![]() |
Miyamoto Musashi... de naam komt me bekend voor... 'the way of the warrior' aka TV verslaafde's onderschrift.... :o
|
ps thx voor de lieve woordjes (you know who you are lol) ^^, het gaat iets beter, minder sombere gedachten oa today & m'n huid is terug ah helen (ziet minder rood alsook minder geïrriteerd/opgezwollen) .... ah en ik ben eveneens een frisse neus gaan halen met een fikse wandeling die me goed heeft gedaan - moest toch naar buiten om boodschappen te doen & stadhuis... ja ik zie het terug wat positiever in :-):-):-):-):-)
|
ivm gevechtstechnieken, ik heb 1j judo gedaan, was er best goed in moet ik zeggen, jawel :-):-)
|
Citaat:
|
Ziet ge, bewegen (en buitenkomen) is beste anti depressiva dat er is.
Veel bewegen is nog beter. Dan gaan die vlekken op uw gezicht ook weg. |
Citaat:
Heel belangrijk. Doet ook relativeren. Moet je niet voor naar de dokter lopen, want je hebt er geen voorschrift voor nodig. En bovendien is het nog gratis ook. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lees - bestudeer het boek van de vijf ringen, dat is een levenshouding. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat Judo in ieder land bestaat omdat het een Olympische discipline is. |
Citaat:
|
Citaat:
Bembem sopt lekker in haar zelfmedelijden en ze heeft gewoon wat aandacht nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Word je dat niet beu ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het licht is het leven, de duisternis is de dood. Het licht staat voor kennis en de duisternis voor de onwetendheid. En het is de duisternis die meent dat het leven zinloos is. Niet het licht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk dat we weten waar Harrie werkt nu... |
mannen, het was maar een mopke hé ! :p
:s ik denk ineens dat ik hier tussen drie elentriekers zit! :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want het eeuwige leven is zo eindeloos zinvol tegen het leven dat slechts een moment is in de eeuwigheid en je bent er niet meer. Alles duisternis dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omg, 'k zal het hem nekeer vragen :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be