![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En de volledige niet-westerse wereld koloniseren om ze terug orde en beschaving te brengen. |
Citaat:
hedde gij iets tegen Walen jong? |
Citaat:
|
Het ironische aan heel deze vluchtelingencrisis: Zij die jarenlang zelf hebben geprofiteerd vrezen nu zelf hun uitkering te zien dalen of volledig verliezen aan de vluchtelingen.
Want zij beseffen als geen ander dat wanneer een land écht met crisis te maken krijgt de uitkeringen, de sociale beschermingen, etc... het eerste zullen verdwijnen. |
Citaat:
Nu zal immigratie niet stoppen, omdat er nu eenmaal altijd mensen zijn die naar Europa proberen te komen. Maar zoals ik al zei: ik ben niet tegen immigratie, maar tegen massa-immigratie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tussenoplossingen werken niet, dat is nu net het beleid van de afgelopen decennia dat gij net kwam aan te klagen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Immigratie is nodig, om zaken als vergrijzing, werkeloosheid tegen te gaan. Het kan een boost voor de economie zijn.
Massa-immigratie daarentegen lijdt per definitie tot destabilisatie . |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is tamelijk simpel: wij moeten beter selecteren en de mensen die hier voet aan bodem krijgen moeten aan bepaalde zaken voldoen om een verblijfvergunning te krijgen. |
Trouwens van immigratie gesproken: ben er zeker van dat er veel Vlamingen zijn die helemaal niet pure souche zijn, maw als men 2de, 3de generatie enzo teruggaat zal er wel ergens een Italiaan, Spanjaard, Griek, of whatever tussenzitten en dat waren destijds voor het merendeel de immigranten/gelukzoekers .. dus een toontje lager zingen zou ik zeggen en zeker wanneer het over oorlogsvluchtelingen gaat, duh.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voorkomen is immers beter dan genezen. 2: Mensen zijn wel degelijk sociaal voelende wezens, dat situaties ons tot gewelddadige wezens kunnen maken doet daar niets aan af. |
@ts voeg maar toe aan uw lijst, we zijn het er allemaal over eens: onterecht verklaarde gehandicapte profiteurs/euses hun uitkering afpakken en weggeven aan de echte arme stumperds die hier binnen komen.
|
Citaat:
Ieder mens verdient een menswaardig bestaan, of dat nu een zogezegde autochtoon, migrant of vluchteling is.. Natuurlijk dat men met deze laatsten beter quota's instelt, dat spreekt voor zich. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij is nochtans een product van de door u voorgestelde langzame immigratie. Ze heeft zich ook niet kunnen aanpassen, ze gebruikt haar afkomst dagelijks als excuus en haar mentale toestand en trekkersstatuut bevestigen dit. Grappig toch? |
Citaat:
Zelfs als werkende mens zou ik hier door extreem-rechts geïnspireerde individuen maar net gedoogd worden. En vanaf het slecht zou gaan zoals nu steeds met de vinger gewezen want dan zou het zijn: "ze pakt de job af van de echte Vlaam!" Rauss! :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be