Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Solidariteitsactie electrische scooter (https://forum.politics.be/showthread.php?t=2425)

Paulus de Boskabouter 16 mei 2003 22:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
vermits we toch Vlamingen onder elkaar zijn zou ik ook graag een actie opstarten.

ik zou graag een bliksken Ice-Tea kopen.

bij den Albanees van de nachtwinkel

numarx 17 mei 2003 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kotsmos
vermits we toch Vlamingen onder elkaar zijn zou ik ook graag een actie opstarten.

ik zou graag een bliksken Ice-Tea kopen.

20 eurocent wordt gestort vanwege Links Uitschot Leuven.

TomB 17 mei 2003 01:50

Ik zal dat blikske helemaal sponsoren. Ik heb het buiten de deur gezet, kom maar halen Kotsmos.

Supe®Staaf 17 mei 2003 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Ik zal dat blikske helemaal sponsoren. Ik heb het buiten de deur gezet, kom maar halen Kotsmos.

Kijk eens naar de vervaldatum!
Die Yanks geven ook maar enkel de rotzooi die ze kwijtwillen. :evil:

blankenberge 7 juli 2003 18:39

We mochten verleden week € 125,00 ontvangen van het Brugs arrondissementeel bestuur, € 100,00 van onze senator Yves Buysse en vandaag € 100,00 als bijdrage voor de aankoop van een electrische scooter en dit vanwege de ouders van onze secretaris, de Heer en Mevrouw Frans Hoornaert-Geysen uit Brugge. Ook hier van harte bedankt.
Het voorlopige totaal bedraagt nu: € 1807,00.

Patriot! 7 juli 2003 22:33

Wanneer een solidariteitsactie voor de euthanasie van de heer KD?

The Paulus Experience 7 november 2003 21:37

Hoe zou dat hier afgelopen zijn ? :)

12 sec. of numarx 7 november 2003 21:40

Die mens rijdt Dakar volgend jaar.

(Ik durf nogal he, zo'n politiek incorrecte humor?)

The Paulus Experience 7 november 2003 21:45

:o

skandalig!

kweethetwelenkweethetni 7 november 2003 22:05

Ik vind dit een knap staaltje van mensenliefde en dat is nu is een partij voor het volk he.En als iedereen een beetje normaal zou doen zouden er meer van deze akties gedaan worden ,maar als je ziet bij moeders voor moeders hoe de hulpverleners er worden bedreigd zou de moed je in de schoenen zakken.En het is niet alleen belangrijk financiele steun te geven.Gewoon luisteren naar het volk en weten wat er verkeerd zit is ook hulp bieden.Als je dan ook nog in de mogelijkheid bent om er iets aan te doen is het helemaal prachtig.Vl BL blankenberge doe verder jullie zijn goed bezig.

blankenberge 13 november 2003 22:55

De solidariteitsactie heeft in totaal € 1807,00 opgebracht. De persoonlijke bijdrage voor de aankoop van de scooter bleef dan ook beperkt € 325,00. Nogmaals dank aan alle schenkers.

Suits You, Sir! 14 november 2003 00:14

Der wordt hier toch wel een fotoke van da masjien geplaatst?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be