![]() |
1 Bijlage(n)
De schrik voorde Vlaamse Onafhankelijkheid zit er diep in bij de Franstaligen.
Als er geen tegenargumenten meer zijn , rest er alleen nog het spelen op de man ipv op de bal :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Eric Van Rompuy op een leugen betrapt! Geert Bourgeois zie dat de meeste Vlamingen de Waalse stakingen beu zijn. Eric de depressieveling zei dat dit niet waar is. In welke eeuw leeft die klojo eigenlijk? Jaloers op zijn broertje omdat die meer carrière heeft gemaakt en hij maar enkel maar een lawaai- en amokmaker kan zijn. Heel veel Vlamingen zijn de Walen meer dan beu. De taalgrens = stakinggrens geworden en hopelijk snel een landgrens. Wij Vlamingen hebben Wallonië NIET nodig! Splitsen die handel, stoppen met de geldtransfers en Vlaanderen zal een begrotingsoverschot ipv. -tekort hebben. REPUBLIEK VLAANDEREN met een president en Wallonië mag zelfs het koningshuis hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een Kneusje |
Citaat:
De enige Van Rompuy die men binnenskamers 'kende' heette Herman, die een braaf volgzaam politiek leven opstartte in de Tweekerkenstraat. |
Citaat:
|
Citaat:
En ondertussen gaat het burger-rippen gewoon door....... |
Citaat:
|
Citaat:
Pakt nu precies niet meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We weten dat hij het kan uitleggen, er zal ook veel afhangen van het gedrag van de andere regeringspartijen. Neem Maggie Blockmans, de toegevingen aan de Walen wat betreft de artsen-quota's stuiten bij de Vlaming op enige weerzin. Op zich is dat geen probleem voor de OVLD, ze hebben tenslotte niet veel Vlaamse kiezers meer door hun ostentatieve anti-Vlaamse gedrag. Als je de reacties leest in de pers zijn er verschillende bij die toch nog verschieten van dit gedrag. Stijl 'ik dacht dat Maggie een Vlaamse was', op zich is dat natuurlijk grappig, een Vlaamse in OVLD... :D Hoe onnozel kan de kiezer nu eigenlijk zijn, er staat blijkbaar geen bovengrens op. Alleszins, je begrijpt zo dat hoe dichter we het einde van de regeringstermijn naderen hoe meer het communautaire door de N-VA gepusht zal worden, de uitgesproken anti-Vlaamse reacties daarop door de traditio's worden steeds minder goed ontvangen bij veel kiezers. Dus ja, we gaan zien. Voor mij is het simpel, hoe harder de traditioneel anti-Vlaamse partijen roepen over de N-VA hoe meer ik geneigd ben van weer N-VA te stemmen. Hopelijk stellen veel mensen zich de vraag, komt de Vlaamse staat op korte termijn dichterbij door op het VB te stemmen? Het antwoord is uiteraard neen. We kunnen dan beter op de N-VA stemmen, al was het al alleen maar omdat de traditio's er razend van worden en het aan hun hart krijgen van zulke verkiezingsuitslag. |
Citaat:
Liefst op een sos. . |
Citaat:
En dan gaat de verontruste burger terug kijken naar partijen die over iets anders kunnen spreken dan over makakken en de islam. |
Citaat:
* : ik gebruik bewust ouwe VU retoriek om het je gemakkelijker te maken dit te begrijpen. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
N-VA zal opnieuw een heel behoorlijke score halen. Om de eenvoudige reden dat geen van al de trado-partijen (de Groentjes incluis) als een aantrekkelijk geloofwaardig alternatief naar voor komt. |
Citaat:
Hopelijk trekken ze weer geen Belgisch konijn uit de hoed. |
Citaat:
Stel dat de kiezer de kaarten zo schudt dat .... . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Man, ik begin me echt zorgen te maken... |
N-Vb spuwt op rijken en corruptici die geen belastingen betalen;
es ist zum kotsen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wanneer een bepaalde bevolkingsgroep jaarlijks miljarden euro's nodig heeft van een andere groep dan kun je ze moeilijk nog evenwaardig noemen. In een bedrijf legt men verlieslatende delen stil dus waarom kan een land dat niet doen? Wanneer politici eens hun land als een bedrijf gaan bekijken en ook zo gaan handelen ... Maar in een verlieslatend deel maar blijven geld pompen en dat geld dan uit het winstgevend deel weg halen? Zo krijgt men op termijn twee verlieslatende delen en is het kalf verdronken. |
Citaat:
Het enige dat ik nog weet is de uitslag van de laatste verkiezingen: de gele tsunami van de nva. En sedertdien maak jij je zorgen; we weten het. . |
Citaat:
. |
Citaat:
Zijn de Waalse landgenoten minder waard dan de Vlamingen. Dat was de vraag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be