![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Je bent gewoon lui. Je zoekt uitvluchten om niet te moeten werken. Gehandicapt zijn is ook geen reden om niet te werken. Veel van die mensen werken, trouwens met veel vreugde en plezier, in beschutte werkplaatsen. |
Citaat:
Denk je dat een helper in de bouw die zakken cement naar boven draagt veel sociaal netwerk nodig heeft ? Denk je dat de mannen van de groendienst veel sociaal netwerk behoeven om het gras af te rijden ? |
Citaat:
Ik ben niet lui, ik doe thai box. Daar bent u veel te slap voor en te schijterig. |
Citaat:
Schone vriend gij. |
Citaat:
Wat weet u beter dan al die controleartsen? |
Citaat:
Sterkte toegewenst. Citaat:
|
Citaat:
Daar ben ik te autistisch voor. |
Citaat:
|
Citaat:
Gij zijt zo iemand die denkt voor iedereen te spreken, zo'n NVA-mentaliteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lone walker Cavalier seul |
Citaat:
|
Citaat:
Boosjes? |
Och testjes.
Volgens de test in hln ben ik een perfectionist. 9 op 10 score. En ik veeg aan alles mijn botten😀 |
Dat is wat ge moet doen, Mambo.
U hard concentreren op mijn zieligheid en dan is het idee dat ik van 'n uitkering moet leven een stuk gemakkelijker te verteren na 'n tijdje. |
Citaat:
|
Citaat:
Tegenwoordig is dat mogelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Desondanks u niks ziet in mij om jaloers op te zijn... |
Citaat:
Mijn handicap is dat me dat allemaal niet kan schelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ieder het zijne hè |
Dat was weer eens goed gevonden om over mijn "plastieken" kyphose to beginnen.
Jullie zijn weer fijntjes zoet gehouden. |
Slaapwel.
|
Gecombineerd valt dat dus mee.
Het kan me niks schelen dat ik zeur. Goed voor 60% denk ik |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat die N-VA-ers gestoord volk zijn. Zelf zijn ze vrijwillig aan de kant gaan staan op jonge leeftijd maar gehandicapten moeten hen onderhouden. Dat is toch niet meer normaal? |
Citaat:
Je bent immers zelf langs de kant gaan staan :lol: |
Citaat:
Loop je niet het risico om mensen met echte rugklachten te treffen ? Of maakt dat in de periferie van het beleid van de huidige regering niets uit ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
's Effens beginnen zekers? |
Citaat:
|
Citaat:
Ouwe sok van een dokter, controlearts voor de arbeidsongevallenverzekeraar. Bij mijn laatste controle leg ik hem geduldig uit dat alles heel goed gaat, en of hij mij niet 14d eerder kon laten terug aan de slag gaan, dat ik het beu was om thuis te zitten en dat ook niet meer nodig was. Mompelt wat tussen de tanden, onderzoekt mij even en zegt dan doodserieus : "mijnheer, voor het kleine restletsel dat U nog hebt kan ik U echt geen verlening meer geven hoor nadat deze maand voorbij zal zijn". Ik viel bijna van mijn stoel en heb hem dan met nauwelijks ingehouden sarcasme laten weten dat dat heel goed nieuws is. En of hij nu akkoord kon gaan met mij 14 d eerder te laten starten ? Als antwoord kreeg ik een verwarde blik te zien, en een stamelende ...ja, ja, natuurlijk... Controleartsen zijn oelewappers. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be