![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Denk je nu echt dat datgene ik schreef bedoeld was voor zielige commentatoren zoals jij? Er zijn nog andere mensen op de wereld buiten jijzelf hoor. En mocht je er last van hebben dat ik dit pseudoniem gebruik dan is dat geen voordeel voor jou. Je moet eindelijk eens beseffen dat er op de wereld meer rondloopt dan overlopers en zelfs zelfstandigen die hun naam niet kunnen schrijven. Dat moet een "werkmensch" gewoonlijk wel kunnen. Anders kunnen zulkdanige bazen hem meestal niet gebruiken. En er zijn er zoveel die met deze problematiek kampen en voor de meest eenvoudige zaken naar fiscalisten lopen. Bron? Mijn werk! Ik hoop dat jij een betere bron hebt? Maar ik denk dat jij deze zelfs niet zult begrijpen want daar moet je de nodige dosis verstand voor hebben. En vooral geen domme opmerkingen maken. :lol: |
Citaat:
Voor hem geldt echter net hetzelfde als voor al die anderen: NIEMAND kan ertoe worden verplicht op die eisen in te gaan. |
Citaat:
De Vlaamse kiezers gaan dan plots op miraculeuze wijze zo goed als met z'n allen van gedacht veranderen, en voor die partijen stemmen die uw blokkerende federale bevolken :roll: |
Citaat:
Dit is wat men 'een schot in de roos' pleegt te noemen :lol: |
Citaat:
VOOR deze peiling durfde al niemand nieuwe verkiezingen aan omdat ze vermoedden dat ze electorale kletsen gingen krijgen. Nu weten ze het zeker. Je ziet van hier dat ze de Vlaams-nationalisten in die omstandigheden nieuwe verkiezingen én een glansrijke overwinning zullen gunnen. De Wever doet zich de moeite niet om iets te eisen waarvan hij van tevoren weet dat het verloren moeite is. Straf dat een intelligente kop zoals jij dat niet door had. |
Citaat:
De Wever heeft niks te eisen. Als er geëist wordt zal het volk dat moeten doen. En hij is vergeten dat het volk niet uitsluitend bestaat uit zijn vriendjes. Er zijn er nog een heleboel die moeten leven van hun werk en dat vergeet hij te graag. Momenteel zijn er nog een hoop op de sukkel want ze weten nog niet waar ze beter en rechtvaardiger voor iedereen kunnen vinden. Misschien komt dat ooit en misschien nooit. Maar als het niet komt dan zal het niet de schuld van De Wever zijn maar van het volk zelf. En om U daar druk over te maken en zenuwachtig te worden helpt niks aan de situatie. En bovendien; ik vermoed dat het nog zal verslechteren. Iedereen is eisende partij. Zelfs dezen die er nooit iets voor deden om hun eisen te verantwoorden. Hun hele leven geen levensminimum verdienen en nu zoveel willen als dezen die werkten. Schitterend! :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het kinderachtige gedoe is blijkbaar voorbij, N-VA en PS zijn nu met de informateurs ten gronde aan het werken aan een nieuwe formatienota.
Go go, Paars-Geel ! :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191215_04768597 |
Citaat:
Heeft niets met intelligentie te maken, enkel boerenverstand, maar dat is samen met de boeren aan het uitsterven. |
Citaat:
Newsmonkey heeft doorgaans goede banden met de NVA kwa bronnen, dus er kan wat waar van zijn... |
Citaat:
in Paars Geel levert de NVA de premier, niet de PS. dat was dus een non-vraag ... dacht ook niet dat de vraag van Verschelden zelf was. |
Citaat:
|
Citaat:
In Paars-Geel (zucht....) moet BDW himself premier worden. Niemand anders. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat hij daarin slaagt. Dan halen het Blok en de N-VA volgende verkiezingen samen méér dan de volstrekte meerderheid in Vlaanderen. |
Citaat:
ik ben verwoed supporter van premier Magnette! in paarsgroen natuurlijk. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vandaar de constructie NVA er uit wippen en toch geen verkiezingen organiseren binnen de 40 dagen, zoals het nochtans in de grondwet staat. |
Citaat:
Ik heb schrik voor Paars-Geel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
On-voor-stel-baar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu zijn we op dezelfde weg. Het Belgisch federalisme kan nog eens gered worden maar zou het nu de laatste keer zijn ? :roll: |
In 2010 voorspelde ik dat het na elke verkiezing moeilijker zou worden om werkbare federale regering te vormen. Vorige keer lukte het nog vrij vlot omdat Di Rupo Michel een kloot had afgetrokken, en Michel op weerwraak zinde, maar deze keer is het weer van dattum. Dat zal nooit meer verbeteren zolang het belziekske nog bestaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be