![]() |
Citaat:
Ook drugs. Als ze niet gebruikt worden waarom aankopen? Een medical testkit heeft slechts een zeer beperkte houdbaarheidsdatum. Men ontwikkeld, produceerd, verkoopt en koop dus iets dat niet bestaat? Spijtig dat men bedovergrootouders niet zo slim waren. Hadden ze benzine kunnen produceren tegen dat er auto's kwamen. Mijn overgrootouders al even dom, ze hadden schatrijk kunnen worden als ze in 1910 een vaccin of test voor de Spaanse griep hadden ontwikkeld. En laat ons nu gerust, want we moeten dringen beginnen aan de ontwikkeling van een test en vaccin voor het Sars-Cov-3 virus, die de ziekte Covid-35 gaat veroorzaken. |
Jaja.
Nog voor de pandemie. Gepubliceerd: 03-03-20 17:40 Laatste update: 03-03-20 18:02 Een deels Nederlands bedrijf dat onder meer testkits maakt die gebruikt worden om op het coronavirus te testen, is verkocht voor 10,4 miljard euro. Dinsdag maakte het Amerikaanse Thermo Fisher Scientific bekend dat het Qiagen, een concern met activiteiten in Duitsland en het hoofdkantoor in Nederland, gaat overnemen. Er was al veel verkoop nodig om zulke bedragen te kunnen krijgen he? En veel vooruitzichten. |
Citaat:
De MOAR Medical testkits bestaan al van voor 2017 en werden gebruikt om alle CORONA virusfamilies op te sporen. En de pandemie brak reeds uit in januari. |
Citaat:
|
Corona is ondergeschikt aan de regeringsvorming.
Daar gaan we weer.. Marc Van Ranst denkt niet aan een nieuwe veiligheidsraad. Nu is het nog niet nodig...en de politiek heeft nu andere katten te geselen. Volgens Van Ranst speelt ook de lopende regeringsvorming een rol bij het inplannen van de Veiligheidsraad. “Er wordt gewerkt aan een regering en ik denk dat iedereen daar nu ook naar zit te kijken”, klinkt het. “Men zal de timing daarop afstemmen.” HLN |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het al dikwijls gezegd en ik zal het blijven zeggen: in de rattennest die Belgique vandaag is voelt Van Ranst zich als een vis in het water. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog eens: toon mij eens "zwangerschapstesten" in 2017. Of heeft niemand er toen besteld ? |
Citaat:
Maar ik ga u wel inmiddels zeggen dat de gebruikte testkits europese goedkeuringslabels moeten bevatten. En kan u al verklappen dat er zeker in 2018 een ce label is goedgekeurd terzake. |
Volgens Van Ranst is de oorzaak dat er omzeggens niemand meer dient te worden opgeomen in het ziekenhuis door het feit dat nu alle besmetten jonge mensen zijn ??
Ik begrijp dat niet goed ? Dus nu leven oude en jonge mensen volledig gescheiden ? Ik zie oudere mensen nochtans ook nog op de bus zitten of op een terras of in de warenhuizen rondlopen net als er 4 maanden geleden daar ook jongere mensen rondliepen ? En die twintigers gaan nu totaal niet meer binnen bij hun ouders ? Of ook niet meer bij een oudere neef of nicht ? Mij vrienden hebben kinderen van 30/35 jaar maar zijn zelf toch allemaal 60+ ....Ik heb geen weet dat die hun zonen en dochters daar niet meer binnen mogen ?? Is dat dan in alle landen zo dat alleen nog jongere worden besmet ? Want ook daar zie je hetzelfde fenomeen ? Ik begin ernstig te twijfelen aan die man https://www.hln.be/nieuws/vtm-nieuws...golf~aaabc2e8/ |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Waarschijnlijk is de grootste bron "samen eten". Citaat:
Ik zie mijn oudste zoon zo een keer om de maand of zo, meestal als ik eens iets moet knutselen voor hem, of als hij iets administratief moet doen. Die zou 3 keer ziek kunnen geweest zijn ondertussen. Citaat:
In feite is dat het ideale schema, dat men met alle mogelijke middelen heeft willen tegenhouden en nog altijd wil tegenhouden: dat de jongeren elkaar besmetten, en dat er een kleine lek is naar ouderen toe. Hoe harder jongeren elkaar besmetten, hoe rapper dat voorbij is, en hoe minder er door die kleine lek ouderen hebben besmet. OVERAL ter wereld waar veel slachtoffers zijn gevallen, waren het in gegroepeerde ouderentehuizen en dergelijke. Eens het daar binnen zit, valt er niet veel meer aan te doen, natuurlijk. Maar de individuele oudere die een beetje oplet, met jongeren die ook een beetje opletten ten aanzien van die ouderen, die zal in principe "zonder kleerscheuren erdoor geraken", TENMINSTE ALS MEN HET LAAT WOEKEREN zodat het niet te lang duurt. Als je namelijk dat risico gedurende een jaar moet pakken dat een jongere U kan besmetten, dan zal het vroeg of laat wel prijs zijn he. Als dat 2 maanden duurt, dan kan je erdoor geraken zonder kleerscheuren. Het is dat laatste dat men met alle mogelijke middelen tegenhoudt. Citaat:
Alles wat je NU ziet, is wat men met heel veel kost "vermeden had" de laatste keer. Dat, en eventueel verlies van immuniteit, maar ik denk dat we nu grotendeels het non-event meemaken waar wij onze maatschappij voor naar de kloten geholpen hebben om uit te stellen. |
Citaat:
En daarnaast staat daar ook op onder welke HS code de landing valt. De HS code is een internationale douane code, heeft niets te maken met het CE-label. Een product bestemd voor buiten de EU, heeft zelfs geen CE-label nodig. |
Citaat:
Om te beginnen waren de ernstige zieken en doden vooral bejaarde zieken, die waren samengepakt in concentratiekampen. Wat er nu gebeurd is eigenlijk niets anders dan wat er in februari 2020 is gebeurd. Mensen zijn op reis geweest in binnen en buitenland. Sommige in zwaar besmette zones, andere in licht besmette zones. Maar wat ze allemaal gemeen hebben, is dat ze in besloten ruimtes eten en drinken. Nog iets dat ze gemeen hebben, is dat ze tijdens die vakanties inspanningen leveren die ze normaal niet leveren. Hierdoor verlagen ze tijdelijk hun persoonlijke weerstand. Ze veroorzaken een situatie waarin ze tijdelijke ontvankelijk zijn voor reproductie van het virus. En het zijn vooral jongere mensen die in de zomerperiodes reizen, de ouderen blijven door de weersomstandigheden en de massa hysterie in hun vertrouwde omgeving. Daarnaast is het gewoon een feit, dat ouderen en jongeren vooral samen naast elkaar leven, niet met elkaar. En ja, nu de scholen terug open zijn, zijn er veel grotouders die hun kleinkinderen opvangen en naar school brengen en afhalen. Maar het gaat dan om gezonde grootouders, vaak niet eens boven de 65 jaar, niet om de zwakke hulpbehoevende ziekelijke bejaarden. En die - 65 jarige grootouders worden binnen het coronagebeuren als jongeren bestempeld Je kan dus stellen dat heel het coronagebeuren vanaf het begin een overroepen iets is. Er zijn niet meer en andere doden gevallen dan bij een zware influenza-pandemie. Er zijn niet meer zieken en ziekehuisopnames dan bij een normale influenza-pandemie. Er zijn niet meer passieve besmettingen dan bij een zwakke influenza-pandemie. Het enige waarom het draait is geld, geld dat de medische onderzoekswereld wil en enkel kan bekomen als ze alles blijven opkloppen en overroepen, geld dat ze enkel bekomen als ze de massa hysterie kunnen blijven voeden en aanhouden. Als de media morgen stopt met alle corona-onzin, dan is alles binnen enkele dagen terug zoals het in september 2019 was. |
Citaat:
Zo hoorde ik onlangs in een uitzending een jongere zeggen dat hij bij seks nu banger was om besmet te worden met corona dan met HIV....zo zie je maar:roll: |
Citaat:
Die kitjes worden hier niet gemaakt en zijn import. Om te mogen importeren moet je een ce goedkeuring hebben. Versta je het een beetje of ga je er nog een draai aan geven? |
Citaat:
|
Citaat:
Echter nu zouden ze iedereen testen om toch maar via hun pcr-testenzwendel aan "besmettingen" te komen. |
Citaat:
|
Na de krokusvakantie zijn de vakantiegangers uit de skioorden teruggekomen. Dan heeft men alles in België zijn normale gang laten gaan voor 2 ( ! ) weken. Dat virus had dus alle tijd om ALLE leeftijdscategoriën aan te vallen. Maar het virus is selectief en valt de zwaksten aan, meestal ouderen of jongeren met onderliggende problemen. Toen testte men enkel diegenen waar het er vingerdik oplag. Velen zijn licht ziek geworden, maar hersteld. Anderen hebben van hun besmetting nooit iets gemerkt.
Ook de hoeveelheid virus dat je binnenkrijgt, zal een rol spelen. Dan kwam de fameuze lockdown, waarschijnlijk behoorlijk nutteloos want de stijgende curves in ziekenhuisopnames en overlijdens hadden hun bron VOOR vrijdag 13 maart ( en dan was die vrijdag nog het tafereel van lockdownfeestjes ). Ondertussen zat het virus dus waarschijnlijk al binnen bij vele gezinnen en sommigen daar werden ziek. En was het voor de lockdown en daarna via personeel binnen in de WZC Dan begint eind april de curves te dalen en zijn er amper opnames en overlijdens. Plots gaat dat weer eind juni stijgen. Wat is daar de reden van ? De virologen ( betrokken en belanghebbende partij ! ) hebben natuurlijk hun antwoord klaar. Echter het kan ook zijn dat er meer getest wordt en dat de pcr-test zo scherp wordt gesteld dat men dus altijd wel iets gaat vinden, omdat nu eenmaal vele mensen reeds eerder onschuldig besmet waren in de periode ervoor. Een beetje te vergelijken met de griep, waarbij men duidelijk ziet dat werknemers wegens ziekte niet kunnen werken en klassen in het onderwijs meer afwezige leerlingen tellen. Wil dat dan zeggen dat de aanwezig leerlingen volledig gezond zijn en geen greintje of stukje griepvirus in zich hebben ? Moesten we die pcr-testen zo loslaten tijdens de griep dan kunnen we allemaal thuis blijven en onze economie en onderwijs opdoeken. We zien dus van eind juni een stijging en Van Ranst kakkelt op 17 juli dat de tweede golf begonnen is. Helaas pindakaas is daarvan niks te merken in de ziekenhuizen en bij de overlijdens. Bij de start van het schooljaar zien we na een kleine dip terug en lichte stijgen en ranzige Marc kakkelt opnieuw dat de tweede golf er is, maar nu woedt het volgens marcs logica onder de 20-50 jarigen. Wat een BS. De mondmaskers moeten verkopen, het vaccin moet aangeprezen worden. Met andere woorden: wat er gebeurt wordt uitgelegd met valse, frauduleuze, onjuiste verklaringen. Met geeft verkeerde oorzaken op voor wat er gebeurt, omdat de waarheid niet in hun plaatje past. Ik vertrouw dit clubje virologen voor geen HAAR ! Opdat er toch wat verzet komt gaat men nu blijkbaar een nieuwe adviesraad maken, maar de oude krokodillen blijven er gewoon in: Marc ik hou draaiend met mijn kont vast aan mijn groot gelijk en mijn Rega-instituut dat nu rijkelijke financiën krijgt, Erika Vlieghe, en Pierre VACCINOPOLIS VAn Damme. Ik vraag me af wat er gaat veranderen ! |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Definitie: Dit is een populatie die ook in geïsoleerde toestand een kans van uitsterven heeft die kleiner is dan 5% in 100 jaar. Die populatie is groot genoeg en leeft in een leefgebied dat kwalitatief en kwantitatief geschikt is. Als de populatie kleiner is dan dan dat getal, neemt de kans op uitsterven toe onder meer door emigratie, toevalsfactoren en inteelt. Meestal wordt de Engelse term gebruik: miminum viable population of MVP. |
Citaat:
Dan kun je beter sterilisatie spul verspreiden met een sproei-vliegtuig of in de waterleiding, zelfs Jommeke weet dat. Als ze dan toch die macht hebben is vaccinatie echt de onhandigste methode. Gewoon wat logica volgen is voldoende. . |
Citaat:
Anderen doen dat wel. Intussen kan u atrazin eens opzoeken. |
Citaat:
Geef mijn portie maar aan fikkie. Naast dat soort Fascistische complotdenkers zijn onze Vlaamse virologen complete heiligen en totale geniën. https://hoax.fandom.com/nl/wiki/Mike_Adams Citaat:
|
Citaat:
Net zoals het feit dat als je een leugen maar lang genoeg blijft herhalen, ze na een tijd word aangenomen als waarheid. Een techniek die heel vaak gebruikt word door politici en vakbonden. |
|
Laat het geweten zijn.
Van Ranst: "De langetermijn-effecten van Covid-19 moeten overal ter wereld beter in kaart worden gebracht. Ik waarschuw tegen een strategie waarbij we gaan “leven met het virus” en een hoog aantal besmettingen als normaal accepteren." Italiaanse Bergamo roept overlevers eerste coronagolf terug: helft blijkt nog altijd niet hersteld Ik zie hier ook een probleem met een vaccin dat te snel geïntroduceerd wordt. Want hoe kan men lange termijn effecten onderzoeken indien niet door voldoende tijd het effect van het virus te observeren? |
Citaat:
En dat is een heel fundamenteel gegeven: je kan niet naar "normale manier van leven" teruggaan, zonder ook het bijhorende aantal besmettingen te bekomen, WAT JE ONDERTUSSEN OOK GEDAAN HEBT om dat tegen te gaan. Je gooit dat allemaal weg, als je *uiteindelijk* normaal wil gaan leven. Zoals ik hier van in 't begin zeg, de enige manier om dat onvermijdelijke eindresultaat te vermijden, is van PERMANENTE maatregelen te hebben. Maar dat is uiteraard niet aanvaardbaar. We gaan niet permanent in een steriele bubbel leven, en alle vorm van sociaal en menselijk contact voorgoed aan banden leggen. Je zou evengoed een discours kunnen hebben "leven met de dood" zou onaanvaardbaar zijn, en "het overlijden van mensen op hoge leeftijd als normaal beschouwen" daar waarschuw ik tegen. Niemand verkiest van ziek te zijn. Zoals eigenlijk niemand verkiest om ooit moeten te sterven. Deze ziekte is niet leuk. Het ware beter geweest van ze niet te hebben. Maar de vraag is gewoon: wat zouden we wel kunnen doen, wat kost het ons, en wat brengt het ons op ? En dan is het antwoord heel simpel: er is niks aan te doen. Een epidemie stopt pas als er groepsimmuniteit is (een hoog aantal besmettingen). Je kan dat wat vooruit schuiven in de tijd, maar het is onvermijdelijk. Je gaat het NIET tot aan een vaccin kunnen vooruit schuiven, en dat vaccin gaat dat maar deels verhelpen in het beste geval. En het vooruit schuiven zelf kost gigantisch veel aan de maatschappij op vele andere vlakken. Dus, dat is spijtig, maar dat is de realiteit: we kunnen kiezen of we een groot aantal besmettingen (groepsimmuniteit) halen MET extra schade door maatregelen, of zonder. Het eindbilan zal niet erg verschillend zijn, qua besmettingen. Wel hoe men ertoe is gekomen. Traag, of snel. In golven, of geleidelijk. |
In de kiem smoren is een andere oplossing. Flatten the curve ook.
Stel dit virus zorgt voor een 99 procent gegarandeerde dood niet in eerste instantie maar na 5 jaar omwille van orgaan falen of zo. Wat voor strategie zou dan nu het beste zijn indien we niet weten wat die lange termijn gevolgen zijn. Van Ranst waarschuwt....oppassen met de laissez faire strategie. Het blijft een afwegen van prioriteiten, een inschatten van risico's. We zullen pas naderhand weten wie 'gelijk' had. Wie de beste overlevingsstrategie had. |
Je kan je ook de vraag stellen in hoeverre je leven overleven tot doel dient te hebben en ten koste van wat overheden van overleven een prioriteit dient te maken.
Voor sommigen is een lock down een gruwel, voor anderen een zegen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Het lijkt erop dat hoe minder je tussenkomt, hoe meer je aan flatten the curve doet. Citaat:
Maar nog eens: het punt is natuurlijk dat de ONGEWENSTHEID van besmetting (die uiteraard universeel is) NIET BETEKENT DAT ER EEN WERKENDE STRATEGIE bestaat. Mijn bewering is dat er gewoon zo geen strategie bestaat, die verenigbaar is met een "vrije maatschappij" in de nabije toekomst. Wat je ook doet, je gaat groepsimmuniteit bereiken binnen het jaar of zo. Omdat je nooit zo een strenge regels kan invoeren dat je dat langer dan een jaar kan uitstellen (alle regels zijn "lek") en zelfs al benader je die, dan gaat uw welvaart totaal naar de knoppen. Maw, ZELFS AL ZOUDEN WE ALLE GOEIE REDENEN hebben om die groepsimmuniteit willen te vermijden, DAT GAAT GEWOON NIET LUKKEN. En als daardoor 99% van de bevolking dood gaat, dan zal het zo zijn, daar gaat niks aan te veranderen zijn. We zouden dan beter nog van die 5 laatste jaren goed profiteren, nee ? |
Citaat:
|
Och, het kan toch niet anders? Met uw kont ergens aan de Midd. Zee, op de Antillen, Florida, Thailand enz. enz. in het warme zand gaan liggen. Omdat “Mobiliteit een mensenrecht is” en bijgevolg “fuck de luchtvervuiling door kerosine, fuck de verspreiding van virussen, fuck de onleefbaarheid voor de oorspronkelijke inwoners ingevolge de enorme zwermen onwetende toeristen in Venetië, Firenze, Barcelona, Athene enz. enz.”
|
Citaat:
Er gaat geen maand voorbij of er worden medicijnen uit de handel genomen die soms al 20 jaar door miljoenen mensen zijn geslikt. Onlangs nog ranitidine een maagzuurremmer.....moet zowat het meest geslikte medicijn ter wereld zijn.Kankerverwekkend. Ook sommige vaccins werden al in verband gebracht met allerhande ziektes. https://www.fagg.be/nl/news/schorsin..._europese_unie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be