![]() |
Net in Aalst geweest. Het centrum - Grote Markt en naburige straten - is daar ook grotendeels verkeersvrij.
Je kon over de koppen lopen, terrasjes stampvol en aanschuiven in de winkels. |
Citaat:
|
Citaat:
Waar, wie, hoeveel? @ Jan, ja en? |
Citaat:
|
Citaat:
Is daar iets mee ? Moet ik me zorgen maken ? |
Citaat:
De meesten die ik ken gaan alleen nog als ze er op een degelijke manier met de auto kunnen raken. En dat betekent dat ze die plaatsen waar je niet of moeilijk kan geraken, links laten liggen. |
Citaat:
Wat een bende pussies is de huidige generatie toch. Als men er niet kan geraken zonder een malse zetel onder hun kont interesseert het hen al niet meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Idd redelijk wat volk buiten, maar in het restaurant zat er in totaal 6 man. Waarvan 4 met een kortingsbon. Ik ben er zeer zeker van...vandaag hebben ze nog geen 5 € verdiend. En 4€ aan de parking waren we kwijt. |
Citaat:
@ Kiko, nee juist niet, maar je beseft toch dat je die zeker nodig hebt omdat dan je centrum volledig dood bloedt? @ Mambo, toch leuk, een stad voor hipsters? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vre wijze schepen ze, negeert compleet de grieven van handelaren, bewoners en bezoekers. Leute. Maar plezante Daniël vreest dat ze er op af gaan gerekend worden, en dat alle drie de collegepartijen het "plan" elk apart gaan uitleggen is veelzeggend. Dan kan Matthias nog zo hard roepen dat het "de Open VLD was die dit wou". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je met de auto komt kan ik het begrijpen, met al dat geknip. Als het er niet in staat, excuus. Straks ga je nog poneren dat Groen in Mortsel ook goed bezig was. |
Citaat:
|
Citaat:
https://stad.gent/sites/default/file..._2013_2018.pdf |
Citaat:
Waarom wil Watteeuw trouwens geen referendum? in Antwerpen is Groen hard aan het kwekken voor zo'n volksraadpleging. |
Citaat:
|
Citaat:
Blijft de vraag: wat zou er gebeuren mocht SP.A Groen alleen bestuurd hebben? Leuke wistjedatje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu bij de uitbreiding van het autovrij centrum van Gent zijn deze dekenijen verdacht stil. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be