![]() |
Citaat:
En u kunt best werk gaan zoeken. |
Citaat:
Wij doen het nu éénmaal zonder bovennatuurlijke hulp van een Sint of één of andere heilige... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pffft, ik ken Jambon, dus ik kom er wel.
|
Citaat:
Waarom juist? |
Citaat:
Op het werk, hebben ze de drankautomaten aangepast , straks geen proton meer hé. De kleine van de buurman kan eindelijk wat uren na elkaar slapen, zo hebben die ouders ook wat nachtrust. Goed hé ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Alstublieft: |
Citaat:
PS Als ambtenaar werk je inderdaad voor mij, dus van mij en vele anderen hier op het forum , had je al lang je C4 gekregen. Begrepen ! Maar we komen er wel, jullie glorietijd is voorbij, stap voor stap..... |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=186 |
Citaat:
Eigenlijk ben ik het voor 200 % zeker dat je me nu de cijfers niet geeft waar ik naar gevraagd had. Geeeeeeeuww....... op dit forum posten wil zeggen.... ge staat niet voor een klas van minderjarigen.......en ge kunt ook geen bevelen brullen zoals bij de "troep".......man echt wel BSO niveau bij u. (Mijn excuses naar de mensen die een BSO diploma hebben) en Jack is het morgen de"" blauwe" vuilniszak"" buitenzetten ? Of doe je dat zelf ? |
Citaat:
|
Ge hoeft u zelf zo niet aan te stellen, nabat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Was er nog iets dat u nodig had meneer ? Neen, wel piss off. |
Citaat:
|
.
|
Citaat:
PS Waarom staak je vandaag niet ? Is nog altijd dezelfde regering die aan de macht is hoor...... |
Citaat:
- Ik ben lesvrij vandaag. - Er is geen staking. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be