![]() |
Citaat:
En moest ik dat dan nog doen, dan komen we automatisch op het tweede punt : waarom zou ik het risico moeten lopen om geduwd of erger te worden door die hooligans ? Dit lijkt tegenwoordig ook al als normaal te worden aanzien ? D�*�*r gaat het hier over : diegenen die niet willen mee staken lopen risico's die in niet-stakingsomstandigheden strafbaar zijn...... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
veel vakbondsafgevaardigden dan bij u op het bedrijf maar gemiddeld zijn er dat drie die gaan er ook niet in slagen om in hun eentje den boel plat te leggen. uit ervaring weet ik dan weeral dat de meeste mensen staken omdat hun iets dwarszit en de werkgever daar geen oren naar heeft. maar ieder zijn ervaringen natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat tweede punt, ik kan het niet verhelpen dat u bang bent om over straat te lopen, beste voor u is dus inderdaad dat u bij valavond rustig binnen blijft maar vanaf u buiten komt loopt u altijd een risico natuurlijk of er nu een verhoogd risico is tijdens een stakingsdag... ik weet het niet.... voorlopig heb ik nog nergens gehoord dat ze de gewonden aan het aanvoeren zijn in het ziekenhuis dus denk dat het nog meevalt. maar als ik u toch enigszins gerust kan stellen, als iemand u tijdens een stakingsdag een muil op uw gezicht verkoopt is die man nog steeds even strafbaar als op een niet stakingsdag. |
Citaat:
Wat een 'succes'! :twisted: Reactie van m'n bomma: "gaat met zo'n debielen naar den oorlog, zeg! :roll:" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niets doen heeft nog nooit iets opgeleverd ......
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
"Divide et impera!" behoort hoe dan ook - tegen heug en meug - tot het zogenaamde erfgoed van 'onze' Europese zogenaamde beschaving. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2) Als het u kan troosten: als 'Pragmatisch Anarcho-Naturist' kan ik moeilijk anders dan mij bij eenzelfde realiteit neer te leggen. Op den duur geraakt een mens dat wel gewoon ;-) Laat zulks echter vooral de pret niet drukken. |
Citaat:
|
Citaat:
Het 'crapuul' wordt - al dan niet doelbewust - gekwéékt. Kijkt u maar eens goed naar de PR (Publiciteit/Reclame) waardoor de 'openbare ruimte' ingenomen is, als u durft. |
Citaat:
mijn & uw bomma & bompa (en zatte nonkel/knettergekke tante), Jefke van den bakker op 't hoekske, Lisa van Mariette van de paster, ... of de elkaar and everyone else bij voorkeur in driedelig maatpak in de aars pakkende gluiperds van de EC, het IMF, Standards & Poor's, de UNO, de OIC, etc...? :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
600 €miljoen. http://www.hln.be/hln/nl/926/Geld/ar...oen-euro.dhtml |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeker waar! |
Citaat:
In heel veel bedrijven werd gewerkt, zoals ik hier in Waregem heb kunnen vaststellen. Stakers probeerden de toegangen af te zetten, maar dat zorgde voor zoveel spanningen dat de politie er zelfs werd bijgehaald. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg bv maar : toch een indexsprong en voor de gesydikeerden niet? Toch tot 67 werken en de gesyikeerden tot 65? Of gaat men toch maar lekker mee genieten van de mogelijke verworvenheden? |
Citaat:
|
Citaat:
ps: 35 jaar werken? Daar zit het probleem al. Dat betekent op uw 57 ongeveer op pensioen. Een simpel rekensommetje maakt dat u 35 jaar heeft bijgedragen en dan makkelijk 25 jaar pensioen geniet en u denkt werkelijk dat zoiets haalbaar is? -) |
Citaat:
Mocht iedereen dat doen.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We moeten langere carrieres hebben, maar niet op latere leeftijd. 67 is me te oud. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be