![]() |
erg he.. er gaat ook geld van vlaanderen naar brussel.. brussel is ook een andere taalgemeenschap.. maar die mogen er wel bij..
duidelijk dus dat het voor de huidige generatie vlamingen (die dat willen) allemaal om de centen te doen is.. hun eigen nog rap wat bij spijzen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik raad u ook eens aan om een kaart van Belgie ter hand te nemen en dan is te kijken waar Brussel eigenlijk ligt!.... Brussel is volledig omringd door Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
La République Flamande :cry: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Luik klinkt ook Vlaams he. En Anvers is zeker een deel van Wallonie. |
Citaat:
rodeSt. Genese klinkt toch wel redelijk Vlaams, niet?? En wat mag de vertaling van Jezus Eik, Hoeilaart en Overijse dan wel zijn? :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
En de brusselaars zijn verfranste vlamingen hun roots zijn vlaams dus is het niet meer dan normaal dat ze vlaams zijn en blijven en terug vlaams leren. Anders moeten ze de grote leegloop maar organiseren ,gaan ze maar in wallonie wonen verdomme! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat kunt ge ferm in je reet steken dat is pertenente onzin (wederom!) mijn stamboom gaat terug (zover heb ik hem al liggen) tot in de 16'e eeuw. En tot op heden zijn er nog geen vreemde invloeden vastgesteld! MIJN ACHTERNAAM KAN ZELFS NIET VLAAMSER ZIJN! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ach al enkel en alleen het geboren worden en nu mijn inzet voor de vlaamse zaak superstaverke! |
Citaat:
Citaat:
Na al die jaren nog geen avance. Werk liever voor je echte, reêle bestaande vaderland: België, waar Vlaanderen slechts een soort gewest van is. |
Citaat:
Ik zal het nog meemaken dat belgie zal barsten! :wink: |
ik wens je een lang leven toe
|
Citaat:
|
t zal wel nodig zijn zo te horen ook
|
Citaat:
|
allé hij worde al soepeler.. hoe moet het al nimer meemaken.. :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gore café-praat brallen na het nuttigen van een paar Derby-pils in het schijnsel van je lichtbak, zal niet volstaan om jouw natte droom van een fascistoïde confetti-staatje te installeren. :roll: |
Derby pils? Dacht dat meer de drank van de anarchisten en de krakers was :D
|
Citaat:
|
Aha, het oervlaamse Guinness. Eigen bier eerst?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wist u dat een aantal Engelse biersoorten door de Vlamingen werden ontwikkeld? Nu nog ziet men, als men van Dover naar Londen rijdt, allerlei merkwaardige bouwsels met een witte top. Dat zijn de hoppetorens die indertijd door de middeleeuwse Vlamingen werden neergepoot en die Vlamingen begonnen in Engeland ook bier te brouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het valt op dat de B.U.B. 0 keer in de media komt, terwijl de NVA er 1.000 keer in komt. Nochtans doen wij ook veel moeite om op TV te komen en hebben wij minstens evenveel te vertellen. Bovendien komen we zoals de NVA ook voor de eerste keer op.
Democratisch is volgens mij anders. |
Het valt op dat de B.U.B. 0 keer in de media komt, terwijl de NVA er 1.000 keer in komt. Nochtans doen wij ook veel moeite om op TV te komen en hebben wij minstens evenveel te vertellen. Bovendien komen we zoals de NVA ook voor de eerste keer op.
Democratisch is volgens mij anders. |
Citaat:
Je hebt inderdaad minstens evenveel te vertellen, helaas is het allemaal nonsens wat je verteld. |
Citaat:
Uw partij gaat 0,02% halen. Ik weet het, de VRT weet het, iedereen weet het buiten die 0,02% dan. Loser. Elke keer als ik een Bubber iets zie schrijven, weet ik niet of ik nu moet lachen of huilen. Dat er op de wereld mensen gelijk jullie bestaan, gaat mijn petje te boven. Jullie zijn een verspilling van lucht. In elk normaal land ter wereld waren jullie al lang opgegeten door wilde dieren of verhongert. Denkt ge dat de VRT zin heeft om zendtijd te verspillen aan een bende prutsers gelijk gelle. Droom verder, slapjanus. Wat zit ge hier nu te janken? Ge zult nog erger janken op 18 mei. Haha. Get a life. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be