![]() |
Citaat:
Dus die brol dat U aanbrengt als "bewijs" kan gerust verkocht worden in Peru. Eneuh, corruptie is in België ook verboden, maar er zijn van die dingen die toch gebeuren nietwaar. |
Citaat:
http://www.economist.com/node/1989475 |
Citaat:
![]() Dr. Cabrera twijfelde toen even aan de echtheid van sommige stenen omdat hij nu wist dat Basilo een aantal stenen had nagemaakt. Hij nam vier stenen waarvan hij bijna zeker wist dat ze echt waren en liet ze onderzoeken door twee onderzoekers, a): Dr. Eric Wolf van de Mining Company Mauricio Hochschild in Lima en b): The Facultad de Minas van het Lima Technical College deden het onderzoek. Beide onderzoekers bevestigden de hoge ouderdom van de onderzochte stenen. Het analyse rapport was gebaseerd op het feit dat de stenen een geoxideerd verweringslaagje hadden: dat laagje kon er alleen op zitten als de stenen inderdaad duizenden jaren oud zouden zijn. We zien het zelfde verschijnsel bij oude vuurstenen werktuigen (pijlpunten, schrapers etc.) die lang in de grond hebben gelegen: de echte werktuigen vertonen een ietwat glimmend buitenlaagje dat iets lichter en glimmender van kleur is dan het onderliggende materiaal. Dus denk eerst eens na vooraleer je brol zegt Dit is brol en namaak (wat die boer Ushuya kon maken): ![]() Ik zie een verschil, maar dit is waarschijnlijk omdat ik niet goed kan zien |
Citaat:
Dat noemen we "shooting yourself in the foot". |
Citaat:
Dat noemen we gewoon "verward zijn". |
Citaat:
Je krijgt, met andere woorden, een factor 5 of 10 of zo in vermindering van vertikale steunkracht. Wat dus wil zeggen dat je aan de valsversnelling min 20% of 10% naar beneden dondert. Dus ja, eens het "hek van de dam" kom je quasi weerstandsloos naar beneden. Alsof dat steunraam verdwenen is. Zoals een kaartenhuisje. Dat zakt ook niet traag ineen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat er zich onder de aardkorst een soort van megagrotten zouden kunnen bevinden die we niet ontdekt hebben. Maar zo'n idee kan toch hoogstens een hypothese zijn op dit moment. We hebben zelfs geen aanwijzingen in die richting. Ik bedoel dan aanwijzingen gerelateerd aan geologie en dergelijke wetenschappen. Integendeel. Daar waar we een blik kunnen werpen op het binnenste van de aarde merken we materie onder grote hitte. Ik maakte vorig jaar of zo een digitaal schilderijtje dat heet "Life on earth". Ik relateer de betekenis aan de fragiliteit van ons leven op deze 'verkorste' vuurbol. Maar ook stel ik me voor die immense bron van energie vlak onder ons gat bij wijze van spreken. |
1 Bijlage(n)
Life on earth
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Serieus, ben jij naar de unief geweest? Jij denkt dus dat de warmte zich doorzette tot pakweg 20 verdiepingen ofzo? OK.. |
Citaat:
Niemand maakt mij iets wijs. Zeker internet niet. |
Citaat:
Mooie tekening, maar het strookt niet echt met de werkelijkheid.. |
Citaat:
a) De relevante Ica stenen zijn een vervalsing. b) Alles wat we denken te weten over het het universum functioneert is fout. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De aarde IS hol! Voila! Ik heb de indruk dat de meeste mensen niet willen in discussie treden met me omdat ik overkom als een arrogante klootzak of een fundamentalist. Welnu, vanaf trek ik mij daar ook niks meer van aan, want dan beweren ze dat ik mezelf tegenspreek. De aarde IS hol en deze wetenschap wordt uitgelegd op mijn website http://users.pandora.be/wetenschapsforum Voor mij is dat wetenschap, voor een ander zal dat iets anders betekenen maar i don't give a fuck |
Citaat:
b is waarschijnlijker. Want de Ica stenen kunnen we onderzoeken, wat 500000 lichtjaren van ons gebeurt, lijkt me moeilijker te onderzoeken, of niet soms? ![]() |
Citaat:
Trouwens, ik geloof niet, ik denk is een groot verschil. Geloven in iets is niet gebaseerd op argumenten, denken wel. Zeker zijn van iets komt doordat je zodanig veel argumenten gezien hebt dat het moeilijk is om nog terug te komen op een idee. |
Citaat:
Dat is namelijk het probleem. Mensen die proberen met jou in discussie te gaan botsen steevast op jouw feitenresistentie, op de moeite die je stopt in onwetend te blijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zie https://news.agu.org/press-release/e...on-interaction Die deeltjes komen vanuit de inwendige zon van de planeet van Jupiter die door de openingen van de polen schieten. Dat is wat ik erover denk. Nu jij |
Citaat:
kom eens terzake gast |
Citaat:
Ik zie een fel licht die door polaire opening schijnt. Je ziet het pas als je pal boven de pool hangt volgens de rotatieas. 10 graden verplaatsen en je ziet het niet meer. https://youtu.be/j809VZYBzrY ![]() Die ccd van de camera van die Cassini satelliet was nog niet fameus, daarom die zwarte vlek. Op mijn site meer uitleg |
Welk spectrum is er gebruikt?
|
Citaat:
Best is om het filmpje met YouTube te bekijken, op 480px Mijn mening is dat je enkel zo'n goede detaillering kunt krijgen door pal boven één van de polen te hangen. |
Infrarood... Dus, als er een Noordelijke polaire opening is moet die boven water uitsteken, of een eiland, of een buis. Ik denk dat ik persoonlijk moet gaan controleren dat het zo is.
Want het internet wordt gecontroleerd door groepen die niet willen dat mensen het weten. Bewijs hiervoor is simpel genoeg. Jouw aangegeven filmpje is verwijderd. |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=j809...ature=youtu.be Tuurlijk mag dit niet geweten zijn, daarom ook de censuur op de stills. Raar dat dit filmpje ooit verschenen is trouwens. Een complot heeft altijd zijn lekken blijkbaar ;) Boven water uitsteken? Banee, het CoG ligt dan ergens centraal de schil hé. Zal eerder een gat zijn zoals dat van een donut |
Citaat:
|
Citaat:
Denk je dat de structuur van de Aarde uniek is ofwat? |
Citaat:
Uw logica daarentegenover. |
Citaat:
|
Citaat:
Kijk naar dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=jWq3m0SXtnw Is een uitwerking van onderstaande schets: in de kern 2 tegengestelde draaiende vortices. Laat materie er op los en er blijft materie hangen in de kern, en er gaat materie naar de schil. De schil expandeert en er is precessie. Nu net de 2 gevolgen die we waarnemen! ![]() |
Citaat:
Schiet nooit op de boodschapper |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Misschien is het beter dat ik me weer verdiep op research en dan kan de rest van de wereld mijn kloten kussen. Informatie hou ik beter voor mezelf. Sterven als egoïst en lafaard is niet echt aan mij besteed maar kom. |
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be