![]() |
De spannendste dag van Europa sinds tijden...
![]() ![]() ![]() ![]() LOL, 'onze' EU gaat vandaag op z'n... Zet de flessen koud! |
Welgemeende proficiat aan alle Britten die met hun hart én hun verstand hebben gestemd en zich geen angst hebben laten aanpraten door de globalisten.
|
Vanavond vieren we feest!
![]() |
Eindelijk een afstraffing voor de arrogantie van de Goldman Sachs club.
Zoals reeds dikwijls door meerderen op dit forum geschreven, voor de gewone werkman/vrouw heeft de EU geen enkele meerwaarde. Natuurlijk valt nu af te wachten, welke wapens de Goldman Sachs club gaat inzetten tegen de UK en of ze net zoals in Nederland, de uitslag gewoon naast zich neerleggen. Hier zal men ook trachten alles om de uittreding in goede banen te leiden, over jaren te rekken. |
Tusk dient op te stappen. Iemand die gelooft dat de westerse beschaving nu om zeep is dient geen belangrijke functie te vervullen in Europa.
Cameron best ook. Nu dient er een leider te komen die de brexit ook echt implementeert. |
Citaat:
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.https://nl.wikipedia.org/wiki/Eerebe...ts_Bloemendaal |
En nu volgt hopelijk het echte werk.
Indien GB heeft beslist uit te treden hebben ze carte blanche om hun economische en migratie problemen in eigen beheer op te lossen, plus als extraatje eventueel nieuwe territoriale kopzorgen in N.-Ierland, Schotland, Gibraltar en zelfs Wales. Langs de overkant: de Eurokomieken (of Euro-Comiques, Comical Euros - zoals omschreven in de omgeving van het Schumannplein) zullen uit hun decenialange winterslaap moeten ontwaken om hun regionale meute's in bedwang te houden en eigen regelneverij in te tomen. En hun verstand gebruiken, wat een regelrechte ramp betekent daags na een zware kater! Dat wordt nog de grootste hic. Voorwaar, 't worden interessante tijden. Blijf echter toch maar oppassen voor een last moment donderslag... |
Citaat:
|
Citaat:
|
En nu een nieuw Schots referendum? Of zullen ze niet meer mogen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: Mijn excuses, ik was vergeten alles wat niet politiek correct is te vernoemen, namelijk onze eigenste 'homegrown terrorists', nl. ziek extreem rechts. LOL |
1 Bijlage(n)
Citaat:
(Tong-In-Wang) :lol: |
Citaat:
Gij vergeet de vele mensen die in Limburg na de mijnsluitingen een nieuwe job gevonden hebben dank zij de steunmaatregelen van Europa? Denk maar aan het toerisme met o.a. het fietsroutenetwerk. Gij vergeet bv ook dat dank zij Europa uw stekker van uwe gsm in alle Europese landen past. Gij vergeet dat dank zij Europa en de euro gij geen massa's geld meer verliest door het wisselen van munten. Leugens en onwaarheden, verspreid door machtswellustelingen zijn de oorzaak dat kiezers in een referendum foute keuzes maken. De toekomst zal uitwijzen of de keuze van de Britten in het voordeel zal zijn van de gewone werkman/vrouw daar en in Europa. Ik heb zo de indruk dat er een aantal héél vreemd gaan opkijken. |
Citaat:
Zo weten we wat er binnen elitaire cirkels 'leeft'. Arme Tusk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ondertussen krijgt Soros gelijk : black friday is ingezet als ik de koers van de pond bekijk, japanse beurs op zwaar verlies, goud een absurde stijging. Vluchtgedrag. |
Citaat:
Die fietspaden in de Limburg zijn idd wel tof. |
Citaat:
|
Citaat:
edit: En ja. Dat 'gedoe zullen we het maar noemen' rondom de aanslag op Cox en haar overlijden, alhoewel ik de pest had aan haar ideologie, heeft me wel een beetje geraakt. Alle ethiek en moraal lijkt verloren. Zeer zeker teleurstellend, zelfs meer dan dat. Daar moet men belangrijke besluiten uit trekken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze namiddag gaan we innen, maar we zuipen ze ook weer direct op, hij is intussen ook een Duvel liefhebber geworden.:drinking::cheer: |
Citaat:
|
Er zijn ook staatkundige gevolgen ... UK zal uiteenvallen want Schotland ZAL er uit trekken. En Noord-Ierland idem, dat wordt een oorlogskwestie :-s
|
Citaat:
![]() Ik kan je verzekeren dat ge daarmee zeker niet in gans Europa tot resultaat komt. En dat land is part van Europa sinds hoe lang? |
Citaat:
Daarbij, prefereert u een EU met een speciale status voor het GB op een Brexit? Ik niet. In een democratie zijn alle varkens gelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij verdient het dubbel en dik trouwens, na al die inzet... George Soros explains being a NAZI collaborator was a happy time https://www.youtube.com/watch?v=7WObTaaorgY George Soros - Nazi Collaborator.mp4 https://www.youtube.com/watch?v=CW8ENFOCeBs Move on... Een aanrader: History of George Soros (door LaRouchePAC) https://www.youtube.com/watch?v=V18AKidyA4U |
Citaat:
|
Bijna alle stemmen geteld. Bijna 4 procent verschil. Cox was goed voor een 3 procent ten nadele van brexit schat ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooi zo. Europa is een onding dat alleen maar handenvol geld kost. Een soort van uitbolcontract voor uitgerangeerde politici.
En wat hebben ze concreet al gedaan ? Buiten wat idiote regeltjes opleggen, niks, nul, nada... |
Rusland ten westen van de oeral is meer Europees dan de Engelsen (Englanders) ooit kunnen zijn, niettegenstaande de genetische verwantschap van een groot deel met Angels & Saxen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be