![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Wie denkt dat een Antwerpenaar of Gentenaar er wakker van ligt dat ze in Brussel geen Nederlands spreken, denkt verkeerd. De mensen uit Arendonk of Ekeren trekken zich niets aan van wat er in Halle en Vilvoorde gebeurd, maar kunnen niet lachen met het feit dat hun gemeente word overgenomen door asielzoekers en dat ze daarvoor dan ook nog eens moeten betalen. In Oostende spreken ze je zonder problemen aan in het Frans, maar ze hebben wel problemen met de vele allochte ammoc makers. |
Citaat:
De NVA zal onder de 15 % uitkomen, wegens geen verhaal meer. Dat zie je nu al. |
Citaat:
|
Citaat:
En daarom dat het been stijf houden op dit topic loont voor de liberalen en de groenen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er dus alles aan doet om de bestaande realiteit te ontkennen en weigert om er ook maar iets aan te veranderen... Democratie durven ze dat dan nog noemen... |
Citaat:
Ik zou dan niet graag in een regering zitten. Mensen zijn zeer kort van geheugen hoor. |
Citaat:
Een feest voor oppositiepartijen. |
Citaat:
Dus nogmaals een bewijs dat de mensen minder en minder van het Belgische concept, welk hen door la Belgique wordt voorgeschoteld moeten hebben... Ogen openen alvorens het bankroet ze sluit... |
Citaat:
En dat dat laatste voor jou eerder positief dan negatief is bewijst waar de echte extremisten, racisten, nazies zitten... |
Citaat:
|
Citaat:
je ziet nu al dat ze aan het zwalpen zijn om met een boodschap te komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Onmogelijk volgens jullie. En kijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is wat er in 2024 gaat gebeuren. Als de NVA slabbakt zoals nu is het game over, of ze moeten uiteraard voor de grote koelkast kiezen.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor 90 - 95% van de Belgen voldoet België prima. Ik kan bijgod dan ook niets vermelden dat ik zou missen omdat ik in België woon. Nu we de Brexit ramp moeten ondergaan kan ik mij wel heel veel voorstellen dat ik zou moeten missen moest Vlaanderen onafhankelijk worden. |
Citaat:
Als ze klein genoeg worden (15-20%) zal dat heel gemakkelijk kunnen. En ik persoonlijk zal er alvast niet van wakker liggen. |
Citaat:
|
Zolang de Vlamingen elkaar blijven haten hebben ze geen andere tegenstanders meer nodig en gaan ze altijd aan het kortste zeel trekken. Lees maar de commentaren op de N-VA, er is maar één partij die zo erg door de mangel gedraaid word door de Vlamingen zelf dan de enige Vlaamse partij die iets zou kunnen betekenen op National gebied. Dus Vlamingen ga gerust door met uw eigen nest te bevuilen..... Wallonië en Brussel en Allochtonië dankt jullie van ganser harte ....doe zeker zo voort.:-):-):-):-):-):-)
|
Als zij in 2024 tussen de 15 en 20% eindigen zal het roeptoeteren zeeer snel gedaan zijn, dan gaan ze zich soepel en 'verantwoordelijk' opstellen en gaat de communicatieve valies vol brol per direct naar de zolder. Omdat ze met dat electoraal gewicht weten dat ze inwisselbaar zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Met die man in te wisselen hadden ze zich kunnen draaien kwa standpunten en communicatie. En beter oppositie voeren. Nu is het zielig. |
Citaat:
Het is zijn 'fors' zijn tgo de liberalen dat hem in de oppositie heeft gebracht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als iedereen zijn eigen definities aan woorden gaat geven, wordt het lastig communiceren, niet? |
Citaat:
Ik zie gewoon niet zitten dat ik actief meewerk (stem op) aan het verkiezen van mensen die ik niet zie zitten om mij politiek te vertegenwoordigen. |
Citaat:
waarom word je dan geen lid van N-Vb, de Nieuwe Volksbeweging, je kunt u in uw eigen gemeente kandidaat stellen |
Citaat:
Dat politiekers niet met elkaar om kunnen, is hun probleem. Politiekers hebben buiten wat belastingen nooit enige invloed gehad op of in mijn leven. |
Citaat:
Belgie is dat evenzeer, minus de taal, maar wel als geschiedkundig en historisch geheel. Dat is zelfs Vlaanderen niet. Voor 1970 bestond Vlaanderen an sich niet. Het is niet omdat we nu een VRT en een Vlaamse regering hebben dat we volksgenoten zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be