![]() |
er is maar 1 ras
dus racisme bestaat niet |
Citaat:
Maar wees dan wel consequent ! Je kunt niet naargelang het je goed uitkomt enerzijds over de gehele provincie hebben en anderzijds over het stad en zijn "parking". |
Als de grote klokke luidt
De klokke luidt De reuze komt uit Kere weerom, reuze reuze Kere weerom reuzegom Moeder hangt de pot op 't vier De pot op 't vier De reuze komt hier Kere weerom, reuze reuze Kere weerom reuzegom Moeder snijdt een boterham Een boterham De reuze is gram Kere weerom, reuze reuze Kere weerom reuzegom Moeder tapt het beste bier Het beste bier De reuze is gier Kere weerom, reuze reuze Kere weerom reuzegom Moeder stopt alras het vat Alras het vat De reuze is zat Kere weerom, reuze reuze Kere weerom reuzegom Moeder geeft maar kaas en brood Maar kaas en brood De reuze is dood Kere weerom, reuze reuze Kere weerom reuzegom Die daar zegt: "De reus die kom De reus die kom" Die liegen er om Kere weerom, reuze reuze Kere weerom reuzegom |
Citaat:
|
Citaat:
Tot op het bot! |
Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/gaia-...mmer~b52dd1c5/ Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
helaas niet waar, maar bij tomaten kunnen verschillende rassen wel dezelfde (huids)kleur hebben ! :-D |
Citaat:
Waar de top de top beschermt. Maar het VB zijn de fascisten... |
Citaat:
De rechter kan dan wel mild en ten gunste oordelen zoals dat nog niet zolang geleden met een SM-meesteres gebeurde waarbij haar klant tijdens een "sessie" om het leven kwam. Vonnis : opschorting ! de zaak : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20121017_00338991 het vonnis : http://4nieuws.be/binnenland/494515/...sm-sessie.html |
Citaat:
En vooraleer je mij van dezelfde vooringenomenheid als de jouwe beschuldigt, ik hoop dat die Reuzegoms zwaar gestraft worden. Net zoals het Brussels crapuul dat in Blankenberge is aangehouden. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben wel benieuwd hoe loyaal de 18 tegenover elkaar zullen zijn en of ze hun aandeel zullen minimaliseren en de schuld in de schoenen van anderen zullen schuiven. Ik vermoed dat de praeses en schachtentemmer de zwaarste boter zullen eten. 10 jaar cel is de maximumstraf en is wat mij betreft correct. Verregaand sadisme en foltering, dat is wat er gebeurd is. Voor de rellen in Blankenberge, waar geen doden bij gevallen zijn, hoeft dat natuurlijk niet, maar een maandje of 6 brommen (maar dan echt hé) en een strandverbod lijkt me correct. Het zijn immers hardnekkige recidivisten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor neoliberalen is dat "te duur" en linksmensen vinden dat kortgestraften "van straf geen betere mensen worden". 0 dagen effectief dus. Onze reuzegom vrienden krijgen hooguit 12 tot 18 maanden en zullen dus nooit hoeven zitten. Die strandboys zullen effectief wat langer moeten zitten omdat ze hun voorarrest mee moeten pakken. Kan snel een week of 6 worden. Maar ook daarna zullen ze de cel niet meer van binnen zien. Althans, niet voor dit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
't ligt offline
|
Doxbin Maintenance
Our website will be restored shortly. Discord | Telegram |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die gasten hebben in prive berichten dat hun club niet zoals "een of andere BSO club met 1 of andere allochtoon mag worden", ze lachen in een filmpje dat speurders ontdekten met een allochtone bedelaar met "handjes kappen congo is van ons", en in getuigenissen wilden ze die dode kerel extra hard aanpakken omdat hij een kleurtje had. denk niet dat het echt de meest linkse jongens waren, en hun kiesgedrag richting VB wel zal neigen. |
Citaat:
|
Sinds wanneer is een gerechtelijke uitspraak nodig om (zware) sancties uit te spreken als universiteit? Dat staat daar volledig los van. Zoals je ook van de universiteit kan gegooid worden omwille van (herhaaldelijk) spieken bijvoorbeeld, ook zonder gerechtelijke uitspraak.
De universiteit mag dus gerust verregaande sancties nemen als ze dat nodig achten, los van gerechtelijke uitspraken. Behalve bij de elite-zoontjes. Dan verschuilen ze zich plots achter "wachten op gerechtelijke uitspraken", goed wetende dat de meesten al lang zullen afgestudeerd zijn vooraleer er een gerechtelijke uitspraak zal zijn. Zeker met dat legertje (proce)dure advocaten die er alles zullen aan doen om het proces te rekken. Als je de volgende keer spiekt of het varken uithangt aan de universiteit, kun je er dus als student maar beter direct een rechtszaak van maken. Want dan mag je blijkbaar rustig verder studeren tot er een gerechtelijke uitspraak valt. Maar dan moet je wel een advocaat kunnen betalen natuurlijk. |
Ja het komt stilaan naar boven:
https://www.demorgen.be/nieuws/de-go...egom~be887584/ Citaat:
Citaat:
|
Dat zijn dan de zonen van de machtige elite die ons morgen de wetten door onze strot zullen rammen waar ze zich zelf geen hol van aantrekken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Machtig inderdaad, maar onder "elite" versta ik iets heel anders alhoewel ze zelf stellig overtuigd zijn het te zijn. Ze zijn eerder een gevaar voor de samenleving dan een "elite". En "dat schorremorrie" zijn nu juist diegenen die ons land in goede banen zouden moeten leiden, "onmogelijk". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be