![]() |
Citaat:
ETEN EN DRINKEN. Geen savoir vivre, quoi! |
Citaat:
En nu kan je mijn rug op, ga een Hollander opvrijen, 't is veel te goed weer om hier twintig keer hetzelfde te moeten typen omdat je het niet wil begrijpen. |
Citaat:
In zijn café, bedoel ik he. Doei! :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Maar nee, uiteraard graag eerst VL onafhankelijk en dan liefst bij NL. |
Moesten we de Hollanders niet buiten geschot hebben ewel ze zouden al lang allemaal Franstalige geweest zijn en overheerst door de grote francofonie.
|
Citaat:
U geeft trouwens nog steeds geen antwoord: waar komt die negativiteit vandaan tegenover de Nederlanders? En hebt u eigenlijk wel ervaring met Nederlanders? |
Citaat:
De Francofonie heeft dat opgedrongen. |
Citaat:
|
Citaat:
Bon... is dat jouw culinair summum, misschien? Eerlijk? :roll: Niet dat het slecht is hoor. Gewoon op zijn Ollands he, geen verfijning in de omgeving te bespeuren... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Trek het je niet aan hoor. Iedereen zijn limieten he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik deed niet negatief. HERLEES aub en probeer de tekst beter te begrijpen (verstaan, met ander woorden.) NIET verfijnde kost is geen slechte kost en is niet negatief. Het is simpelweg: Niet verfijnd - not refined - pas raffinée. (is dat laatste nu met 1 of twee effe?) Capisce? - Grazie mille. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Amerika bijvoorbeeld spreekt men ook van "Holland" i.p.v. "the Netherlands". Sterker nog: voor de gemiddelde Amerikaan is "Holland" niet groter dan alleen Amsterdam! Maar je hebt gelijk hoor; ik ben b.v. een Zeeuw, en dus geen Hollander ; ) |
Ze zijn in Nederland al lang voor bij het "enkel kroket uit de muur" cliché, JayP. De restaurants zijn daar ook, over het algemeen, wat goedkoper dan in België.
Zelfs de sterrenrestaurants. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu hebben we het hoogste aantal coronadoden en is er enkel Belgisch nationalisme op de verkeerde momenten. |
Citaat:
|
Citaat:
Men komt ook hier niet verder dan clichés, die door de media worden in stand gehouden. |
Citaat:
in de Hoogstraat in Antwerpen is nu ook zo'n "kroketmuur" geïnstalleerd (er was er al één in het Centraal Station). Maar daar passeren dan ook veel Nederlanders. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn smaak is individueel ook. Ik krijg het heen en weer van jouw veralgemening dat waar de massas aanschuiven goed moet zijn omdat ze met velen zijn. Groepdenkers hebben natuurlijk steeds problemen met individueel denken. Gij bewijst het elke dag hier op religieuze manier. Da's geen verrassing uiteraard. Mag ik dat doorzien? Neen? Pech voor jou dan :-P |
Citaat:
Edoch edoch, de geschiedenis spreekt die snoodaards tegen. Immers, in illo tempore luidde het: "wij willen Willem weg wilde Willem wijzer worden wij willen Willem weer" Bemerk: de tekst is in het Vlaams, niet in het Frans. |
Citaat:
|
Citaat:
Aan u het antwoord om mij eens te vertellen welke hoge borst Belgen dan opzoeken en zich negatief uitlaten tegenover de Nederlandse keuken als zovele Belgen immers daartoe de grens oversteken? Probeer eens de inhoud te laten primeren in plaats van uw schijnbaar gekwetste gevoelens. |
Citaat:
Kweetni... :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be