Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Mensenketting in Molenbeek: 'Je suis 1080' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=213812)

hamac 4 februari 2015 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 7527496)
Het is juist omdat het Vlaams-Nationalisme bestaat dat de Franstalige vanwege in Vlaanderen zich moet versterken.

Volgens mij draai je één en ander om. Het Vlaams-nationalisme tiert omwille van de kolonisatiedrang van franstaligen die zich nog willen bediend zien van extra privileges (faciliteiten).
Omdat je graag in WOII-retoriek vervalt zou je kunnen stellen dat de Vlaams-nationalisten het verzet zijn. En volgens de poco's zijn het verzet per definitie de 'goei'. Zodus.

Bad Tölz 4 februari 2015 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7526497)
Niet noodzakelijkerwijs. De Vlamen zouden ook kunnen besluiten zich serieus voort te planten.

Maar men kiest liever voor individueel consumeren, en dan zijn kinderen vooral een kostenpost. Dus dat gaat niet gebeuren. Het zou trouwens toch al te laat zijn, maar dat terzijde.

Dat maakt hen ook veel beter aangepast aan het leven in een moderne hoogtechnologische maatschappij. Heeft niets te maken met decadentie of de consumptiehoer uithangen. Zoals troubadour al zo mooi samenvatte:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Troubadour (Bericht 7502084)
Dat is vrij simpel. Mensen hebben minder kinderen omdat de noodzakelijke kapitaalinvestering per kind groter zijn, terwijl de returns on investment voor het kind ook groter zijn dan voorheen. Grote gezinnen hebben minder middelen per persoon, waardoor ze hun kinderen minder goed kunnen grootbrengen en opleiden. Vervolgens worden ze weggeconcurreerd door kleine gezinnen met gezinsleden die economisch veel productiever zijn.

Anders gezegd: één hoogopgeleid kind produceert meer dan twee laaggeschoolde kinderen. Jup, mensen zijn kapitaalmiddelen/producten.

Effect op de wereldeconomie: nihil. Populatie stabiliseert zich op het maximale niveau dat het aankan en vorm zich sociaal naar de meest optimale configuratie die return on capital investment toelaat, zowel qua gezinsform als qua maatschappelijke stratificatie.

End of thread. C2C kan weer elders gaan trollen.

Godzijdank beginnen veel migranten ook te emanciperen en kiezen ze voor kleinere gezinnen. Die migranten zijn ook succesvoller. Niemand zit te wachten op hordes verpauperde Mohammedjes en Rachida's die letterlijk niets anders kunnen dan kweken.

Wat autochtonen betreft: vanaf een zeker welvaartsniveau kiezen mensen vanzelf voor meer kinderen. Want ze kunnen het zich veroorloven en kinderen alles geven wat ze nodig hebben.

Bad Tölz 4 februari 2015 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 7528204)
Waarom niet? Vrij verkeer van de personen.
Het stoort mensen? Pech voor hen.

In de praktijk is dat doorgaans pech voor de homo's hoor. Tegen een horde verpauperde haatbaarden kan je nu eenmaal alleen niets beginnen. Als fysieke integriteit in het gedrang komt slikken veel mensen nu eenmaal hun trots in en verhuizen ze. Never underestimate the power of stupid people in large groups.

Mamamarjo 4 februari 2015 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7526550)
Zelfs met een leger aan kinderen (5-6-7) kunt ge toch onmogelijk winst maken op uw kinderen?

Een kind groot brengen kost stukken van mensen

Dat maak je zo duur en goedkoop als je wil. Als ze gaan studeren wordt het duur, als ze voor hun eigen inkomsten instaan (stelen/dealen..) valt dat wel mee en kan je een graantje meepikken

Universalia 4 februari 2015 19:36

Citaat:

Godzijdank beginnen veel migranten ook te emanciperen en kiezen ze voor kleinere gezinnen. Die migranten zijn ook succesvoller. Niemand zit te wachten op hordes verpauperde Mohammedjes en Rachida's die letterlijk niets anders kunnen dan kweken.
Is dat zo? Nog nooit in Antwerpen geweest zeker.

Vrouw met dikke buik die een kinderwagen aan het voortduwen is waar er minstens drie inzitten en nog twee kinderen die haar zo volgen ...

Legbatterijen zijn het. 8O

Eberhard Leclerc 4 februari 2015 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Tölz (Bericht 7528966)
....Want ze kunnen het zich veroorloven en kinderen alles geven wat ze nodig hebben.

Want jij denkt serieus dat rotverwende kinderen betere en productievere mensen worden?

DucDEnghien 4 februari 2015 20:09

Citaat:

Dat maakt hen ook veel beter aangepast aan het leven in een moderne hoogtechnologische maatschappij. Heeft niets te maken met decadentie of de consumptiehoer uithangen. Zoals troubadour al zo mooi samenvatte:

Wat autochtonen betreft: vanaf een zeker welvaartsniveau kiezen mensen vanzelf voor meer kinderen. Want ze kunnen het zich veroorloven en kinderen alles geven wat ze nodig hebben.

Veel kinderen hebben is nefast voor je financieel patrimonium.

Bad Tölz 4 februari 2015 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7529238)
Want jij denkt serieus dat rotverwende kinderen betere en productievere mensen worden?

Alsof elk kind dat uit een welgesteld nest komt rotverwend is.

Eberhard Leclerc 4 februari 2015 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Tölz (Bericht 7529365)
Alsof elk kind dat uit een welgesteld nest komt rotverwend is.

Citaat:

....vanaf een zeker welvaartsniveau kiezen mensen vanzelf voor meer kinderen. Want ze kunnen ....kinderen alles geven wat ze nodig hebben.

In de Jupiler league zien we al nauwelijks witte Vlaamse kindjes meer dus...Logisch.
Luie uitvreters. Dat worden het.

Drukazz 4 februari 2015 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7529523)
In de Jupiler league zien we al nauwelijks witte Vlaamse kindjes meer dus...Logisch.

Loop es naar het plaatselijke OCMW

hamac 4 februari 2015 23:24

Citaat:

Witte rappers behoren ook al tot het rariteitenkabinet.

Bad Tölz 5 februari 2015 12:14

Citaat:

Niet alleen witte kindjes, ook gekleurde kindjes uit geëmancipeerde gezinnen. Stop eens met dat getrol en reageer eens inhoudelijk, wil je?

Conscience 5 februari 2015 13:29

Citaat:

Het is inderdaad juist dat de zwarte voetbalspelers in die liga luie uitvreters zijn geworden. Veel geld incasseren en niks presteren. In de European league zijn de belgische ploegskes dan ook meer dan ooit welkom bij ploegen wiens spelers gehandicapt zijn en toch de tweede ronde willen bereiken. De supporters daar zien dat anders. Zij willen een match zien, geen pottergestamp op z'n belgisch.

Eberhard Leclerc 5 februari 2015 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Conscience (Bericht 7530114)
Het is inderdaad juist dat de zwarte voetbalspelers in die liga luie uitvreters zijn geworden. ....

Waarom is nu dan al de helft van de Rode Duivels zwart?

Politiek selectiebeleid?

Another Jack 5 februari 2015 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7530710)
Waarom is nu dan al de helft van de Rode Duivels zwart?

Politiek selectiebeleid?

Omdat zwart goed is en blank foei?

Eberhard Leclerc 5 februari 2015 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7530728)
Omdat zwart goed is en blank foei?

Hoe verklaren we anders de weinige witte Vlamen in de voetbalcompetities?

Te verwend? Te lui om te presteren?

Another Jack 5 februari 2015 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7530740)

Was mijn verklaring niet duidelijk genoeg misschien?
Of ben je zelf wit?

Nexer 7 februari 2015 00:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7524782)
Zij zijn het beu dat Molenbeek en haar inwoners altijd op een negatieve manier in beeld komen.

Dan moeten ze er maar eens zelf zich voor inzetten dat de leefomstandigheden daar veranderen in plaats van te eisen dat bepaalde dingen niet meer mogen gezegd worden.

Drukazz 7 februari 2015 00:46

Citaat:

Gekleurde Vlamen zijn toch niet zo oververtegenwoordigd in het Belgisch voetbal? Kaya, Messoudi, Carcela en dan bij Lierse een hoop en hier en daar zal er nog wel ene lopen

't Gaat vooral om Afrikanen die goedkoper zijn voor de clubs. In Nederland moeten niet EU vreemdelingen veel meer verdienen als minimumloon dan in België. Maar daar maak ik geen probleem van hoor, zolang ze het niveau maar omhoog brengen

En als er al procentueel minder witte Vlamen zijn komt dat omdat die ouders vaker school belangrijker vinden dan sport

Eberhard Leclerc 7 februari 2015 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7532040)
Gekleurde Vlamen zijn toch niet zo oververtegenwoordigd in het Belgisch voetbal?
...

Ik zou maar eens een keer goed kijken dan..

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7532040)
En als er al procentueel minder witte Vlamen zijn komt dat omdat die ouders vaker school belangrijker vinden dan sport

Die witte kindjes moeten verwend worden he. Alles krijgen wat ze wensen. Ze hebben dat zelf op den tv gezegd. Dus dan klopt het nietwaar?

Ja, van die uitvretertjes gaan we nog veel plezier krijgen!

Vrijheideerst 7 februari 2015 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc (Bericht 7532313)
Ik zou maar eens een keer goed kijken dan..

Die witte kindjes moeten verwend worden he. Alles krijgen wat ze wensen. Ze hebben dat zelf op den tv gezegd. Dus dan klopt het nietwaar?

Ja, van die uitvretertjes gaan we nog veel plezier krijgen!

Zoals we al vanin 1830 plezier beleven aan onze Waalse vriendjes, LeFranskiljon?

korvo 7 februari 2015 19:51

Citaat:

De witte vlamen zijn ondertussen aan het werken en produceren meerwaarde.

DucDEnghien 7 februari 2015 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door korvo (Bericht 7532760)
De witte vlamen zijn ondertussen aan het werken en produceren meerwaarde.

Komen zagen en eisen om meer vakantiedagen, vaderschapsverlof en deeltijds werken beschouw ik niet onmiddelijk als het produceren van meerwaarde.

Gipsy 7 februari 2015 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 7532839)
Komen zagen en eisen om meer vakantiedagen, vaderschapsverlof en deeltijds werken beschouw ik niet onmiddelijk als het produceren van meerwaarde.

Ja, frappant dat mensen die niet in dit achterlijk links kloteland wonen van op afstand zien wat hier mis gaat. Als ik hier terugkeer na een periode Azie of US heb ik altijd een incubatie periode nodig om terug op een lager niveau te functioneren.

fred vanhove 8 februari 2015 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7532848)
Ja, frappant dat mensen die niet in dit achterlijk links kloteland wonen van op afstand zien wat hier mis gaat. Als ik hier terugkeer na een periode Azie of US heb ik altijd een incubatie periode nodig om terug op een lager niveau te functioneren.

Ik kan je daarin gedeeltelijk volgen.Maar het in de US en Azie allemaal voorstellen als zijnde perfect geregelde paradijs vindt ik ook lichtelijk overdreven.Persoonlijk vind ik hier sommige dingen dan weer beter geregeld....Het is overal wel iets.....Ook in de US erger ik me regelmatig en in Azië ook maar al te dikwijls....er gaat daar ook wel eens vanalles mis.

Bad Tölz 8 februari 2015 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 7532839)

Als de economie het aankan (i.e. als er genoeg productie gerealiseerd wordt) komen mensen daar vanzelf om zagen. We zijn nog altijd een van de meest productieve regio's ter wereld, of je het nu leuk vindt of niet.

kmi187 9 februari 2015 05:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 7525188)
Laat ons stellen dat ik selectief racistisch ben.

Kleur bewust dan?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be