![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ze is baas over wat er in haar buik zit. Niet letterlijk op te nemen. De term is ontstaan om iets intellectueels weer te geven, niet iets biologisch. Je stelt me alweer teleur. Inzake communautaire kwesties redeneer je haarscherp, maar hier ... . |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is gelijk ik het nieuws zou halen dan he. En "mgr" Jan? Honestly? |
Citaat:
De schuldigen zijn zij die het kunnen weten (slim genoeg zijn) maar die hun mond houden omwille van hun positie, hun macht, hun geld, hun inkomen ... en misschien zelfs in laatste instantie omdat ze niet durven toegeven dat ze al heel hun leven verkeerd zijn. De slachtoffers zijn de gelovigen. Soms zijn slachtoffers van oplichtingen nog gelukkig met hun slachtofferschap. Als ik betaal voor een handoplegging en ik ben er gelukkig mee ... Maar het is en het blijft oplichting. . |
Citaat:
|
Citaat:
Hij heeft een mening, maar GEEN machtsfunctie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar waarom op het nieuws? Dat hij in zijn kerk predikt he Jan? Met welke redenen? Omdat wij seculair leven. |
Citaat:
Als ik informatie vraag over operatie kelk komt dat toch ook niet op het nieuws? Dat is toch wel een pakske erger dan abortus he? Abortus is al geen taboe meer van sinds Boudewijn. |
Citaat:
De uitspraak van de paus kwam vandaag toch ook aan bod in het nieuws?! |
Citaat:
Het is simpelweg een biologisch gegeven. Ik heb zelfs geen probleem met abortus een moord te noemen. Net zoals wettige zelfverdediging ook een moord is; en euthanasie ook. Het zijn simpelweg toegestane moorden. Omdat het alternatief erger is, te weten: zelf dood zijn of zwaar gekwetst / onwaardig onmenselijk langer leven en dito sterven tegen je wil in / ongewenst moeder zijn . edit: nog zo'n toegestane moord: sterven in een operatie. Elke operatie en elke verdoving is een risico. Niet opereren is een groter risico. Maar als het mis gaat, is het resultaat hetzelfde: je lichaam geraakt ontbonden in zijn moleculen. (de kaloten spreken van 'stof' op assewoensdag) . |
Wat is het nu eigenlijk???
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Al die afleiding altijd... bah... Vraag eens via referenda of mensen dit allemaal nog wel willen zien... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie ben ik hem iets te verbieden? |
Citaat:
Of veronderstelt u dat "voor de camera" het onmiddellijk "opdringen" is? Dat is dan wel een heel rare gedachte van u... |
Citaat:
En als meer dan 50% ja zegt, krijgt heel die nest geen aandacht meer. En dan mogen zij zoveel naar buiten dragen als ze willen, maar toch niet in het avondnieuws??? AUB 2015 en wij gapen naar oude conservatieve zakken die het Woord van God zouden hebben? |
Citaat:
Maar dus, staat en geloof gescheiden. Media en geloof dus aub ook. |
Citaat:
Wat een onzin schrijft u trouwens. Nieuws informeert over wat er gebeurt in eigen land en erbuiten. Dit houdt niet in dat u ergens mee instemt. |
Citaat:
En zelfs 'gelovigen' in het parlement, worden onderworpen aan partijtucht. Legde Miet Smet uit. . |
Citaat:
|
Citaat:
Is uw volk nog wel hetzelfde van mentaliteit als toen in mijn bomma haar tijd? Als ik de tv mag geloven soms wel... zal er aan liggen dat ze nog leeft en stemt zeker? Bon! Ge moet toch peilingen nemen van uw volk? Laatst dat ik eens goed rond zag was uw kerk zo goed als leeg... |
Citaat:
Geloven hebben geen aandacht meer van doen. De meerderheid wilt dat niet meer zien en ge zit hier wel in een democratie he. |
Citaat:
|
Dat zij dan een side show organiseren?
Waarom in het nieuws??? Van alles dat gebeurd moeten wij op conservativiteit loeren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De conservativiteit stoort mij... en dat is helaas in ieder geloof te vinden. Ik ben niet tegen die gemeenschappen, maar ze zouden los moeten staan van opvoeding, onderwijs, justitie, ordehandhaving, ... |
Citaat:
|
Citaat:
Niemand moet zich moeien met haar beoordeling. Zij alleen gaat na of ze het wil of niet. Even wel herhalen: de maatschappij moet wel solidair zijn als de moeder haar kind wenst te houden, en dus hulp/... voorzien. Een beoordeling over abortus zou nooit beïnvloed mogen worden tot het niet in staat zijn het kindje materieel en immaterieel goed te kunnen opvangen. . |
Citaat:
Dat zou het nieuws beter eens tonen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat is geen avondnieuws he, of wel? Dus jullie mogen wel iets naar buiten dragen, maar welke significante waarde huist daar achter voor het avondnieuws? Hoe oud kan je koeien uit de gracht halen? |
Citaat:
Ik denk niet dat u echt hebt nagedacht over uw eigen stellingen... |
Citaat:
Iets uniform dat hen alle kansen biedt. Gelijk voor man en vrouw. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be