![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het Belang krijgt er nu van langs in Kerk en Leven, het lijfblad van de leiders die niet mogen seksen. Tenzij misschien met kinderen, daar zijn ze nog niet uit. . |
Citaat:
Wat is killcount van het Vaticaan, dat mensen verbiedt condooms te gebruiken? Wat is de killcount van de christelijke Serviërs? Alle religies zijn achterlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Allee, ik vind dat altijd grappig, al de SOA's in Afrika zijn de Paus zijn schuld, want de mensen mogen geen condooms gebruiken, en iedereen luistert naar de Paus. Maar als je dan wijst op een ander verbod, dat van geen seks voor het huwelijk, waardoor er dus geen aids epidemie's zouden zijn, dan blijft het stil, want dan blijkt dat er niemand luistert naar de Paus... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensen wel. |
Citaat:
Alleen, de AIDS-epidemie woedt in grote mate in landen die geen katholieke meerderheid kennen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nuances begrijpen, is moeilijk. Ik weet het. En er bestaan geen pilletjes voor. . |
Citaat:
En iets op de manier verdedigen doe je alleen maar als je daar volledig achter staat. Het is erg dat ik het moet zeggen maar de sossen hadden meer ballen aan hun lijf met hun kritiek op het Katholicisme dan slappe dweil Jambon. |
Citaat:
De N-VA wordt totaal beheerst door de angst voor het cordon. |
Citaat:
Dat waren de culturele gewoonten toen dat artikel werd opgesteld. |
Citaat:
Mannen moesten hun klak afdoen. Maar bij mijn weten mochten mannen noch vrouwen met hun hoedje op hun paspoort. |
Citaat:
Dat waren de toenmalige gewoonten. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens in W-Vl vinden sommigen nog steeds dat men zijn pet moet afzetten. Wellicht zijn dat uitzonderingen ? |
Citaat:
En begijntjes ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar er is toch wel een verschil tussen religieuzen in hun klooster en leken in het straatbeeld. Als ik de nonnetjes nu zie vallen ze trouwens al wat minder op. Daar is blijkbaar toch nog iets anders dat speelt |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zoals de Franstalige rechter zei, ook de waarheid is racisme. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be