![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Voor wie was het CGKR eigenlijk weer bedoeld en wie voerde het in? |
Citaat:
Wat is het eerste punt van het 70-puntenplan uit 1992? Wat is het eerste punt van het 70-puntenplan uit 1996? (de herwerkte editie) [font=Verdana][size=3][size=2]Filip Dewinter op 2 november 2004 in [/size][size=2]Humo[/size][size=2] nr. 3348 over het 70-puntenplan: "We gaan het 70-puntenplan bewaren - voor de toekomst."[/size] [/size][/font] |
Je geeft dus toe waarom het 'centrum' er kwam, maar....
Citaat:
|
"De geschiedenis herhaalt zich enkel wanneer het sommigen goed uitkomt."
(Distel - 2003 ;) ) |
Citaat:
Hier komen de antwoorden: - Wat is het eerste punt van het 70-puntenplan uit 1992? [font=Comic Sans MS]1. OPDOEKEN VAN HET KONINKLIJK COMMISSARIAAT VOOR HET MIGRANTENBELEID[/font] - Wat is het eerste punt van het 70-puntenplan uit 1996? (de herwerkte editie) [font=Comic Sans MS] 1. OPDOEKEN VAN HET CENTRUM VOOR GELIJKHEID VAN KANSEN EN RACISMEBESTRIJDING[/font] [font=Arial][/font] [font=Arial] |
Citaat:
Je comment suggereert véél, maar zegt niets, en bewijst nog minder! Heb je feiten om je 1° suggestie te staven? Verder, omstreden? Heb je feiten? Vreemd dan dat een politiefunctionaris voor de TV-cameras verklaarde dat er geen bindingen waren tussen de school en "een nabijgelegen moskee." |
Piano, lees nog eens wat Filo daarover schreef.
Niet ik maar hij vergeleek het met een kliklijn uit een welbepaalde tijd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[size=1](Ik ben inconsequent inconsequent, anders zou ik al lang failliet zijn.)[/size] |
Citaat:
Maar euh, waren dat ongelukkige sukkelaarkes, individuen die een onvertogen woord zegden of schreven, en door de jaloerse buren werden verklikt, of hadden die zich daartoe georganizeerd?:evil: |
Citaat:
(dat zeg [size=4]JIJ[/size], dat heb IK nooit gezegd) :twisted::twisted: ;-) |
Citaat:
Ondertussen is er die openstaande vraag: Citaat:
|
Nog effen geduld, Filo en wij hebben ook wel onze Pim Fortuyn en Theo Van Gogh.
|
Citaat:
http://www.kifkif.be/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid= 2522 Wat het CGKR in België betreft, dat is niets waard. Het is reeds geïnfiltreerd door islamisten en extreem-links. De baas, Joseph De Witte, heeft zelf in het verleden als 11.11.11 aan antisemitische uitlatingen en activiteiten medegewerkt. Dus het kan daar niet werken. |
Citaat:
Een bank vooruit. Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be