, er zijn veel ergere dingen, maar toch. Dat volk denkt dat ze alleen op de wereld zijn joh. |
Zouden jullie niet beter gaan lullen op Koetjes en Kalfjes. Laat de ernstige mensen rustig debateren. Het kleuteruurtje is nou wel degelijk voltooid verleden tijd.
|
Citaat:
Je kunt je nare verleden in het klooster nu loslaten en je hoeft niet meer tegen jezelf te praten. Neem een glas water, zeg soms eens iets zinnigs en wij zullen je omarmen. |
Citaat:
Maar zijn discussiestijl is gewoon getroll. Een soort rigide schoolmeesterachtig getroll. Ik snap ook niet echt waarom je daar per se verder op wil ingaan. Voel je soms ook vaak een drang om te trollen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be