Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Rutten: ‘Francken zegt dat het gaat om één rotte appel. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=246985)

fox 23 januari 2019 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8920638)
Een andere samenstelling dan de vlaamse regering is toch geen probleem ? Bij de vorige legislatuur was er aan franstalige kant ook een totaal verschil tussen regio en het federale.
Het is een goede zaak dat we in dit federale land -eindelijk- de dwang van homogene coalities hebben losgelaten.

Daarmee is overigens een belangrijk politiek chantagemiddel over zijn houdbaarheidsdatum geraakt.

Ik besef heel goed dat ze bij CD&V en Open VLD niet zo intelligent zijn. Maar zo dom als jij denkt, zijn ze nu ook weer niet.

De Wever als minister president tegenover een federale regering zonder NVA en met PS, dat haalt zelfs Beke niet in zijn hoofd.

DewareJakob 23 januari 2019 10:25

Intussen gaat de link(s)e indoctrinatie en manipulatie verder, alles om rechts onderuit te willen halen:
Leerkracht op school:
https://www.gva.be/cnt/dmf20190122_0...mt-tijdens-les
VRT vertaalt fout bij pano reportages:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190122_04123456
Citaat:

Een cruciaal fragment in de Pano-reportage over het omstreden Mechelse gemeenteraadslid Melikan Kucam is volgens de advocaat van de N-VA’er fout vertaald. De makers verdedigen echter de inhoud van de reportage, en zeggen dat ze “rekening hebben gehouden met de context van meerdere fragmenten die we in ons bezit hebben”.
Pano en hun objectiviteit...

Bad Attila 23 januari 2019 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8920622)
alsof de andere partijen dan zullen staan springen voor een dubieus experiment met groen en een andere samenstelling dan de Vlaamse regering...

Dat werd in 2014 ook beweerd, hoor ...

Pandareus 23 januari 2019 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8920639)
je schrijft dat makkelijk, maar OVLD werd er in de laatste Vl regering toch maar (onnodig) bij genomen, net omdat partijen huiverig staan tov wel in het ene niveau te zitten en niet in het andere ...

Daarom ook dat ik zeg dat de graadmeter is : wil n-va haar confederalisme opbergen tijdens de gesprekken, of wil ze dat niet. Want daar zal ze alleen staan. Wil ze dat niet, dan komt automatisch het alternatief op tafel.

Stel : N-va + ovld + spa start gesprekken met MR en PS + (eventueel) cdh.
Als die rond de gebruikelijke thema's een compromis kunnen vinden kan zo een regering perfect opstarten. Het zal pas blokkeren moest n-va blijven zagen over communautaire zaken. Dan tonen ze zichzelf de weg naar de uitgang en rollen ze zelf federaal de rode loper uit voor Kris Peeters zijn club. (groen is theoretisch ook mogelijk, maar met die luchtfietsers valt geen beleid te voeren)

De weerstand tegenover communautaire dossiers is oneindig veel groter dan de weerstand tegenover asymmetrische coalities. In een volwassen federaal land is dat trouwens normaal.

Pandareus 23 januari 2019 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 8920643)
Ik besef heel goed dat ze bij CD&V en Open VLD niet zo intelligent zijn. Maar zo dom als jij denkt, zijn ze nu ook weer niet.

De Wever als minister president tegenover een federale regering zonder NVA en met PS, dat haalt zelfs Beke niet in zijn hoofd.

En ik denk dat Beke federaal in de volgende coalitie zeker geen hoofdrol gaat spelen. Die gaan pas federaal echt kans maken moesten de onderhandelingen crashen omdat BDW bijvoorbeeld het confederalisme blijft op tafel leggen en zichzelf zo buiten spel zet.

Bach 23 januari 2019 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 8920542)
Maar kan men mij nu eens zeggen waarom dat een probleem is ? Behalve jaloers zijn op een handige jongen ?

Als Godfather dien je te weten wat er op je kabinet gebeurt. Legaal of niet.

werkman 23 januari 2019 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8920426)
Heb dat wel meer bij uw posts, na een a twee zinnen geef ik het op en scroll ik verder.

Hey, even goei vrienden hoor.

Is het voor U zo belangrijk dat ik moet weten dat jij mijn proza niet leest?

Ik vind dat niet belangrijk hoor. :lol:

Vrijheideerst 23 januari 2019 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8920608)
tja, hij is gewoon parlementslid van de oppositie toch hé ??

ik snap je redenering niet hoor ...

Ja, maar je hebt wel jarenlang met die partij in de regering gezeten. EN er werd afgesproken om haar beleid in 2014 voort te zetten.

Natuurlijk mag hij kritiek hebben, maar deze manier is zeer kinderachtig.

Anna List 23 januari 2019 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 8920671)
Ja, maar je hebt wel jarenlang met die partij in de regering gezeten. EN er werd afgesproken om haar beleid in 2014 voort te zetten.

Natuurlijk mag hij kritiek hebben, maar deze manier is zeer kinderachtig.

collegiale terughoudendheid moet van twee kanten komen, me dunkt...

Vrijheideerst 23 januari 2019 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8920687)
collegiale terughoudendheid moet van twee kanten komen, me dunkt...

Ja en dat doen ze niet meer.

Het is erger dan Kindergarten Cop.

fox 23 januari 2019 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8920383)
Ojee nog eentje die zich aan die windowdressing heeft laten vangen, man man het huillie huillie gehalte blijft maar stijgen.

Waar laten vangen? Ik weet al sinds het begin dat Syrische christenen hier met humanitaire visa naartoe gebracht worden. Een aantal jaar geleden zelfs meer dan 200 op 1 vlucht. Het is niet omdat jij het beleid niet kende, dat je moet denken dat ik het niet ken. Ik ben altijd al voorstander geweest van het naar hier halen van Syrische Christenen aangezien:

1. het geen moslims zijn
2. Ze moesten vrezen voor een genocide
3. Ze makkelijk te integreren vallen in onze maatschappij en zodoende dus bijdragen. Van OCMW spelen is geen sprake bij die mensen.

fox 23 januari 2019 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8920466)
Tja, voor elke christen hebben ze er 5 moslims bijgehaald

Wat is uw punt eigenlijk?

Dat je wil discrimineren adhv religie?

Niét goed gelukt dan hoor

Uiteraard zijn er veel moslims binnengeraakt, maar niet via humanitaire visa. En het is niet discrimineren adhv religie hé. Het gaat om het weren van mensen op basis van een politieke overtuiging die verfoeilijk is en die sinds WO2 geen plaats heeft in West Europa. Die misvatting dat de Islam een religie is, het blijft toch echt een hardnekkig fabeltje dat de Europeanen niet lijken te vatten.

Svennies 23 januari 2019 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8920585)
mss bedoel je de 40 jaar 'alles is toegelaten smerigheden' naar alles wat ook maar enigszins Vlaamsgezind is ...

we zullen in mei wel zien wat het resultaat is.

verwacht jij voor mei eigenlijk nog nieuws vanuit justitie over deze zaak of de zaak Schild en Vrienden? want zover we nu weten, zijn dat juridisch gezien twee filterdunne lichtgewicht dossiertjes, niet?? :-D

Ja,nog niet zolang geleden liet de directeur van de OCAD in de krant nog uitschijnen dat hij "schild en vrienden" een nét zo gevaarlijke organisatie vond als "sharia for Belgium" er een was...

Anna List 23 januari 2019 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 8920959)
Ja,nog niet zolang geleden liet de directeur van de OCAD in de krant nog uitschijnen dat hij "schild en vrienden" een nét zo gevaarlijke organisatie vond als "sharia for Belgium" er een was...

ocad maakt vooralsnog geen deel uit van justitie en is geen rechter

ocad moet ook niks bewijzen ...

TREBRON 23 januari 2019 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 8920550)
Toch raar dat hij weer De Block zit aan te vallen.

Leren zwijgen, Theo. Ik weet dat je liever een ander soort dame aan je degen wenst te rijden (en dat ook regelmatig doet), maar constant in het verweer gaan is een teken van zwakte.

Bron van deze beschuldiging graag...…………..:roll:

dpg 23 januari 2019 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 8920727)
Waar laten vangen? Ik weet al sinds het begin dat Syrische christenen hier met humanitaire visa naartoe gebracht worden. Een aantal jaar geleden zelfs meer dan 200 op 1 vlucht. Het is niet omdat jij het beleid niet kende, dat je moet denken dat ik het niet ken. Ik ben altijd al voorstander geweest van het naar hier halen van Syrische Christenen aangezien:

1. het geen moslims zijn
3. Ze makkelijk te integreren vallen in onze maatschappij en zodoende dus bijdragen. Van OCMW spelen is geen sprake bij die mensen.

Zijn geen bewijzen voor en voor het tweede ook niet.

Dat fantazieken jullie erbij.

fred vanhove 23 januari 2019 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8920455)
Ik heb kennissen wonen in Denderleeuw, en de toestand ginder is zeer zorgwekkend !!!

Naar het schijnt nog vele malen zorgwekkender dan in Brussel.

fred vanhove 23 januari 2019 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 8920727)

1. het geen moslims zijn

Gaan we die paar miljoenen Christenen die in veel Afrikaanse landen (Congo Soedan e.a ) moeten vrezen voor genocide en ander geweld ook naar hier halen ? Of alleen deze die willen of kunnen betalen voor een visum ?

https://www.opendoors.nl/nieuws/2019...d-in-73-landen

https://cip.nl/70563-in-soedan-worde...f-af-te-zweren

Pandareus 23 januari 2019 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8921114)
Naar het schijnt nog vele malen zorgwekkender dan in Brussel.

Wat die mensen nodig hebben in Dendersleeuw is een treinwagon vol Syrische christenen. Daarna zal alles opgelost zijn en kan iedereen in harmonie samen leven. Aalst heeft zijn portie al gekregen, Mechelen ook, maar Denderleeuw mag toch ook de zegeningen van Theo over zich krijgen ? :hondogen:

Pandareus 23 januari 2019 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8921121)
Gaan we die paar miljoenen Christenen die in veel Afrikaanse landen (Congo Soedan e.a ) moeten vrezen voor genocide en ander geweld ook naar hier halen ?

Waarom stelt de GL eigenlijk niet voor om de volgende ladingen Syrische christenen (of die uit Tsjaad, Nigeria, Congo, Rwanda enz) direct naar de belangrijkste stad van 't land te brengen : naar zijn eigen Antwerpen ! :-D

Dadeemelee 23 januari 2019 17:01

Citaat:

Gaan we die paar miljoenen Christenen die in veel Afrikaanse landen (Congo Soedan e.a ) moeten vrezen voor genocide en ander geweld ook naar hier halen ? Of alleen deze die willen of kunnen betalen voor een visum ?

Dat spreekt vanzelf.

fred vanhove 23 januari 2019 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8921127)
Wat die mensen nodig hebben in Dendersleeuw is een treinwagon vol Syrische christenen. Daarna zal alles opgelost zijn en kan iedereen in harmonie samen leven. Aalst heeft zijn portie al gekregen, Mechelen ook, maar Denderleeuw mag toch ook de zegeningen van Theo over zich krijgen ? :hondogen:

Inderdaad. Misschien zitten er dan terug 5 mensen in de 11 uren mis op zondag. Pastoor is een beroep met toekomst zoveel is zeker.

fred vanhove 23 januari 2019 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8921136)
Dat spreekt vanzelf.

We gaan onze kerken terug moeten restaureren en pastoors die op pensioen zijn terug oproepen. Of zelfs kerken moeten bijbouwen. Terug catechese invoeren en onze biechtstoelen renoveren.

fred vanhove 23 januari 2019 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8921132)
Waarom stelt de GL eigenlijk niet voor om de volgende ladingen Syrische christenen (of die uit Tsjaad, Nigeria, Congo, Rwanda enz) direct naar de belangrijkste stad van 't land te brengen : naar zijn eigen Antwerpen ! :-D

Dat zou pas een goede daad zijn. Dat zijn ze als Antwerpse diepgelovige Christenen hun geloofsgenoten schuldig.

fred vanhove 23 januari 2019 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8921132)

Ja maar die uit Soedan waren leugenaars;-)

Dadeemelee 23 januari 2019 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8921151)
Dat zou pas een goede daad zijn. Dat zijn ze als Antwerpse diepgelovige Christenen hun geloofsgenoten schuldig.

Naar Lubbeek kan ook, maar dat is gevaarlijk dicht bij mijn erf. :-(

De schoofzak 23 januari 2019 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8920590)
Oorlogsgebied, geen overheid, geen ngo's zeg je ? Je weet toch dat Theo een contingent goeie christenen is gaan laten goedkeuren die al lang in Beirout zaten ? Is er oorlog in Libanon ? Is daar geen overheid ? Geen ngo's ?

En was het niet zo dat N-VA bij monde van de Grote Leider altijd pleit voor opvang van vluchtelingen in de regio zelf of de buurlanden ?

Is Libanon geen buurland meer ? Waarom dan deze mensen nog naar hier halen ?

Antwoord eerlijk: mogen wij niemand uit Beiroet naar hier halen, zelfs niet diegenen die ook daar het meest zwak staan, omdat zowel daar als in hun oorspronkelijk land ze veel riskeren?

Wij zijn pro het opvangen van vluchtelingen in hun eigen werelddeel, zo dicht als mogelijk bij hun thuisland. Maar zijn we al zo ver dat dit mogelijk is?

Wie in deze (in deze ! in andere is het het gewone politieke spelletje) kakt op Theo, die kakt op zijn eigen beschavingsniveau.

Anna List 23 januari 2019 17:14

Citaat:

strak plan. als we 1 miljoen euro per visum kunnen vragen dan moeten we er slechts 500.000 binnen laten om heel de b-staatsschuld weg te werken.

De schoofzak 23 januari 2019 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8920595)
Vanmorgen op Radio 1 was Charles Michel schitterend. Hij had het over EDR als campagneleider van N-VA en vice versa. Hoe die twee elkaar een cadeau deden om het vijandbeeld terug boven te kunnen halen. Commedia dell'arte noemde hij het. :lol:
En dat we na mei 2 mogelijkheden hebben : ofwel de shutdown-formatie gesprekken met zowel N-VA als PS erbij die met zekerheid zeer lang gaan duren en zullen blokkeren op staatshervorming, ofwel een formatie van de redelijkheid om het economische werk voort te kunnen zetten.

Het is perfect mogelijk dat de onbestuurbaarheid op tien minuten opgelost wordt door Di Rupo en door De Wever.
Dan gaat Di Rupo voluit kunnen gaan in zijn Wallonië, en De Wever voluit in ons Vlaanderen.

Dadeemelee 23 januari 2019 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8921163)
Antwoord eerlijk: mogen wij niemand uit Beiroet naar hier halen, zelfs niet diegenen die ook daar het meest zwak staan, omdat zowel daar als in hun oorspronkelijk land ze veel riskeren?

Wij zijn pro het opvangen van vluchtelingen in hun eigen werelddeel, zo dicht als mogelijk bij hun thuisland. Maar zijn we al zo ver dat dit mogelijk is?

Wie in deze (in deze ! in andere is het het gewone politieke spelletje) kakt op Theo, die kakt op zijn eigen beschavingsniveau.

Ja maar niet met de natte vinger en zonder controle op voorspraak van politieke vriendjes waarvan sommigen er zelfs een mensenhandel van maken.

Bevolkingsgroepen discrimineren omwille van hun godsdienst kan ook niet.

De schoofzak 23 januari 2019 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8920613)
Je weet dat ik totaal niet geloof op vlaams niveau in een coalitie zonder N-VA dus Dewever I is eigenlijk een zekerheid.

Federaal hangt het maar van 1 punt af : wil n-va meeregeren dan zullen ze hun confederalisme van tijdens de campagne terug moeten laten vallen. Als ze dat willen doen maken ze een kans, anders uiteraard niet.

Jij kent de uitslag van de verkiezingen (de sterkte van nva en belang tegenover de andere Vlaamse partijen; en aan de overkant de onderlingen verhouden, met vooral de linkse versnippering) al?

Plan A als het kan, plan B als het moet, en plan C als het vorige zelfs niet kan.

Anna List 23 januari 2019 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8921169)
Ja maar niet met de natte vinger en zonder controle op voorspraak van politieke vriendjes waarvan sommigen er zelfs een mensenhandel van maken.

komkom we streven naar een gezonde mix in alles.

de Christenen onder de migranten hebben nog een hele inhaalbeweging af te leggen. zie het gewoon als positieve discriminatie.

Dadeemelee 23 januari 2019 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8921172)
komkom we streven naar een gezonde mix in alles.

de Christenen onder de migranten hebben nog een hele inhaalbeweging af te leggen. zie het gewoon als positieve discriminatie.

Het gaat hier over humanitaire visa. Die zijn niet bedoeld om via schimmige tussenpersonen import van een selekte groep goedbetalende Christenen te organiseren.

De schoofzak 23 januari 2019 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8921169)

Dikke leugens van Maggie en co, die natte vinger, voorspraak, politieke vriendjes en mensenhandel. (er is één man tegen wie een onderzoek loopt voor afpersing eigenlijk).

Voor de rest zijn er wel bevolkingsgroepen die iets meer riskeren dan andere groepen, om hun kop er levend afgesneden te zien worden.

dpg 23 januari 2019 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8921165)
strak plan. als we 1 miljoen euro per visum kunnen vragen dan moeten we er slechts 500.000 binnen laten om heel de b-staatsschuld weg te werken.

Om alle corruptie te vermijden te betalen na het indienen van de asielaanvraag in Brussel.

Pandareus 23 januari 2019 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8921163)

Waarom zou iemand in Beiroet iets riskeren omdat hij christen is ? Libanon is de poort van het oosten en dat land heeft zelf miljoenen christenen onder de eigen bevolking.
Eenmaal het gevaar in Syrië geweken is (nu dus, op 1 provincie na) kunnen die terugkeren naar hun eigen land. Waarom Pater Theo die per se wou importeren om er Mechelaars of Aolsjteneirs van te maken is mij een raadsel...

Pandareus 23 januari 2019 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8921167)
Het is perfect mogelijk dat de onbestuurbaarheid op tien minuten opgelost wordt door Di Rupo en door De Wever.
Dan gaat Di Rupo voluit kunnen gaan in zijn Wallonië, en De Wever voluit in ons Vlaanderen.

:lol::lol::lol:

Pandareus 23 januari 2019 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8921171)
Jij kent de uitslag van de verkiezingen (de sterkte van nva en belang tegenover de andere Vlaamse partijen; en aan de overkant de onderlingen verhouden, met vooral de linkse versnippering) al?

Plan A als het kan, plan B als het moet, en plan C als het vorige zelfs niet kan.

Dat is gezever om de mensen dom & braaf te houden met een verhaaltje.
Of N-VA nu 27% of 30% of zelfs door een mirakel 33% haalt maakt geen enkel verschil. Ik hoop dat ik je na 27 jaar cordon sanitaire niet meer hoef uit te leggen dat het resultaat van het Blok irrelevant is ? Daar vaagt iedereen (en ook de Grote Leider) zijn sjarels aan. Waarom daar dan nog naar verwijzen terwijl je heel goed weet dat dit in geen enkel scenario mee speelt ? Beetje rookgordijn opvoeren ?

Er is geen plan A, B of C. Er is maar 1 quasi zekerheid tenzij er een aardverschuiving zou plaatsvinden op 26 mei en dat is dat centrum rechts uit Vlaanderen en Wallonië een formatie gaan moeten zien op te starten met zowel aan vlaamse kant (een kleine) als aan waalse kant (een grote) deelname in de macht.

Je gaat toch niet doen alsof je wil geloven dat jullie favoriete vijand/vriend EDR niet van de partij gaat zijn ? Ni zievere hee schoof.

Eind mei zitten Bart, Michel, EDR Crombez en Rutten samen om de spoils of war te verdelen. En in functie van de noodwendigheden gaan ze er desnoods aan 1 of zelfs aan 2 kanten de tsjeven bij moeten nemen.
Liever niet natuurlijk, mais Paris vaut bien une messe.

Xenophon 23 januari 2019 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8920652)
Daarom ook dat ik zeg dat de graadmeter is : wil n-va haar confederalisme opbergen tijdens de gesprekken, of wil ze dat niet. Want daar zal ze alleen staan. Wil ze dat niet, dan komt automatisch het alternatief op tafel.

Stel : N-va + ovld + spa start gesprekken met MR en PS + (eventueel) cdh.
Als die rond de gebruikelijke thema's een compromis kunnen vinden kan zo een regering perfect opstarten. Het zal pas blokkeren moest n-va blijven zagen over communautaire zaken. Dan tonen ze zichzelf de weg naar de uitgang en rollen ze zelf federaal de rode loper uit voor Kris Peeters zijn club. (groen is theoretisch ook mogelijk, maar met die luchtfietsers valt geen beleid te voeren)

De weerstand tegenover communautaire dossiers is oneindig veel groter dan de weerstand tegenover asymmetrische coalities. In een volwassen federaal land is dat trouwens normaal.

Zoals federale partijen normaal zijn in een federaal land...

patrickve 23 januari 2019 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 8920655)
Als Godfather dien je te weten wat er op je kabinet gebeurt. Legaal of niet.

Dat het niet legaal zal zijn, dat wel. Maar daar geven we niet om. Het gaat om de "verontwaardiging". Normaal is men niet verontwaardigd als dingen niet "legaal" zijn, maar als men nadeel heeft ondervonden of zal ondervinden.

Welk nadeel ?

Mawda is perfect legaal doodgeschoten, en toch zijn er sommigen die daar verontwaardigd over waren. Dus "legaliteit" heeft daar niks mee te maken. Hier is de vraag dus: wie ondervindt nadeel van wat er daar gebeurd is, zodat hij op een zinnige wijze verontwaardigd kan zijn ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be