Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Theo Francken kreeg bezoek van de deurwaarder (https://forum.politics.be/showthread.php?t=235511)

vrijzinnige 3 november 2016 08:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8280227)
Wie mogen dat dan wel zijn? Enkele verdwaalde individuen die misschien bij Voorpost rondlopen?

Dat zullen de "forum voorposters" je niet in dank afnemen Jan ! :-) :-) :-)

ViveLaBelgique 3 november 2016 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8280119)
Ik vind net dat er op jouw ijzertestament veel roest zit.
Daarnaast sta ik maar voor de helft achter de avv vvk. De tweede helft ervan was maar een modegrill van de tijd toen de slangen nog appelen verkochten in het aards appelspijs.

.

Wie vervangt Kristus dan in jouw versie van "AVV VVK" ? Alles voor Vlaanderen, en Vlaanderen Voor wie of wat ?

ViveLaBelgique 3 november 2016 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8280156)
Het ijzertestament uitvoeren, moet dat dan gebeuren in samenwerking met racisten en met de erfopvolgers van het gedachtengoed van collaborateurs als cyriel verschaeve ?
Ik zal nooit een fan van BDW worden, maar voor één zaak respecteer ik hem : jaren geleden zei hij dat hij het vlaams nationalisme een democratisch gelaat wou geven. En daarin heeft hij en zijn partij woord gehouden. Dat de maden proberen aan te klampen en mee te vreten om zelf te overleven is iets dat hij consequent heeft afgewezen en blijft afwijzen.

Je vergist je in Bart De Wever. Bart De Wever is een anti-democraat bij uitstek. Hij is langer voorzitter dan de N-VA statuten toelieten. Hij heeft lak aan parlementen en gemeenteraden. Hij deint voor niets terug om partijgenoten die een dissidente stem laten horen af te dreigen ( Danny Pieters, Kim Geybels, VolksWagen, ..). Zijn media-boycots zijn legendarisch.

Het anti-democratisch gehalte van Bart De Wever is een fenomeen van een overrijpe democratie.

Pandareus 3 november 2016 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 8280401)
Je vergist je in Bart De Wever. Bart De Wever is een anti-democraat bij uitstek. Hij is langer voorzitter dan de N-VA toelieten. Hij heeft lak aan parlementen en gemeenteraden. Hij deint voor niets terug om partijgenoten die een dissidente stem laten drogen af te driegen ( Danny Pieters, Kim Geybels, VolksWagen, ..). Zijn media-boycots zijn legendarisch.

Het anti-democratisch gehalte van Bart De Wever is een fenomeen van een overrijpe democratie.

:lol:

Skobelev 3 november 2016 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 8280400)
Wie vervangt Kristus dan in jouw versie van "AVV VVK" ? Alles voor Vlaanderen, en Vlaanderen Voor wie of wat ?

Kabil?

Je zou er ook AVV VVM kunnen van maken. Linkse vriendjes gaan het graag zien.

Jan van den Berghe 3 november 2016 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8280383)
Dat zullen de "forum voorposters" je niet in dank afnemen Jan ! :-) :-) :-)

Let op het woord "misschien".

vrijzinnige 3 november 2016 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8280422)
Let op het woord "misschien".

Maar het blijft wel een feit, dat jij die mogelijkheid niet uitsluit ! :-) :-) :-)

Jan van den Berghe 3 november 2016 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8280426)
Maar het blijft wel een feit, dat jij die mogelijkheid niet uitsluit ! :-) :-) :-)

Inderdaad.

Sukkelaar 3 november 2016 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8278669)
BRON

Detail tekst:

Ook dit is binnenland!

Wij braakten met zen allen bijna op de vloer toen we de nieuwsuitzending zagen waar men T Francken dit ten laste zou leggen.

Zoals u weet ben ik niet de grootste fan van T Francken maar in dit geval kan ik de man in kwestie totaaaaaal geen ongelijk geven.

Ik hoop dan ook dat hij voet bij stuk kan houden.

Als je dat één gezin toelaat staan ze hier allemaal te janken na een tijdje, het is nog niet erg genoeg?

Die idiote advocate wilde waarschijnlijk even in het nieuws komen?

Ik zou zelfs verder gaan: Mocht men Francken de boete opleggen zou dit bij mij garant staan om alle aangespoelden gelijk de deur te wijzen uit ons land want dit is er echt wel ZWAAR over.

Ze komen van einde ende verre met het 'Paard van Troje' de EU ons land binnengereden en dan gaan ze gelijk op zoek of ze de mazen van de wet even 'kunnen aanpassen' en zich er zelf wat kunnen met verrijken die Paard van Troje menners.

Eruit zetten is de boodschap of het gaat helemaal niet goedkomen.

Ze zouden mogen blij zijn dat ze al van een TIJDELIJKE humanitaire hulp mogen genieten.

Maar neen, eisen, eisen, eisen ... :roll:

En dan moet je weten dat die persoon in kwestie drie vrouwen zou hebben met telkens nog een aantal kinderen. :-(

Sywen 3 november 2016 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8278669)
Ze zouden mogen blij zijn dat ze al van een TIJDELIJKE humanitaire hulp mogen genieten.

heb je iets gehoord maar weet je de klepel niet hangen?

Dit gaat juist over het feit dat ze GEEN tijdelijke humanitaire hulp krijgen.

Een humanitair visum verkrijgen is niet hetzelfde als asiel verkrijgen. Een humanitair visum geeft je het tijdelijk recht om op Belgisch grondgebied te verblijven, vervolgens kan de betrokkene dan een asielaanvraag indienen.

Amon_Re 4 november 2016 10:03

Citaat:

Syriër die via proces met Francken asiel in België wil forceren werkt doodleuk voor regime Assad, poseert met hem op Facebook
ROFL :D
http://newsmonkey.be/article/72914

Amon_Re 4 november 2016 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8280140)
Héé!!!Oude thema's uit de kunst keren terug. De dansende gratiën!
Maar die van Botticelli zijn wel een stuk slanker.

Off Topic: Is werk van Leonard Nemoy (beter gekend als Spock).

Pandareus 4 november 2016 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 8281386)

Knap gevonden van die journalist ! :lol::lol::lol:

Los van het feit dat ik Francken hier voor 100% volg in zijn kritiek, gaat het hem geen windeieren opleveren hoor... In de volgende peiling gaat hij hierdoor een serieuze boost omhoog krijgen. Behalve wat geitenwollensokkenbreiers staat toch niemand achter dergelijke parodiëring van het asielrecht ?

ViveLaBelgique 4 november 2016 10:12

https://m.facebook.com/KLM/posts/10151920856285773

Jan van den Berghe 4 november 2016 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8281390)
Los van het feit dat ik Francken hier voor 100% volg in zijn kritiek, gaat het hem geen windeieren opleveren hoor... In de volgende peiling gaat hij hierdoor een serieuze boost omhoog krijgen. Behalve wat geitenwollensokkenbreiers staat toch niemand achter dergelijke parodiëring van het asielrecht ?

Vreemd ook dat de schaduw van de PvdA hier achter het hoekje opduikt...

Pandareus 4 november 2016 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8281393)
Vreemd ook dat de schaduw van de PvdA hier achter het hoekje opduikt...

Die communisten zijn toch totaal machteloos, althans in vlaanderen ? Ik kan me nauwelijks indenken dat zij hier veel garen gaan van kunnen spinnen.

De schoofzak 4 november 2016 10:56

Citaat:

Je mag gerust de titel van het artikel meegeven !

Citaat:

Syriër die via proces met Francken asiel in België wil forceren werkt doodleuk voor regime Assad, poseert met hem op Facebook.
En die heeft een humanitair visum nodig ?

.

Pandareus 4 november 2016 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8281422)
Je mag gerust de titel van het artikel meegeven !

En die heeft een humanitair visum nodig ?

.

Verwar je mij met iemand anders ? Ik dacht toch duidelijk gemaakt te hebben dat ik Francken in deze volledig gelijk geef ?

Jan van den Berghe 4 november 2016 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8281408)
Die communisten zijn toch totaal machteloos, althans in vlaanderen ? Ik kan me nauwelijks indenken dat zij hier veel garen gaan van kunnen spinnen.

Blijkbaar zitten er advocaten in het spel die banden hebben met de PvdA.

Pandareus 4 november 2016 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8281450)

Dat wist ik niet.
De démarche van die advocaten is in elk geval zo van de pot gerukt dat het de regering een goed momentum geeft om de bestaande wetgeving aan te scherpen en/of te verduidelijken.

Jan van den Berghe 4 november 2016 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8281462)
Dat wist ik niet.
De démarche van die advocaten is in elk geval zo van de pot gerukt dat het de regering een goed momentum geeft om de bestaande wetgeving aan te scherpen en/of te verduidelijken.

Mijn oog viel op deze paragraaf:

Citaat:

Het gaat om een Syrische familie die vriendschapsbanden heeft met een familie uit Wallonië. Die familie wil op haar landgoed het Syrische gezin opvangen, advocaten van Progress Lawyers Network stapten voor de familie naar de rechtbank. Dat zijn dezelfde advocaten die onder meer samen met de PVDA de Turteltaks voor de rechtbank bestreden en ook de vernielers van het genetisch gemanipuleerd aardappelveld in Wetteren verdedigden.
http://newsmonkey.be/article/72693

Zipper 4 november 2016 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8281450)

zij is advocate die deel uitmaakt van het PLN, te vergelijken met "geneeskunde voor het volk", maar dan advocaten ipv dokters.
PVDA dus.

De schoofzak 4 november 2016 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8281434)
Verwar je mij met iemand anders ? Ik dacht toch duidelijk gemaakt te hebben dat ik Francken in deze volledig gelijk geef ?

Helemaal niet ! Ik besef ten volle dat jij, in sommige politieke items, inderdaad een kritische noot durft plaatsen bij zaken waar slaafse sossen dit nooit zouden doen.

Ik vul dus enkel maar aan.

(en dank zij je houding tego de Aleppo-familie, krijg je vandaag maar een half pakske slaag ...)

.

Jan van den Berghe 4 november 2016 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8281482)
zij is advocate die deel uitmaakt van het PLN, te vergelijken met "geneeskunde voor het volk", maar dan advocaten ipv dokters.
PVDA dus.

Wat denken ze daar nu mee te bereiken? Een ongetwijfeld financieel goed in de watten gelegde Syrische medewerker van het regime naar hier trachten te halen...

De schoofzak 4 november 2016 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8281486)
Wat denken ze daar nu mee te bereiken? Een ongetwijfeld financieel goed in de watten gelegde Syrische medewerker van het regime naar hier trachten te halen...

Dat zullen ze waarschijnlijk niet op voorhand geweten hebben.

Nu maar hopen dat enkele slapende Vlaamse Syrië-strijders deze vaudeville in het snotje krijgen .... ze mogen overwegen om voor hun kantoor politiebescherming, para's inbegrepen, te vragen.

.

vrijzinnige 4 november 2016 15:02

Citaat:

Dat is afwachten geblazen Panda !
Feit is en blijft dat Francken met deze actie de rechtstaat NIET wil respecteren, maar dat wel eist van werknemers als deze bedrijf poorten gaan blokkeren, en dit om hun job te kunnen behouden !
Als voorbeeld naar de bevolking is dit wel een feit dat kan tellen !
En als de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie de naam "democratische partij" wil dragen of behouden, dan doen zij er goed aan om Francken onmiddellijk terug te fluiten en de uitspraak van de rechter te respecteren, tot een rechter in beroep die uitspraak herroept of gaat bevestigen.
Want het is natuurlijk gemakkelijk voor een minister of staatssecretaris om 4000 euro / dag aan boete te betalen, dat moeten de belasting betalers immers toch ophoesten, maar daar hoor je op dit forum op dit ogenblik niemand over klagen.

Jan van den Berghe 4 november 2016 20:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8281632)
Feit is en blijft dat Francken met deze actie de rechtstaat NIET wil respecteren, maar dat wel eist van werknemers als deze bedrijf poorten gaan blokkeren, en dit om hun job te kunnen behouden !

Dat is de versie van de eisende partij. Meer niet.

Francken heeft echter beroep aangetekend. En dat behoort ook tot de mogelijkheden in een rechtstaat.

Pandareus 4 november 2016 20:52

Citaat:

En als de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie de naam "democratische partij" wil dragen of behouden, dan doen zij er goed aan om Francken onmiddellijk terug te fluiten en de uitspraak van de rechter te respecteren, tot een rechter in beroep die uitspraak herroept of gaat bevestigen.
Want het is natuurlijk gemakkelijk voor een minister of staatssecretaris om 4000 euro / dag aan boete te betalen, dat moeten de belasting betalers immers toch ophoesten, maar daar hoor je op dit forum op dit ogenblik niemand over klagen.

Kijk, als het erom gaat om nationalisten te couilloneren ben ik bereid om ver te gaan, héél ver zelfs. Laat ons zeggen dat er nauwelijks limieten zijn om die kluchtzangers te kakken te zetten. Dat is een way of life.

Maar je moet nu ook niet gaan overdrijven tot voorbij de limiet van de waanzin, nietwaar ?

Die advocate probeert het systeem te misbruiken, en vanuit een misplaatst superioriteitsgevoel dat in het beste geval is geënt op een eerlijk sociaal gevoel maar evengoed kan stoelen op plat commercieel cliëntelisme werkt zij haar dossier via de media in de aandacht.

Dit is show.

hamac 4 november 2016 20:57

Citaat:

Wat denk je dat deze asielcrisis ons reeds gekost heeft?
Wat denk je dat het ons zou kosten als dit paadje werkelijk niet afgesloten wordt?

Als Francken het been stijf houdt en de toestand is er werkelijk levensbedreigend, dan lost het probleem zichzelf op.

ViveLaBelgique 4 november 2016 21:28

.

vrijzinnige 5 november 2016 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8281884)
Dat is de versie van de eisende partij. Meer niet.

Francken heeft echter beroep aangetekend. En dat behoort ook tot de mogelijkheden in een rechtstaat.

Heb jij daar dan een bron van Jan ? Of geloof jij blind Theo Francken ?
Want gisteren op de afspraak vertelde de advocate dat er nog steeds geen beroep is aangetekend !

vrijzinnige 5 november 2016 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8281907)
Kijk, als het erom gaat om nationalisten te couilloneren ben ik bereid om ver te gaan, héél ver zelfs. Laat ons zeggen dat er nauwelijks limieten zijn om die kluchtzangers te kakken te zetten. Dat is een way of life.

Maar je moet nu ook niet gaan overdrijven tot voorbij de limiet van de waanzin, nietwaar ?

Die advocate probeert het systeem te misbruiken, en vanuit een misplaatst superioriteitsgevoel dat in het beste geval is geënt op een eerlijk sociaal gevoel maar evengoed kan stoelen op plat commercieel cliëntelisme werkt zij haar dossier via de media in de aandacht.

Dit is show.

Of dit show is of niet Panda, daar spreek ik mij op dit ogenblik niet over uit ! Laat dat duidelijk zijn !
Maar de feiten zijn nu eenmaal wat ze zijn en.....die zijn dat Francken de rechtstaat aan zijn laars lapt, en daar kan ook jij NIET naast kijken.

Vette Pois(s)on 5 november 2016 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8282166)
Of dit show is of niet Panda, daar spreek ik mij op dit ogenblik niet over uit ! Laat dat duidelijk zijn !
Maar de feiten zijn nu eenmaal wat ze zijn en.....die zijn dat Francken de rechtstaat aan zijn laars lapt, en daar kan ook jij NIET naast kijken.

rechtstaat...

vrijzinnige 5 november 2016 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hamac (Bericht 8281910)
Wat denk je dat deze asielcrisis ons reeds gekost heeft?
Wat denk je dat het ons zou kosten als dit paadje werkelijk niet afgesloten wordt?

Als Francken het been stijf houdt en de toestand is er werkelijk levensbedreigend, dan lost het probleem zichzelf op.

Zoals gewoonlijk...naar een andere tak springen en dan ook nog naast de kwestie ! :-) :-) :-)

vrijzinnige 5 november 2016 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 8282174)
rechtstaat...

Sorry...want op dit ogenblik zijn wij op weg naar een dictatuur ! :-) :-) :-)

Vette Pois(s)on 5 november 2016 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8282176)
Sorry...want op dit ogenblik zijn wij op weg naar een dictatuur ! :-) :-) :-)

is misschien nodig om de sossen terug wat te mennen?

vrijzinnige 5 november 2016 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 8282179)
is misschien nodig om de sossen terug wat te mennen?

Als jij van mening bent dat een dictatuur heilzaam kan zijn voor Vlaanderen en België, dan is dat je goed recht !
Weet wel dat een dictator wispelturig kan zijn van karakter, en als deze morgens beslist dat bv, alle Vette Pois(s)on de gevangenis in moeten omdat zij de winsten van de dictator in de weg staan, dan is daar wel geen juridisch verweer tegen mogelijk ! Want....daar heb jij dan wel voor gekozen, en....er is GEEN mogelijkheid meer om die verkiezing over te doen ! :-) :-) :-)

Jan van den Berghe 5 november 2016 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige (Bericht 8282165)
Heb jij daar dan een bron van Jan ? Of geloof jij blind Theo Francken ?
Want gisteren op de afspraak vertelde de advocate dat er nog steeds geen beroep is aangetekend !

Met inruilen van de naam Francken voor een andere kan ik u dezelfde vragen voorleggen.

Hypochonder 6 november 2016 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 8281386)

Dit artikel kan hier niet genoeg onder de aandacht gebracht worden. De linkse leugenaars waren weer helemaal in trance door het verhaaltje over een Syrische familie die zogezegd in levensgevaar verkeerde in Aleppo en nu blijken het gewoonweg marionetten van Assad te zijn.

Francken heeft dus nog meer gelijk gekregen.

vrijzinnige 6 november 2016 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8282713)
Met inruilen van de naam Francken voor een andere kan ik u dezelfde vragen voorleggen.

Wil je de naam Francken dan vervangen door de naam Godfried Danneels ? Want dan zitten wij meer op jouw terrein ! :-) :-) :-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be