![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog geen reactie van Herman Decroo en Marc Eyskens?
|
Citaat:
Kan geen toeval zijn 8O |
Citaat:
|
Citaat:
Die zitten met de Roy in hun oren... https://www.youtube.com/watch?v=1iABFZGzEjY |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja, wat kan ik zeggen ? Het is tijd dat er geregeerd wordt. |
1 Bijlage(n)
:-D:-D:-D |
Citaat:
|
Citaat:
Maar of de liberalen nog veel goesting gaan hebben in paarsgroen na het onder ogen krijgen van deze peiling valt te betwijfelen :lol: |
Citaat:
Toen het VB ,niet eens zo lang geleden, afgestraft werd door de kiezer en flirtte met de kiesdrempel, toen kropen de VBers vlugvlug in hun donkere krochten en spelonken en waren ze in geen mijlen nog te bespeuren op dit forum. ‘Het kan soms verkeren’ zei Bredero. |
Citaat:
|
Citaat:
Niets kwetst méér dan de waarheid. |
Citaat:
De vismosselen,de sossen én de groenen krijgen hiermee nét zo goed een schot voor de boeg geserveerd....:lol: |
Citaat:
De goeien komen achter u aan nu, uw inboedel kapotslaan uw vrouwen hun haar afscheren en in serie verkrachten. Wraak voor al die jaren collaboratie en francofiel parasiteren. Wsl gaat Breendonk III nu open. |
Citaat:
Dat is nu de missie. |
Citaat:
Je maakt de mensen belachelijk die wel de Gestapo op bezoek hadden. |
Citaat:
|
Citaat:
Het interesseert mij géén lor wat het VB op zich doet... Wat mij interesseert is het feit dat de traditionele onderkruipers verschrompelen.... En nog willen ze het feit niet onderkennen.... |
Citaat:
Jij doet precies of er staat een regering in de steigers... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Probeer niet te knoeien op uw toetsenbord hé, met een UV lamp kunt ge dat nadien nog zien. |
Citaat:
Een lichtpuntje in de duisternis voor die partij: het is maar een peiling. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is uw zak ondertussen leeggespoten en ben je terug aanspreekbaar ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ipv vunzige insinuaties rond te strooien, weet ge al wat ge gaat doen wanneer Vlaanderen onafhankelijk wordt? :-D |
Citaat:
Dat ze maar oppassen...:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be