![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Die gasten zijn nu druk bezig om hun spaarvarkentje op een veilige plaats te verstoppen,de Conner moest eens langs komen om een goedendag te zeggen... Binnenkort krijgen we er een nieuwe spreuk bij... "Nadat de Conner is verschenen,zal uw spaarvarken zijn verdwenen" |
Citaat:
Waarom stemmen jullie toch altijd tegen eigenbelang in ? Is dat pure haat ? |
Citaat:
En was madam onkelinx 2 keer minister van volksgezondheid in die periode... En PS land is Vlaanderen niet... Dat heb ik u al eerder uitgelegd... Maar u moet het willen lezen...:roll: |
Citaat:
ik ben 40 jaar lid geweest van de partij en betrokken geweest bij het reilen en zeilen van de partij in onze stad...:roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Buiten de productie van wat wind en tricolore vlaggen gezwaai was het hevigste feit nog wel dat de voorzitter er met de kas van door was.... Zeg eens Bruno, die paar euro dat daar in lag ging toch campagne gewijze het verschil niet uitmaken zeker... Fail blijft fail,die 4 euro kasgeld gaan het verschil niet maken.. Maar op moleculair niveau gezien heb ik toch bewondering aangezien iets wat vrijwel niet te zien was er desondanks nog in geslaagd om zich op te splitsen... Kudo's he man... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind trouwens dat je nog veel geduld hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Magnette is enkel bereid een regering te vormen als al zijn wensen worden vervuld. Dit zei hij nog eens uitdrukkelijk op de TV deze middag in c'est pas tous les jours dimanche.
|
Citaat:
Krekels kunnen hoog zingen... De mieren zullen voor dat gezang moeten gaan opdraaien...;-) |
Magnette wil veel, vooral van de anderen.
Als je budgettair in je onderbroek staat na decennia lang sjoemelen helpt het niet dat anderen van hetzelfde kaliber je steunen. Daar komen we dus ook al niet verder mee. |
Citaat:
Misschien krijgt hij dan "veel meer" tijd om het Antwerps probleem eens aan te pakken. Als hij tenminste de burgemeester sjerp nog haalt met bijna evenveel vreemdelingen als Belgen in "zijn stad?" |
Citaat:
Hij heeft de deur dichtgeslaan op het moment dat het een maximale impact zou moeten hebben gehad op Dewever. Maar net zoals een hond, heeft die laatste niet door dat zijn baasje hem in het bos heeft achtergelaten, en blijft hij maar terugkomen.... De vernedering, ik krijg compassie als ik hem bezig zie, onze Bart. |
Het is voor Magnette nog geen gewonnen spel. De open vld verkiezingen moeten nog gehouden worden. Sp.a is allesbehalve fan van vivaldi. Ook Cd&v staat niet te springen voor vivaldi.
Dat hij dan maar met alle franstalige partijen, vlaamse groenen en communisten een regering probeert te vormen. |
Citaat:
Je ziet toch zelf ook dat hij beseft dat hij in beide gevallen de touwtjes in handen heeft ? Meerderheiden zonder de PS, Groen en Ecolo zijn niet gemakkelijk te vormen in het parlement. |
Citaat:
Vlaams Belang en PTB komen dan tegenover elkaar te staan en is het afgelopen met den Belgiek... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry :lol::lol::lol: |
Als ik dit soort fouten maak is het tijd om te maffen.
GN ! |
Citaat:
Maar anders dan met de Corona ligt er hier maar één zieke en lopen er veel te veel vet betaalde kwakzalvers rond die genezing "beloven". |
Le grand patron de la Belgique heeft het nog eens benadrukt :
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200510_04953411 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Democratie en verdraagzaamheid wordt dat genoemd in la Belgique... |
Citaat:
|
Citaat:
Ten andere als het geld op is wat hebben PTB en het Vlaamse belang dan nog te bieden??? |
Ik vind die herhalingen "De Wever versus Magnjet" waarschijnlijk even leuk als mijn buurvrouw de herhalingen van De Kampioenen graag blijft bekijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Of zou(den) er nog een andere reden(en) zijn? |
Citaat:
|
Magnette moet nu en dan eens de onmogelijkheid van paars-geel duidelijk te maken zodat CD&V'ers en VLD'ers niet weer beginnen te dromen van een rechts leunende coalitie.
|
Citaat:
En u verplichten halal te eten!! |
Citaat:
|
Eigenlijk hebben Magnette en De Wever hetzelfde probleem, ze zijn wanhopig op zoek naar iets wat zou helpen terug kiezers van hun extremistische flankpartijen weg te snoepen.
Niet mee regeren is sowieso doodgaan, mee regeren is misschien doodgaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be