![]() |
na honden neersteken zijn we nu bij niet-opgevoede honden die alles opvreten wat ze op straat tegenkomen?
daar zitten dingen tussen die ni gezond zijn, ge moet als eigenaar ni zagen maar uw beest opvoeden. en lukt da ni alleen bestaat er zoiets als hondenschool |
Citaat:
Resultaat: leukemie. Niets meer aan te doen. |
Citaat:
Beestjes bloeden intern leeg. |
Citaat:
De aanleiding van dit hele gebeuren is echter de eigenaar die zij hond, tegen de reglementen in, vrij liet loslopen. Laat ons vooral dat niet vergeten. Alle emo reacties ten spijt. |
Citaat:
Maar inderdaad, de eigenaar moest zijn hond bij zich houden, geen discussie daaromtrent. |
Ik zag een foto van de dader, en ik las dat hij ooit voor Groen in de politiek is gegaan. Maar hebben we een naam?
Meneer krijgt politiebescherming omdat hij vreest voor zijn leven. Maar ooit zal die bescherming stoppen, en ik hoop dat ze hem alsnog een kopje kleiner maken. Voor mijn part niet met de dood tot gevolg, maar gewoon iets met honkbalknuppels en blijvende invaliditeit. Als meneer denkt het heft in eigen handen te mogen nemen, mogen anderen dat ook. |
Citaat:
Op bezit staat een geldboete vergelijkbaar met een GAS boete. Bij mannen is men streng maar bij vrouwen wordt het vaak gedogen. Gebruik is iets anders. Daar kun je een celstraf voor krijgen maar dit is echt beperkt in tijd |
Citaat:
|
Citaat:
Moet je misschien eens gaan spreken met fervente lopers die al meermaals gebeten zijn door loslopende honden. |
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201209_92941768 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wie drie Duitse herders laat loslopen, moet ten allen tijde die dieren bij hem kunnen roepen indien nodig. Ik pleit - net zoals dat voor brommers en auto's het geval is - voor een opleiding/getuigschrift in hondentraining, dat aantoont dat ge de controle hebt en uw dieren de basisregels kunt laten gehoorzamen in diverse omstandigheden. Er zou zo een hoop miserie kunnen vermeden worden, itt wanneer de eerste de beste onnozelaar in een zotte bevlieging zich zo'n hond aanschaft, zonder te beseffen wat een fysieke potentie daarin zit. |
Citaat:
|
Citaat:
Streng verboden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be