![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had dit trouwens in posting #30 al eens vermeld, maar dat is nu wel al een paar pagina's geleden. :) |
Citaat:
|
Francis van Lesbos, de voetenwasser, is een antichrist.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is pas later, veel later, dat ze beseffen een alles behalve ideale jeugd te hebben gehad. Ofwel komen die kinderen daar sterker uit dan kinderen die wél met liefde en aandacht van hun "opvoeders" opgroeiden, ofwel worden het wrakken. Veel hangt af van de precieze aard van de geestelijke en/of lichamelijke verwaarlozing waarvan ze het slachtoffer waren. De mate van vrijheid die ze wel of niet genoten speelt een belangrijke rol. Maar de grootste rol speelt eventueel geweld waarvan ze het slachtoffer waren. Lang niet alle verwaarloosde kinderen worden geslagen of verkracht. |
Citaat:
de RKK is een gewone multinational geworden, niks meer niks minder. en de CEO kan ook maar zover springen als zijn RvB hem toe laat. en hij zit met een oerconservatief en wereldvreemd clubje ouwe mannen opgezadeld. met geloof heeft dit clubje al lang niks meer te maken. des te meer met financiën en bankieren. |
Citaat:
Eerlijk gezegd slaat mijn vorige post ook voor een groot deel op hen. Kinderen zijn veerkrachtig. Gelukkig maar want ze weten maar al te goed dat ze zich in een afhankelijke positie bevinden. ALTIJD. Ook al ze opgroeien met een vader en een moeder als opvoeders. Het maakt, volgens mij, niet veel uit voor een kind door wie het wordt opgevoed, op voorwaarde dat het liefde en aandacht krijgt. Het komt wel vaker voor dat kinderen in "gezinnen" terecht komen die niet aan de voorwaarden van de paus beantwoorden. Dat zullen ook eerder twee vrouwen zijn dan twee mannen. Een ongetrouwde moeder, bijvoorbeeld, die hulp krijgt van haar eigen, eveneens alleenstaande moeder. Twee kwezels die nooit een man te pakken kregen maar die de kinderen van een overleden broer of zus "overnemen". Twee ouder wordende vrouwen die geen familiebanden hebben met de kinderen die opeens wezen worden, maar die ervaringen hadden met weeshuizen, en die proberen te beletten dat kinderen die wees worden hetzelfde lot als hen te wachten staat. Het is nieuw, en nog lang niet door iedereen aanvaard dat homoseksuele mannen kinderen (kunnen) adopteren. Andere kinderen vangen de afwijzende reacties op van volwassenen, en gebruiken het om de kinderen van homo's klein, en in hun greep te krijgen. DAT is de belangrijkste reden waarom de denkwijze van kinderen van homo's negatief beïnvloed wordt. Je kan het de kinderen vergeven die andere kinderen kwetsen omdat hun opvoeders niet beantwoorden aan het ideaalbeeld van hun eigen ouders, maar niet de volwassenen waar ze de afwijzende reacties van overnamen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De vetzak , de pedodekker (indien nog mogelijk) , ik walg van die zakkenwasser !!!!!!!!
Ik kan voor zulk rotstuk uitschot geen greintje respect opbrengen !! |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Moeten staat op stal.
Ik vermijd welbewust om het woord "moeten" te gebruiken. Jan daarentegen heeft met het gebruik van "moeten" geen probleem. |
De paus die niet positief is over homoseksuele gezinnen...
Wat een verassing ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
+1 |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat nu gedaan ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
EEN bril kopen en de tweede helemaal gratis. Dan ga je toch naar de Pearl, beuuuu. |
Citaat:
Maar tegelijk moeten te naïeve mensen beschermd worden tegen oplichters. Oplichters zijn mensen die anderen mensen bedriegen door hen mooie praatjes voor te houden. |
Citaat:
De brandstapel op, als je twijfel daarover zaaide. Maar onze huidige kalotenleiders zijn onnoemelijk soepel en handig: zodra er wetenschappelijk bewijs op tafel komt, passen ze zich aan als een kameleon. |
Citaat:
Er zijn er velen die spreken in naam van de een of de andere God, alsof het zo in 'Het Boek' zou staan. Maar dat zijn dan een groep van 'oplichters', een juister woord kan ik ook niet bedenken, die een religie gaan mis-gebruiken voor andere doeleinden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be