![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Rutten moet daar best een onverbloemd antwoord opgeven. |
Citaat:
Het enigste wat jullie is anderen in hun vrijheid en waardigheid beperken. |
Citaat:
|
Citaat:
Een gezin is wel ouders die willen/ kunnen opvoeden. Uw bizarre gedachtegang is totaal van de pot gerukt, of u zelf kinderen opvoedt stel ik nu even in vraag. |
Citaat:
|
Citaat:
Daarlmee vergeleken ben ik nog uiterst progressief. |
Citaat:
Ook weer "fake news" zeker ? |
Citaat:
|
Citaat:
echt, dat zijn gewoon de beste feestjes. :D |
Citaat:
Je blaft tegen de verkeerde boom. Ik wil net adoptiekinderen behoeden dat ze gepest worden omwille van hun twee papa's waar ze niet voor gekozen hebben. |
Citaat:
Islamietenpartijen volgens u. |
Citaat:
|
FORMATIEBLOG. Ondervoorzitter N-VA verdedigt gesprekken met Vlaams Belang.
Citaat:
Dat denk ik niet. Rijst er een probleem als holebi koppels kinderen onder hun hoede pakken/adopteren? Van dat laatste ben ik niet echt voorstander. :| |
Citaat:
Straks begint men nog te memmen over "JOODS CHRISTELIJKE WORTELS EN DUS KAN DAT NIET" Wat denkt Driesje hier over? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar twee mensen van hetzelfde geslacht die elkaar graag zien, das hét probleem van deze tijd. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt adoptiekinderen dan beter behoeden voor mensen met uw mening. Want dat is een volwassen geworden pestkop, toch? Want u gaat er van uit dat pestgedrag " normaal is" en je " kinderen beschermt, door de seksuele geaardheid van hun ouders aan de mening van pesters aan te passen". Of hoe je een paard achter de kas spant en denkt dat je vooruit komt. |
Citaat:
Dus het VB wordt nu als schuldige aangewezen voor het Islamitisch geweld tegen holibies. Ze hebben echt geen schaamte. |
Citaat:
|
Citaat:
maar zelfs na deze draad lijkt Skobelev me toch nog steeds een pak sympathieker dan stijve hark Dries eigenlijk. |
Citaat:
ik twijfel in elk geval niet aan mijn geaardheid, en ik denk dat gij ook niet aan die van u twijfelt. waarom zou je dan een goed feestje links laten liggen? mss helpt het dat die feestjes meestal geen multicultureel gegeven zijn? :p |
Citaat:
|
Ben ik tegen adoptie door een homokoppel?
nee, niet echt. Als die mensen een kinderwens hebben dan is zo een kind beter af bij een homokoppel dan bij pakweg een alleenstaande mama die de eindjes niet aan elkaar weet te knopen. Bestaat de mogelijkheid dat zo een kind gepest wordt omwille van zijn gezinssituatie? Absoluut! Is dat de schuld van het homokoppel? Absoluut niet. Je moet dus eerder homofobie de wereld uit helpen dan de adoptie door homo koppels. |
Citaat:
Nu is die buurt uiteraard helemaal verrijkt. :-( |
Citaat:
waarom ze gepest worden (achterlijke geromantiseerde ideaalbeelden over hoe een "typisch gezin" eruit ziet) doeternietoe |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
"Iene van de frigow, of iene van 't schap" ??? :lol::lol: |
Citaat:
Duvel van t schap ... over blasfemie gesproken! :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be