![]() |
Citaat:
BTW, is er geen Sharia van kracht in Soedan? Citaat:
Ze vragen niet eens asiel aan. |
Citaat:
Als je het woord nazi gaat misbruiken, verliest het zijn betekenis, zijn ernst, en dan verlies je finaal. En wel heel zwaar. Theo Francken is géén blokker, geen nazi. Hem afbeeldden met nazi uniform is de betekenis van nazi bagatelliseren. |
Citaat:
Waar het eigenlijk over gaat nl de migranten uit Soedan is een andere zaak. Ik kan Francken wel volgen in zijn opmerking dat het gaat over immigranten die geen asiel willen aanvragen. Sorry, die moeten terug tenzij het tegen de Mensenrechten is (wat op zich weer een discussie gaat zijn). |
Citaat:
En het is alles behalve uitzonderlijk wat de jong-ecologisten nu doen; ze horen gewoonweg jaar in, jaar uit, niets anders dan dat de Vlamingen halve nazi's zijn en dat enkel en alleen om zo hun francofone arrogantie, regelrechte Vlaamse uitstoting goed te praten... Want de Vlamingen zijn toch maar halve nazisten... Ze weten niet hoe erg juist zij, niet de Vlamingen, de eens bestaande Duitse hoogheidswaanzin die tot nazisme geleid heeft, volgen... |
Citaat:
Het enige dat hij doet is identificatie van een kandidaat asielzoeker mogelijk maken. Theo Francken heeft geen enkele impact op de uitslag van het inhoudelijke beslissingsproces of een individu asiel krijgt of niet. Wel neemt hij zijn verantwoordelijkheid om truken van de foor tegen te werken van mensen die zich in een situatie bewerkstelligen dat hun identiteit en nationaliteit niet kan nagegaan worden zou leiden tot misbruik van beschermingsmaatregelen. :? |
Citaat:
En dan worden ze natuurlijk ook teruggepakt op plaatsen waar het pijn doet. |
Citaat:
Ze verwijzen meer daar de jaren '30 en '40 van vorige eeuw, dan extreem-rechts zelf. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Kortom: relativeren is de kunst. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
De moslim Amin al-Husseini, groot-mufti van Jeruzalem, vond de nazi's anders ook wel toffe knullen: Bijlage 107037 Citaat:
|
Citaat:
Ik betwijfel sterk of dat uw 'de fuile sjanetten doen het ook' veel indruk zou maken op het hof. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 107038 Hugo Boss lacht in z'n vuistje. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie het hoofd buigt wanneer rechts zijn leugens verkoopt en protesteert wanneer links de waarheid zegt, moet niet wenen als morgen het VB aan de macht is. Waar links terug durft te zeggen waar het op staat, i.p.v. zich steeds te excuseren bij rechts, gaat links vooruit, zoals in het VK met Jeremy Corbyn. Overigens, dat Francken nu het kruidje-roer-me-nietje uithangt, terwijl hij zelf grapt over Vlaams-Natoinale Vrienden (VNV), is al helemaal belachelijk en misprijzenswaardig. Hij verdient alleen onze minachting, niet onze excuses. |
Citaat:
Als je dan toch de puntjes op de i wil zetten doe het dan in alle richtingen en niet alleen daar waar het ineens in jouw 'leugen'paatje past... |
Citaat:
Meer nog, Francken zelf zou zijn excuses moeten aanbieden omdat hij zich zo hypocriet en leugenachtig heeft aangesteld in deze zaak! |
Citaat:
We zouden binnen de korste keren in de zwaarste dictatuur verzeild raken onder het hypocriete mom van dat zij, en duidelijk alleen zij, weten wat goed is voor de mensen en dat alleen zij in staat zouden zijn om daarvoor te ijveren... Neen, duizend maal neen, bedankt voor dat voorstel... Al vergeten hoe ze Franken hebben aangevallen, zelfs hebben proberen af te dreigen, omdat hij zogezegd de Belgische justitie niet naleefde??? Al vergeten hoe Franken tot in de hoogste regionen over de hele lijn gelijk heeft gekregen??? Al vergeten welke zware gevolgen voor het welzijn van heel het land hun achterbaks gedoe tot gevolg zou hebben gehad indien Franken gezwicht zou zijn??? Heb jij enig excuus van hen gehoord??? Oh neen, ze hebben nog geprobeerd Frankens gelijk uit te kleden en ze hebben er zelfs mee gedreigd dat ze alles in het werk zouden zetten om uiteindelijk toch hun gelijk, tegen de duidelijke wil van de Belgische bevolking in, te doen slagen... Want dan ineens telt de wil van de bevolking niet meer, want de bevolking wordt dan gezien als onnozele schapen die niet weten wat goed voor hen is... Maar zij, de saboteurs, zij weten het... Hewel, hoewel ik op de franstalige media zelden stemmen hoor om de Vlamingen te verdedigen of in het gelijk te stellen, zelfs als ze dat overduidelijk hebben... Gisteren in het debat over Franken zijn er meerdere franstaligen opgestaan om ecolo af te breken en om Franken gelijk te geven... Het kan inderdaad verkeren, niet, zelfs in la Belgique... |
Het verbond der kneuzen en trollen kan z'n pret weer niet op.
|
Citaat:
en verdraaien, verdraaien dat ze doen... ook daarin veranderen ze geen haar... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom is de kans ook groot dat Francken bot zal vangen bij de rechter. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. En zeker als de grote boom een (vranke) (Francke) teut heeft. |
Citaat:
De kortste route is van Calais naar Dover. Zo'n 34 km al zwemmend. En in de Noordzee zijn geen voorschriften inzake zwemkledij. Een Speedo is dus niet verplicht. |
/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie niet??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vermoed dan dat volgens sommigen we "half Afrika" moeten naar hier halen. En in alle anonimiteit, natuurlijk. |
Citaat:
Een kruidje-roer-me-niet, die hele Francken. Zeg dat ik het gezegd heb. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be