![]() |
Citaat:
|
Citaat:
net als ik. ps: behalve prins filip he... |
Citaat:
|
Citaat:
ieder zijn mening he... ik vind gewoon dat een toekomstige koning zijn mening niet openlijk mag uiten. pas op, hij mag die mening hebben he, maar hij mag geen miljoen kiezers op hun tenen trappen.. trouwens, zelfs de eerste minister vind dat de prins in de fout is gegaan.. |
Citaat:
|
Is dat hier nu nog altijd bezig? Case closed zou ik zeggen.
![]() |
Citaat:
wat ik goed vind mag...de rest niet. |
Citaat:
|
betaalt een koning of minister eigenlijk belastingen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je word nog een echte vb-er.... welkom |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is te belachelijk voor woorden. Ik neem aan dat u in eigen naam spreekt, en niet in naam van de BUB? |
Citaat:
|
Citaat:
[font=Arial][size=2]02 december 2004, p. 1 [/size][/font][font=Arial][size=1]© Uitgeverij De Morgen, 2003 [/size][/font][font=ConduitITC-MediumItalic]VIJAND [/font][font=ConduitITC-Medium]Ik weet het nu wel dat een miljoen Vlamingen op het Vlaams Blok heeft gestemd. De voorbije maanden heb ik het magische getal van 1 miljoen zeshonderd keer per dag horen rondzingen op radio en televisie, in kranten en tijdschriften. Alsof het de elite der elites is. Van hogerhand nedergedaald. Wat doen we met de andere vijf miljoen Vlamingen?Over hen hoor je nooit iets. Te melaats misschien? Te onbenullig? Paria’s van de welvaartsstaat? In ieder geval worden ze niet benoemd, en al helemaal niet opgeteld. Niet door Guy, niet door Steve, niet door Yves. De meerderheid als aanhangsel? Staartvolk? Ik ga een in extremis tot leven gewekte veertiger als kroonprins Filip niet tot porte-parole van mijn innere Emigration bombarderen. Ik ben niet kreupel, heb geen kunstheupen. Nog niet. Maar ik mag graag horen dat iemand weet dat ik besta. Náást de een miljoen Vlamingen van Philip Dewinter. Zowaar met burgerrechten en tricolore sentimenten. Alles is omgekeerd in dit land. We worden geregeerd door regeringen en coalities in fatsoen. Toch heeft de paljas-koning van de minderheid, Philip Dewinter, het laatste woord. Vooral op radio en televisie, en in sommige kranten. Het miljoen kiezers van deze hengst in democratisch verderf wordt bijna dagelijks tot een soort numerieke moraal gemanipuleerd, tot anonnenvlees voor statuur en legitimatie. De schapen zwijgen. Daar kan een koninklijk lichtgewicht niet tegenop. Beter voor paleiskringen zou zijn fascisme en aanverwante ziektes te negeren, zolang de politiek zich ophoudt binnen populistisch-academische krijtlijnen. Spreek liever over het volk dat je nog wél hebt, Monseigneur-sukkel. Over de vijf miljoen anderen dus. Over de verweesde meerderheid die geen naam heeft, wie weet alleen maar een interieure vlag en hymne, maar nog wel een kloppend hart voor solidariteit. De kroonprins heeft de vijand op het schild gehesen. Dat verdient deze vijand niet. [/font][font=ConduitITC-Italic][size=3][size=2]Hugo Camps[/size] [/size][/font] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja, alle overdreven Vlaams-nationalisten dienen geregistreerd te worden. Kwestie om toekomstige terroristische dreigingen te lokaliseren, en desnoods uit te schakelen. En doe nu maar niet verwonderd, de talrijke reacties van vele flamimbo's op dit forum zijn staatsgevaarlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Best wel leuk hoe jij (over)dramatiseert en met termpjes als "staatsgevaarlijk" blijft gooien. Dat doet mij denken aan spam. Daar gooien ze graag met hoofdletters, uitroeptekens, en woordjes als "free!" in de hoop dat ze geloofwaardig overkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
Neuroot. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Na tien topicbladzijden kunnen we vaststellen dat de flaminganten over het algemeen uiterst geïrriteerd reageren op de titel: "Het wraaksein is gegeven!" Nochtans is dit een letterlijke passage uit de Vlaamse Leeuw. Dat lied dat voor hen de nationale hymne zou worden.
Bovendien is er niets mis met het verzamelen van gegevens. Ik benadruk uitdrukkelijk dat het niet de bedoeling is om gewelddadig repressief op te treden, verre van zelfs. En toch krijg ik tal van haatreacties vanuit het flamimbokamp. Ben je Vlaams-nationalist, en sta je 100 % achter je idealen? Prima! Maar klaag dan ook niet dat je geviseerd wordt! |
Citaat:
See ya belgie Barst!! |
Citaat:
|
Citaat:
Verhofstadt, als autoritaire nep-democraat, is trouwens niet meteen een referentie op vlak van wat staatsgevaarlijk is en wat niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Het Koningshuis wordt gesteund door een halve gare
@Yann
Als u meent dat er lijsten moeten aangelegd worden die worden doorgegeven aan de staatsveiligheid dan bent u een halve gare. Ik wens Albert II succes met het feit dat hij zijn steun bij dergelijke mensen moet vinden. Een Koningshuis dat op dergelijke supporters steunt mag van mij zo snel mogelijk verdwijnen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De prins een eredoctoraat en wij een eretitel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be