![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Denkt u dat ze dom zijn, dat ze niet weten wat ze doen en waar ze gaan? Maar het kan hen helemaal niet schelen te weten dat een deel van Vlaanderen hen niet graag heeft. Dit betreft hen niet. Zo'n Franstaligen hebben een verstandigere gedrag dan Zipper. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U haring bakt niet: twee Brusselse gemeenten er uit pikken met de bedoeling de rest wit te wassen is een maat voor niks. |
[quote=maddox;8653161
Neen, dat begon met 1 gezinnetje waar niemand last van had.[/QUOTE] Waren die Vlamingen in hun huis gebleven dan was dat bij dat 1 gezinnetje gebleven. Hadden die Vlamingen hun kinderen een huis gekocht in het Brusselse en niet in de rand had het zeker bij dat 1 gezinnetje gebleven. |
Citaat:
|
Citaat:
Vertel ons eens over de tunnels aldaar of de rellen. Over de islamisering mag ook ? Ik ben benieuwd. Zonet alvast niks gehoord op het nieuws van rellen in die gemeenten wel van een schietpartij in Zwijnaarde |
Citaat:
|
Nog een reden om in Brussel te wonen. Nog niet zo lang geleden schreef ik nog dat veel oudere Vlaamse weduwen uit de rand terug op zoek gaan naar appartementen in de stad.
De prijzen van die grote woningen zullen slinken met de tijd. https://www.demorgen.be/binnenland/j...kern-ba5f3888/ |
Enige schizofrene kantjes politiek-correcte tweespalt is je niet vreemd:
Citaat:
Dan pleit je er voor om respect te hebben voor andermans overtuiging welke die ook mag zijn: Citaat:
Respect betonen voor de narcistische stoornis - die de mohammedaanse leer in feite is -, getuigt niet echt van een ontwikkelde levenswijsheid, Fred. |
Citaat:
Neen; ik heb de prijs van die rattenkoten niet gevraagd. En wat betreft mijn verblijf in Brussel zat ik niet steeds op mijn kantoor maar moest ik zelfs; met het openbaar vervoer; ettelijke dagen per maand (soms 6 of zeven) door Brussel trekken voor controles ter plaatse in bedrijfszetels. (ook dikwijls gevestigd in achterbuurten in rattenkoten - die koten werden alleen gebruikt als geveinsde maatschappelijke zetel om te kunnen profiteren van het feit dat nazicht en controle in Brussel een lachertje was.) En nu gaat gij nog beweren dat ik Brussel niet zou kennen? Er waren in Brussel genoeg straten waarvan ik in de duisternis geen gebruik durfde maken op mijn terugweg naar een of ander treinstation. Stop uw propaganda vriend. Bij mij haalt het toch niks uit. Als gij dus Brussel beter kent als ik mag je dus van mij gerust in Brussel blijven wonen. Dan loop je tenminste niet in de weg waar ik woon. :lol: |
Citaat:
Vergelijk het niet met levensbeschouwingen of religies. Je hebt te Lang in de lichtbak gekeken. En over de rohynga bestaat er een aparte draad. Het zijn moslims en in elk land waar een moslimminderheid is Is ambras. Hoe zou dat komen denk je? |
Citaat:
|
Citaat:
Oei, dat soort van smeerlapperij kan je moeilijk onder de mat vegen met loze beweringen en cherrypick foto's van net opgeruimde lenteparkjes. |
Citaat:
Als je de Aboriginal in eigen land wordt... |
Brussel is gekoloniseerd door (Noord)Afrika. De Vlaming is er (buiten enkele collaborateurs) nog slechter aan toe dan de Palestijn in Israël. Van de Palestijnen is nog sprake. Vlaamse Brusselaars kan je bijna op je twee handen tellen. In heel Vlaanderen vind je dan weer Brusselse Vlamingen, verdreven uit Brussel, slecht geïntegreerd in tsjeef plat Vlaanderen of sossen-steden. Een stille en weinig bestudeerde diaspora. Momenteel is er nog een tweede diaspora bezig. Ook Franstalige Brusselaars vluchten nu naar Vlaanderen, verdreven door de Afrikaanse kolonisten en Europese elites. De hele oorspronkelijke middenklasse is er binnenkort weg gevaagd. Brussel is niet meer.
|
Het is algemeen geweten dat er véél van onze eigen mensen het huidige Brussel ontvluchten naar andere oorden waar het Noord-Afrikaanse volkje het nog niet zo ingepalmd heeft.
Wat doet de Politiek, wat doet de EU niets niets niets ... Wat zal er van Brussel uiteindelijk nog overblijven buiten een Islamitische stad, vol Islamitische scholen, VZW's van duister allooi, nachtwinkeltjes en moskeeën en, een getto dus. Brussel, in 2030 de nieuwe hoofdstad van de Islamitische Republiek Eurabia? Meer dan 5 over twaalf dat men daar echt wel eens iets gaat aan doen of dat gaat totaal verkeerd aflopen denk ik. Wakker worden dames en heren Politici? p.s. Het onderwerp is al jaar- en dag in menig discussie gewikkeld. Een ouder draadje blokletterde toen al ... Moslims laat ons hier in Vlaanderen met rust en go home! |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
|
Citaat:
|
Citaat:
1 Misschien zou dat helpen om schoon schip te maken met een aantal (PS-)mistoestanden in Brussel. 2 Indien dit meevalt zou NV-A er aan kunnen denken ook in Wallonië bij de verkiezingen op te komen. Hetgeen een (zoals Vander Taelen schrijft) alternatief biedt aan diegenen die de oude Waalse machtspartijen beu zijn. 3 NV-A gaat, genietend van de macht, het communautaire heel diep in de ijskast steken. 4 Waardoor de focus van de regering op welvaart voor alle Belgen kan komen te liggen. 5 Als de gewestvorming dan (gedeeltelijk) kan teruggeschroefd worden zou dit een grote kostenbesparing zijn voor de Belgische belastingbetaler. Raar maar waar: in dat vooruitzicht duim ik voor een goed resultaat van NV-A in Brussel. |
Citaat:
|
:cheer: Brinfin ... 300.000€ zonder aanbesteding ... :cheer:
ik zie wel waarom Brussel zo geliefd is! |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 108452 |
Citaat:
U bent echt niet goed op de hoogte. Procentueel wonen er meer moslims in Vlaanderen dan in het Brusselse Gewest. 41 % van de totale moslimbevolking woont in Vlaanderen tegenover 36,5 % in het Brusselse gewest8O http://www.lavigerie.be/spip.php?article1322 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gelijk geen enkele met N-VA ging regeren. |
Citaat:
|
Citaat:
Wie weet vluchten de Vlamingen straks massaal naar Brussel. |
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be