Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Staking groot succes! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=210945)

Klojo eerste klas 15 december 2014 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hades (Bericht 7454721)
stop nog niet vertrekken naar uw werk, bedoelde gewoon dat je uw auto iets verder van uw werkplaats zetten en dan te voet verder ging. Dus ge moet nu echt geen 50 km te voet gaan he. sorry dacht dat dit duidelijk was maar blijkbaar was het toch nog net iets te moeilijk voor sommigen. mijn excuses.

Waarom zou ik (moest ik met de auto naar 't werk gaan) verplicht zijn om mijn auto ergens achter te laten omdat een bende stakers daar staan onnozel te doen ? Ik moet mij dus aanpassen aan die gasten ? En sedert wanneer is het toegelaten om materiaal van anderen te beschadigen ? Blijkbaar is het nu al aanvaardbaar dat vakbonders in bende zomaar mogen doen wat ze willen, de rest moet zich maar aanpassen ?
En moest ik dat dan nog doen, dan komen we automatisch op het tweede punt : waarom zou ik het risico moeten lopen om geduwd of erger te worden door die hooligans ? Dit lijkt tegenwoordig ook al als normaal te worden aanzien ?
D�*�*r gaat het hier over : diegenen die niet willen mee staken lopen risico's die in niet-stakingsomstandigheden strafbaar zijn......

Boduo 15 december 2014 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee (Bericht 7454706)
Dat pas achteraf zeggen is gemakkelijk.

JeeBee, ik weet het pas nù !

Hades 15 december 2014 17:37

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7454714)
77% van de mensen werken vandaag. Van hen die niet zijn gaan werken kun je een heleboel plaatsen in de categorie 'ik geraak er toch niet'.

En wanneer 'stakers' ganse industrieterreinen blokkeren, wegen vastzetten of piketten met brandende auto's aan de ingang van een bedrijf zetten, dan kunnen werkwilligen er moeilijk door. Ik las vandaag nog over een bedrijf aan de haven waar de vakbondsmilities aan een piket een auto in brand staken voor de mooie beelden en er goed mee konden lachen, tot er een auto met een werkwillige het piket trachtte te omzeilen, toen werd de sfeer grimmig. Dat heet niet 'staken', dat heet intimideren en werkwilligen verhinderen.
Ik kan evenveel redenen opgeven waarom mensen wel gaan werken maar toch te staking steunen maar dat doet er helemaal niet toe want noch jij nog ik kunnen iets van de veronderstellingen hard maken. wat er wel toe doet is dat 1% nooit 99% werkwilligen kan tegenhouden. Intimidatie gebeurt trouwens aan beiden kanten. toen bij ons op het bedrijf iemand wou meestaken op de regionale stakingsdag merkte de werkgever fijntjes op "gij moet nog verlof hebben op die bepaalde dag zeker?" is daar ook een naam voor soms?

Citaat:

Hoeft niet. Gewoon voor de rechter slepen en voor de kosten laten opdraaien. Staken mag, saboteren niet. Punt!
de oproerkraaiers van de nationale betoging zijn toch voor de rechter gedaagd dus ik snap eerlijkheidshalve uw probleem niet. Als u onder saboteren "hinder verstaat is het natuurlijk al een gans ander verhaal want elke grote manifestatie zorgt voor hinder maar dan ben je weeral op een subtiele manier het stakingsrecht aan het uithollen

Citaat:

Je leest weer verkeerd. Als de mensen thuis blijven omwille van een staking, al is dat tegen hun goesting, dan is dat zo. Maar uit ervaring weet ik dat de grootste voorstanders van stakingen meestal werknemers zijn die ook op het werk niet veel toegevoegde waarde betekenen, meestal vakbondsafgevaardigden die geen kloten uitvoeren, om het plastischer uit te drukken. En die mogen er voor mijn part uit.
[/quote]

veel vakbondsafgevaardigden dan bij u op het bedrijf maar gemiddeld zijn er dat drie die gaan er ook niet in slagen om in hun eentje den boel plat te leggen. uit ervaring weet ik dan weeral dat de meeste mensen staken omdat hun iets dwarszit en de werkgever daar geen oren naar heeft. maar ieder zijn ervaringen natuurlijk.

Boduo 15 december 2014 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7454714)
77% van de mensen werken vandaag. Van hen die niet zijn gaan werken kun je een heleboel plaatsen in de categorie 'ik geraak er toch niet'.

En wanneer 'stakers' ganse industrieterreinen blokkeren, wegen vastzetten of piketten met brandende auto's aan de ingang van een bedrijf zetten, dan kunnen werkwilligen er moeilijk door. Ik las vandaag nog over een bedrijf aan de haven waar de vakbondsmilities aan een piket een auto in brand staken voor de mooie beelden en er goed mee konden lachen, tot er een auto met een werkwillige het piket trachtte te omzeilen, toen werd de sfeer grimmig. Dat heet niet 'staken', dat heet intimideren en werkwilligen verhinderen.

Wat een theorieën ! ! !
Dat laatste moet je natuurlijk onder een vergrootglas bekijken.
De positieve kanten: daar zwijg je best over...

...
...

....
....

robert t 15 december 2014 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7454206)
Waarom zouden we. Het resultaat is er.

Nu is het zaak voor N-VA om ernstig te worden. Zoniet steken we de volgende faze op gang.

Beetje komen dreigen, henri premier? Wat ga je doen? Het Antwerps stadhuis bezetten? Kom maar af, we zullen je een warme ontvangst bezorgen, ziekenhuisopname inbegrepen.

Hades 15 december 2014 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7454743)
Waarom zou ik (moest ik met de auto naar 't werk gaan) verplicht zijn om mijn auto ergens achter te laten omdat een bende stakers daar staan onnozel te doen ? Ik moet mij dus aanpassen aan die gasten ? En sedert wanneer is het toegelaten om materiaal van anderen te beschadigen ? Blijkbaar is het nu al aanvaardbaar dat vakbonders in bende zomaar mogen doen wat ze willen, de rest moet zich maar aanpassen ?
En moest ik dat dan nog doen, dan komen we automatisch op het tweede punt : waarom zou ik het risico moeten lopen om geduwd of erger te worden door die hooligans ? Dit lijkt tegenwoordig ook al als normaal te worden aanzien ?
D�*�*r gaat het hier over : diegenen die niet willen mee staken lopen risico's die in niet-stakingsomstandigheden strafbaar zijn......

maar u bent tot niets verplicht, ik zeg u enkel dat als u wou gaan werken u kon gaan werken, blijkbaar is de werkwilligheid bij u dan toch niet zo groot.

En dat tweede punt, ik kan het niet verhelpen dat u bang bent om over straat te lopen, beste voor u is dus inderdaad dat u bij valavond rustig binnen blijft maar vanaf u buiten komt loopt u altijd een risico natuurlijk of er nu een verhoogd risico is tijdens een stakingsdag... ik weet het niet.... voorlopig heb ik nog nergens gehoord dat ze de gewonden aan het aanvoeren zijn in het ziekenhuis dus denk dat het nog meevalt. maar als ik u toch enigszins gerust kan stellen, als iemand u tijdens een stakingsdag een muil op uw gezicht verkoopt is die man nog steeds even strafbaar als op een niet stakingsdag.

djimi 15 december 2014 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 7453929)
Jammer genoeg gebeurt dat allemaal zo vriendelijk en rustig. Met miljoenen op straat kan je nochtans een staatsgreep plegen en een democratie instellen.

Maar da's voor een andere keer. De randvoorwaarden daartoe zijn nog niet vervuld.

Alleszins tonen de stakers dat er met de productieve krachten van dit land niet moet gesold worden. De regering moet nu haar ultra-rechtse, asociale maatregelen herzien.

Opdracht volbracht. Felicitaties aan iedereen die vandaag nadacht over de toekomst, en niet zomaar slaafs zijn baas volgde (die trouwens niks moet inleveren, integendeel).

De énige 'regering' die écht de volle laag had moeten krijgen - te weten de Europese Commissie - bleef netjes buiten schot.

Wat een 'succes'!

:twisted:

Reactie van m'n bomma: "gaat met zo'n debielen naar den oorlog, zeg! :roll:"

Klojo eerste klas 15 december 2014 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hades (Bericht 7454776)
maar u bent tot niets verplicht, ik zeg u enkel dat als u wou gaan werken u kon gaan werken, blijkbaar is de werkwilligheid bij u dan toch niet zo groot.

En dat tweede punt, ik kan het niet verhelpen dat u bang bent om over straat te lopen, beste voor u is dus inderdaad dat u bij valavond rustig binnen blijft maar vanaf u buiten komt loopt u altijd een risico natuurlijk of er nu een verhoogd risico is tijdens een stakingsdag... ik weet het niet.... voorlopig heb ik nog nergens gehoord dat ze de gewonden aan het aanvoeren zijn in het ziekenhuis dus denk dat het nog meevalt. maar als ik u toch enigszins gerust kan stellen, als iemand u tijdens een stakingsdag een muil op uw gezicht verkoopt is die man nog steeds even strafbaar als op een niet stakingsdag.

Waarom zou ik het risico op materiële schade nemen als ik kan thuisblijven ? Ik heb nog congé genoeg, hoor. En voor de rest.....een vakbonder die gestraft wordt voor duwen en trekken of erger ? ALs 't tegen de flikken zelf is, misschien, ja...... Het trollen gaat je goed af, doe zo voort :roll:

Another Jack 15 december 2014 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 7454781)
De énige 'regering' die écht de volle laag had moeten krijgen - te weten de Europese Commissie - bleef netjes buiten schot.

Wat een 'succes'!

Reactie van m'n bomma: "gaat met zo'n debielen naar den oorlog, zeg! :roll:"

Klopt, zolang de Europese Commissie tolereert dat de lidstaten mekaar kapotconcurreren met fiscale koehandels, zal de EU niet werken zoals het hoort...

hurricane 15 december 2014 18:09

Niets doen heeft nog nooit iets opgeleverd ......

Another Jack 15 december 2014 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 7454832)

Dat zullen we woensdag zien.

Hades 15 december 2014 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 7454805)
Waarom zou ik het risico op materiële schade nemen als ik kan thuisblijven ? Ik heb nog congé genoeg, hoor. En voor de rest.....een vakbonder die gestraft wordt voor duwen en trekken of erger ? ALs 't tegen de flikken zelf is, misschien, ja...... Het trollen gaat je goed af, doe zo voort :roll:

nogmaals dus, niemand verplicht u tot iets en inderdaad als u een klacht wilt indienen voor een duwtje vrees ik dat u van een bekaaide reis gaat thuiskomen maar als u op de markt een duw krijg denk ik ook niet dat u veel indruk gaat maken met uw klacht...en u noemt mij een trol?

De schoofzak 15 december 2014 18:29

Een op de vijf leerkrachten niet aan het werk

http://www.standaard.be/cnt/dmf20141215_01430650

.

djimi 15 december 2014 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7454819)
Klopt, zolang de Europese Commissie tolereert dat de lidstaten mekaar kapotconcurreren met fiscale koehandels, zal de EU niet werken zoals het hoort...

Een slecht karakter zoals dat van "djimi" vraagt zich af of dat mekaar kapot concurreren van de lidstaten niet datgene is waar de EC al dan niet uitdrukkelijk op aanstuurt.

"Divide et impera!" behoort hoe dan ook - tegen heug en meug - tot het zogenaamde erfgoed van 'onze' Europese zogenaamde beschaving.

Another Jack 15 december 2014 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djimi (Bericht 7454930)
Een slecht karakter zoals dat van "djimi" vraagt zich af of dat mekaar kapot concurreren van de lidstaten niet datgene is waar de EC al dan niet uitdrukkelijk op aanstuurt.

"Divide et impera!" behoort hoe dan ook - tegen heug en meug - tot het zogenaamde erfgoed van 'onze' Europese zogenaamde beschaving.

Ik zie Europa anders, maar goed, als vrijzinnige links-liberaal ben ik het gewoon om met mijn standpunten in de minderheid te zijn...

WetIsWet 15 december 2014 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7454335)
Zegt de bestuurder van een BMW 6 Reeks.

Moet er nog zand zijn ?

Maar marginalo kan toch niet antwoorden op mijnheer zijn vraag 'waarom staak jij nu feitelijk'. Zielig als je zo in de nationale pers komt :-P

WetIsWet 15 december 2014 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7454418)
Notionele Rudy verdiende in 2012 reeds € 4700 NETTO, dat is te vergelijken met zo'n slordige € 7.000 bruto voor iemand met zijn functie en leeftijd. Daarnaast komen de gebruikelijke voordeel alle aard, dus auto + kosten, extra-legale voordelen en uiteraard de zware onkosten die hij kan binnenbrengen.

Niet voor niets heeft Rudy De Leeuw, officieel zware tegenstander van het systeem van de notionele interestaftrek, zelf met zijn vennootschap genoten van de voordelen ervan.

Om maar één voorbeeldje te geven van die mensen hun mentaliteit ....

Genoten? Zeg maar genieten, hij is nog steeds een belangrijke aandeelhouder.

Nr.10 15 december 2014 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drosamadaris (Bericht 7454048)
De regering moet niks.

Maar goed, wellicht geven ze toe op iets ridicuul als de vermogenswinstbelasting en dan op zo'n manier dat hun teergeliefde middenklasse dubbel en dik genaaid wordt. Zot zijn doet geen zeer.

De sluis in Luxemburg staat open.

reservespeler 15 december 2014 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 7454103)
Eén land, één volk, één Bestuur.

Hahaha, dat kan hier nooit meer, en dat is niet de schuld van de Vlamingen.

WetIsWet 15 december 2014 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7454894)
Een op de vijf leerkrachten niet aan het werk

http://www.standaard.be/cnt/dmf20141215_01430650

.

Die tellen wel maar voor 60% hé :evil:

djimi 15 december 2014 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7454939)

1) Ik zie Europa anders,

2) maar goed, als vrijzinnige links-liberaal ben ik het gewoon om met mijn standpunten in de minderheid te zijn...

1) Dat is uw goed recht.

2) Als het u kan troosten: als 'Pragmatisch Anarcho-Naturist' kan ik moeilijk anders dan mij bij eenzelfde realiteit neer te leggen.

Op den duur geraakt een mens dat wel gewoon ;-)

Laat zulks echter vooral de pret niet drukken.

Mamamarjo 15 december 2014 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ringeding (Bericht 7455010)
Heeft er iemand al één normale staker op tv gezien (top inbegrepen).
Gaat ons land daardoor gegijzeld worden?

Waar hebben ze het crapuul gevonden? 8O

Daarom kweekverbod voor marginalen graag

djimi 15 december 2014 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ringeding (Bericht 7455010)
...

Waar hebben ze het crapuul gevonden? 8O

Het 'crapuul' wordt - al dan niet doelbewust - gekwéékt.

Kijkt u maar eens goed naar de PR (Publiciteit/Reclame) waardoor de 'openbare ruimte' ingenomen is, als u durft.

djimi 15 december 2014 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mamamarjo (Bericht 7455040)

Hopelijk vraagt elk weldenkend mens zich nu af WIE per slot van rekening - en als alle puntjes op de i mogen staan - de échte marginalen zijn:

mijn & uw bomma & bompa (en zatte nonkel/knettergekke tante), Jefke van den bakker op 't hoekske, Lisa van Mariette van de paster, ...

of de elkaar and everyone else bij voorkeur in driedelig maatpak in de aars pakkende gluiperds van de EC, het IMF, Standards & Poor's, de UNO, de OIC, etc...?

nabat54 15 december 2014 19:58

Citaat:

Le roi "Flup" ?

Another Jack 15 december 2014 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 (Bericht 7455099)
Le roi "Flup" ?

Hier Flup, ik heb mooie cijfers voor u:
600 €miljoen.

http://www.hln.be/hln/nl/926/Geld/ar...oen-euro.dhtml

Steben 15 december 2014 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 7454502)
btw, plezant dat ge terug zijt beginnen posten, te lang weggebleven ;-)

ge doet mij blozen

Steben 15 december 2014 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 7454703)
Zo'n poll op De Standaard: je weet vooraf dat de uitlag ongeveer zo zal zijn.
JeeBee toch !

Vakbond weet dat ook op voorhand: een groot succes. De speeches liggen al klaar.

Steben 15 december 2014 20:27

Citaat:

tuurlijk Henri! Stel je voor dat je het land groter moet zien dan belgië: dan zijn de vakbondsmensen de onderdrukkende in welvaartsvet gespekte kapitalisten en de negerkes de opzijgeschoven betogers, niet waar?
Zeker waar!

Jan van den Berghe 15 december 2014 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 7453929)
Alleszins tonen de stakers dat er met de productieve krachten van dit land niet moet gesold worden. De regering moet nu haar ultra-rechtse, asociale maatregelen herzien.

Opdracht volbracht. Felicitaties aan iedereen die vandaag nadacht over de toekomst, en niet zomaar slaafs zijn baas volgde (die trouwens niks moet inleveren, integendeel).

Mij lijkt de staking geen succes te zijn. Het land lag immers niet plat, ook al leek het uiterlijk misschien zo. Je mag dan misschien de spoorwegen, bussen, haven, luchthaven... plat leggen, waardoor het erop lijkt dat heel het land staakt, de werkelijkheid was van een heel andere orde.

In heel veel bedrijven werd gewerkt, zoals ik hier in Waregem heb kunnen vaststellen. Stakers probeerden de toegangen af te zetten, maar dat zorgde voor zoveel spanningen dat de politie er zelfs werd bijgehaald.

Pukkie 15 december 2014 22:01

Nog een sfeerbeeldje. Op een dag als vandaag was er ook weer geen huis te houden met vakbondssecretaris LBC-NVK Kris Vanden Bossche, hier in zijn geliefde vakbondsplunje. Gekend voor zijn overdadig enthousiasme, heeft men hem ook nu weer een beetje moeten intomen. :-)
Het zijn echte feestvarkens, de mannen van 'den boungd'. :-D

de vuile muilekoek 16 december 2014 06:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7454115)
en ik ken er veel die werken ... helpt dat ?

Van mij moogt ge werken tot u dood valt ook hoor..

de vuile muilekoek 16 december 2014 06:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mamamarjo (Bericht 7455040)

De marginalen zijn die gene die als koppel (momenteel huidige stand )35 jaar samen werken 2x 35 =70 jaar al afgedragen aan de staat , en die nu NOG 12 jaar MOETEN LANGER WERKEN erboven op ...volgens Meneer De Wever!

Skobelev 16 december 2014 06:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hurricane (Bericht 7454832)

Misschien kunnen diegenen die niet akkoord zijn met de strategie van de vakbonden afstand doen indien de vakbonden iets bereiken?
Zeg bv maar : toch een indexsprong en voor de gesydikeerden niet?
Toch tot 67 werken en de gesyikeerden tot 65?

Of gaat men toch maar lekker mee genieten van de mogelijke verworvenheden?

de vuile muilekoek 16 december 2014 06:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7455777)
Misschien kunnen diegenen die niet akkoord zijn met de strategie van de vakbonden afstand doen indien de vakbonden iets bereiken?
Zeg bv maar : toch een indexsprong en voor de gesydikeerden niet?
Toch tot 67 werken en de gesyikeerden tot 65?

Of gaat men toch maar lekker mee genieten van de mogelijke verworvenheden?

Profiteren doen ze wel die onderkruipers...

Cheminot 16 december 2014 07:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek (Bericht 7455775)
De marginalen zijn die gene die als koppel (momenteel huidige stand )35 jaar samen werken 2x 35 =70 jaar al afgedragen aan de staat , en die nu NOG 12 jaar MOETEN LANGER WERKEN erboven op ...volgens Meneer De Wever!

Marginalen staan aan de rand van de maatschappij. Een maatschappij waarin de meerderheid beseft dat we langer moeten werken. Hou het labeltje marginaal dus maar voor uzelf.

ps: 35 jaar werken? Daar zit het probleem al. Dat betekent op uw 57 ongeveer op pensioen. Een simpel rekensommetje maakt dat u 35 jaar heeft bijgedragen en dan makkelijk 25 jaar pensioen geniet en u denkt werkelijk dat zoiets haalbaar is? -)

Skobelev 16 december 2014 08:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot (Bericht 7455820)
Marginalen staan aan de rand van de maatschappij. Een maatschappij waarin de meerderheid beseft dat we langer moeten werken. Hou het labeltje marginaal dus maar voor uzelf.

ps: 35 jaar werken? Daar zit het probleem al. Dat betekent op uw 57 ongeveer op pensioen. Een simpel rekensommetje maakt dat u 35 jaar heeft bijgedragen en dan makkelijk 25 jaar pensioen geniet en u denkt werkelijk dat zoiets haalbaar is? -)

Een simpel rekensommetje maakt dat ik op 35 jaar, zonder de patronale bijdrage, al snel 1.000.000€ meteen van mijn wedde heb afgegeven.
Mocht iedereen dat doen....

brother paul 16 december 2014 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7455101)
Hier Flup, ik heb mooie cijfers voor u:
600 €miljoen.

http://www.hln.be/hln/nl/926/Geld/ar...oen-euro.dhtml

laten we samenvatten dat het de ambtenaren en de pseudogeprivatiseerde ambtenaren zijn die weer hun werk neergelegd hebben. Aangezien dit verlieslatende bedrijvenzijn, ben ik nog niet zeker of het een verlies is.

fabianen 16 december 2014 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 7454093)
Toch wel, de regering moet alles doen wat wij zeggen. Dit is een democratie, voor moest ge dat vergeten zijn. De regering moet de keuze van het volk omzetten in maatregelen. Da's de enige rol van de regering.

Alleen is dit democratisch stelsel niet écht democratisch natuurlijk, en werkt het in het voordeel van zij die al machtig zijn (de kapitalisten, in ons geval).

Een échte democratie wordt verkregen door het systeem van loting. Maar dat wist ge al.

Waar wachten we op om een echte democratie te worden?

Verplicht stemmen,is dat democratie?Ga niet googelen om m'n woorden kracht bij te zetten om indruk bij te zetten in m'n uitzetting zoals de meeste hier.

Tavek 16 december 2014 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7455849)
Een simpel rekensommetje maakt dat ik op 35 jaar, zonder de patronale bijdrage, al snel 1.000.000€ meteen van mijn wedde heb afgegeven.
Mocht iedereen dat doen....

Ik denk dat dit zinnetje goed samenvat wat het probleem is.

We moeten langere carrieres hebben, maar niet op latere leeftijd.

67 is me te oud.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be