![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kleuter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het is zelfs zijn bevoegdheid niet, nu gij weer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelijk welke partij die dit dat doet krijgt mijn steun niet. Kakken op de N-VA moet altijd kunnen, hun slaven zijn denk ik masochistisch genoeg. 'k had van jou trouwens een nét iets hoger niveau verwacht dan mensen met kleuter uit te maken. Theo De Kwaker heeft je in zijn macht. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je gaat geen enkele partij vinden die de coke-handel ongemoeid wil laten. jij hebt een fixatie met NVA, ik niet hoor. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sebiet geraak ik nog verslaafd aan de N-VA. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nochtans.... Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
voor wat de lokale politie betreft, bedoel je. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
DUS STOP EINDELIJK MET UW EIGEN BELACHELIJK TE MAKEN DOOR TE STAAN KAKKEN OP BEPAALDE PARTIJEN!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij ik op de wc de bijbel lees ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Antwerpen is traditioneel de stad waar de stadsvlucht het hoogste ligt. Zowat 8.183 millennials ruilden in 2018 de grootstad in voor een gemeente in de rand terwijl er maar 4.780 bijkwamen, een verschil van 3.403. En wie kan deze mensen ongelijk geven. Antwerpen is duur, de stad is vuil en lawaaierig, en als ge in uw bed ligt 's nachts is de kans reëel dat ze een handgranaat door uw venster gooien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
is het lang geleden dat je nog in een stad kwam, HO? :lol: |
Dat zijn regelrechte klootzakken daar!
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je kent echt Antwerpen totaal niet hé ... :lol: en maar kwekken. |
Citaat:
Bewoners Conscienceplein zijn nachtlawaai beu. Het Conscienceplein: vredig overdag, maar te lawaaierig ’s nachts, vinden bewoners. (Het Nieuwsblad, mei 2019) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be