![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al die drama die jullie er steeds bij verzinnen. |
Citaat:
U nam afscheid van Jezus. U hebt nu al meerdere keren aangeven dat het geloof (in Jezus) u niets zegt. U bent dan ook geen volgeling van Jezus Christus. Dat is immers de definitie van christen-zijn: volgeling van Jezus de Christus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Effe een publiek bekend figuur afmaken, da's vragen voor veel gezeik. Ergo, alleen voor idioten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn de mensen ook verlost die stierven vóór de dood van Jezus? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gij zijt die vrome zoon, wij de andere zoon, en op het einde van de rit gaan we allemaal evengoed dood. |
Citaat:
Citaat:
Bovendien hebt u mij evenmin geantwoord op mijn vraag: Waarom betrekt u nu de shahada bij de discussie over AJJ? Kan dat nog , deze antwoorden ? Zo moeilijk moet dit toch niet zijn. Blijkbaar wel zo te zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch wel, aan het einde van de rit gaat iedereen dood, je kan het dus maar beter goed gehad hebben in dit leven, want er is geen ander. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En je kan je toch wel voorstellen dat dit zeer pijnlijk moet zijn om iemand zijn verhaal helemaal van vooraf aan, opnieuw te laten schrijven? |
Citaat:
|
Citaat:
”Ik ben openlijk een ongelovige cultuurmoslim, en ik ben razend populair onder gelovige praktiserende moslims. Wie zou dat willen verklaren?” Twitter is toch zeer openbaar, niet? Hij laat dus aan iedereen weten dat hij een ongelovige is. Nochtans leeft hij, vermoed ik, tussen moslims of heeft hij goede banden met moslims. Hij kan het niet duidelijker zeggen en de moslims zouden hem hierover zeker kunnen aanspreken en hem daar op afrekenen. Abu Jahjah is hier zeer duidelijk en open. Hij steekt zijn nek uit en zegt wat hij is. En dan nog op twitter nota bene. Waarom noemt u hem dan hypocriet? |
Citaat:
Dit gezegd zijnde, zou ik zeer benieuwd zijn te weten hoe de zeer katholieke Alexandra Coolen die lange tijd lid was van het VB zou reageren, moest Anke Van dermeersch zo zou afgebeeld staan met haar schoenhak op de bijbel. Eén zaak is alvast zeker. Abu Jaja heeft nog steeds niet begrepen hoe onze persvrijheid hier werkt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn gezeur over zwarte piet was debiel. |
Citaat:
|
Citaat:
Hebt u al een opmerking gekregen van de moderatie over uw gebruik van 'raaskallen'? |
Citaat:
Waar gaat dat hier toch naartoe.... |
Citaat:
https://www.standaard.be/cnt/dmf20170109_02664352 Citaat:
Citaat:
Alleen iemand met veel fantasie maakt daar : en heeft nadien hypocriet beweerd dat zijn account gehackt of gefotoshopt is. |
Citaat:
Ja maar toch. Het moet lukken , maar gisteren zei de Nederlandse premier Rutte op de radio dat hij was teruggekomen op zijn oorspronkelijke mening dat 'Zwarte Piet' zwart moest blijven omdat het in zijn land altijd zo was. En dit omdat heel wat mensen hem daarover aanspraken dat ze niet zo gelukkig met het feit dat Zwarte Piet alleen maar zwart was. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be