![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik zeg het CD-geloof zondig is t.o.v. hun eigen standpunten , en wel deze hoofdzakelijk: Heb u naaste lief !! |
Citaat:
|
Citaat:
De naaste liefhebben is dus gestoeld op onze liefde tot God en bijgevolg in het onderhouden van Zijn geboden. Ware, christelijke naastenliefde zweeft niet in het luchtledige. |
En dan toch nog holebi's veroordelen ??
Waarom bestaan zij ?? |
Citaat:
|
Ja , u wilt ze toch graag sowieso uiteen , dus
zal u ze zondermeer moeten veroordelen op basis een der uw geloofszonden !! Waarom bestaan er holebi's ?? |
Citaat:
|
U mag dat zo vinden , maar niet uiten !!
Voor de rest , is het al die aandacht niet waard !! Let there be gay , that's ok !! Let them be gay , that's ok !! En laat ze verder met rust , wat hebben ze andere misdaan ?? Zondebokken zoeken is geweldig , niet ?? En daar dan nog wat geloofspietpraat bij foefelen , en huplakee , en kees is klaar , de verklaring !!!! Nogmaals , willen ze burgerlijk huwen of samenwonen , ze doen maar !! Willen ze kerkelijk huwen , dan best starten ze eigen geloof !! Tja , want een geloof heeft nu eenmaal regels , en die hoor je te volgen , of je komt in de hel !!!! |
Citaat:
In België is maar iets strafbaar als het ook vermeld staat in de wet. |
Discriminatie t.o.v. holebi's !!
Zij hebben net zo goed het recht samen te wonen of trouwen !! En wie hen dat wil verbieden , is een zondaar !!!! |
Citaat:
|
Ja , u mag het afkeuren , maar zeg dat eens recht in hun gezicht !!
|
Citaat:
|
Zij kunnen u dan daarvoor aanklagen als ze dat willen !!
Dat kan ik zelfs doen ivm mijn mindervaliditeit , wie mij dan bv een blinde (rand)debiel noemt , .... of is dat gewoon maar een leuke koosnaam ?? |
Citaat:
Jezelf zo wentelen in zelfmedelijden.... |
Citaat:
|
Ik herhaal:
Ja , u mag het afkeuren , maar zeg dat eens recht in hun gezicht !! Zij kunnen u dan daarvoor aanklagen als ze dat willen !! Reden: Minachting & discriminatie Zeg me nu eens wat u hier niet aan begrepen hebt ?? |
Citaat:
Sedert wanneer is de notie "minachting" de basis voor een misdrijf? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
U vraagt , wij draaien of "geven"
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nogal merkwaardig dat u zich hier schijnt op te werpen als de vijand van onze vrijheden... |
Citaat:
|
Citaat:
ik minacht u vanwege uw uitingen tegen homo's , want .... u bent lid van een organisatie die homo's discrimineren & minachten !! Mag zoiets dan ook , zonder eventuele vervolging ?? - Iemand die bijbel in de fik steekt , is ook slechts vrije meningsuiting !! - Wanneer je iemand verkracht , vrije meningsuiting !! - Iemand vermoorden , bv homo's , ppffff , als dat al niet meer mag !! |
Citaat:
Als homo's willen samenwonen of trouwen , laat hen met rust !!!! Stel je voor dat de regering 1 bende gelovige zouden zijn !! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
daar ik meestal de laatste was in de klas , zoals ik al reeds zei !! |
Citaat:
Stel: u loopt door een winkel en bij het rek van de snoepen denkt u er plotseling aan een reep chocolade mee te nemen zonder te betalen. U ziet er evenwel van af en doet het niet. Bent u dan schuldig aan diefstal? |
Ik zie niet in wat dit met homo's , minachting & discriminatie te maken heeft ??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar , wanneer je je bv je ex , kutwijf of dergelijke noemt , zal ze gegarandeerd klacht neerleggen , zeker als de echtscheiding nog loopt , en de kinderen nog moeten "verdeeld" worden !! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be