Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Windows 7 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=256489)

Het Verzet 4 januari 2021 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9564858)
Voor een windows is windows 10 niet slecht, maar ik moet zeggen dat ik er meer mee sukkel als er iets in de frut draait dan met linux. Zal wel komen omdat ik veel meer thuis ben in linux dan in windows, maar zelfs voor windows ben ik toch een boven-average computer gebruiker. Welnu, op de game computer van mijne kleine gaan de geluidsdrivers soms de frut in - ttz, geen geluid meer na een update. En dan ben ik een halve dag bezig met desinstalleren en herinstalleren van drivers voor het weer werkt. Dat is nu al 2 keer voorgevallen. Ik heb echt geen idee wat er gebeurt. Na voldoende prutsen komt het weer in orde, maar ik heb nog altijd niet door wat er eigenlijk verkeerd gaat.

Als ik zo een probleem heb met linux, tik ik dat in op google, en vind ik meestal vrij snel het antwoord, en dat antwoord werkt. Bij windows lijkt dat stukken zeldzamer te zijn, uitleg die werkt.

Linux is dan ook rechtlijnig. Alles is een file en logs staan op zo goed als altijd op dezelfde locatie.
Windows vind ik een ramp op dat gebied. Een registry van kust m'n gat, een eventviewer met teveel brol in, logs op alle mogelijke plaatsen...

Tavek 4 januari 2021 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9564864)
Neen.
90 % of meer van de windows-10 gebruikers weten van geen kanten met wat ze juist bezig zijn en lopen blindelings in de valletjes die M$ heeft opgezet.
Zelfs voor techneuten is het een stuk moeilijker geworden om windows te tunen naar hun behoeften.
De core van windows-10 is stabiel, snel & goed maar het is al de rest die op geen kleurpotloden trekt.

Ik heb nog nooit zo een stabiel en efficient besturingssysteem meegemaakt als Windows 10. Sorry, en ik heb alles meegemaakt vanaf DOS 5.0. Inclusief al die linux bazaar waar je whizzkid voor moet zijn om het te laten draaien.

En tunen, wat tunen ?

Tavek 4 januari 2021 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9564875)
Linux is dan ook rechtlijnig. Alles is een file en logs staan op zo goed als altijd op dezelfde locatie.
Windows vind ik een ramp op dat gebied. Een registry van kust m'n gat, een eventviewer met teveel brol in, logs op alle mogelijke plaatsen...

99 % van de gebruikers weet niet wat een registery is. Ik heb op mijn werk pc daar in al die jaren ook nog nooit mee te maken gehad.

Misschien mijn systeemadmin wel, maar ja, die wordt daar voor betaald ;)

Tavek 4 januari 2021 15:07

Voorbeeld: in windows 7, XP etc...waren harde resets regelmatig nodig omdat de pc zich had vast laten lopen. Scherm freeze.

Nog nooit voorgehad in Windows 10. Een verademing.

CUFI 4 januari 2021 15:10

Mja, goed werken of niet... ik overweeg ook over te stappen naar Linux, maar vrees dat mijn andere programma’s van Adobe gaan flippen dan, en die zijn duur.
Veranderingen maken me wat onzeker, dus ik weet het nog niet.
Steam en Adobe krijgen voorrang.

Tavek 4 januari 2021 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9564858)
Voor een windows is windows 10 niet slecht, maar ik moet zeggen dat ik er meer mee sukkel als er iets in de frut draait dan met linux. Zal wel komen omdat ik veel meer thuis ben in linux dan in windows, maar zelfs voor windows ben ik toch een boven-average computer gebruiker. Welnu, op de game computer van mijne kleine gaan de geluidsdrivers soms de frut in - ttz, geen geluid meer na een update. En dan ben ik een halve dag bezig met desinstalleren en herinstalleren van drivers voor het weer werkt. Dat is nu al 2 keer voorgevallen. Ik heb echt geen idee wat er gebeurt. Na voldoende prutsen komt het weer in orde, maar ik heb nog altijd niet door wat er eigenlijk verkeerd gaat.

Als ik zo een probleem heb met linux, tik ik dat in op google, en vind ik meestal vrij snel het antwoord, en dat antwoord werkt. Bij windows lijkt dat stukken zeldzamer te zijn, uitleg die werkt.

Ik heb al 6 jaar geen drivers geinstalleerd, buiten die van nvidia, en dat loopt ook automatisch.

Het Verzet 4 januari 2021 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9564885)
En tunen, wat tunen ?

Inderdaad, ik hou mij daar ook niet meer mee bezig.
Misschien de geluidjes af en een andere achtergrond en dat is't.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9564886)
99 % van de gebruikers weet niet wat een registery is. Ik heb op mijn werk pc daar in al die jaren ook nog nooit mee te maken gehad.

Misschien mijn systeemadmin wel, maar ja, die wordt daar voor betaald ;)

Het zou al straf zijn moest ge daar op uw werkpc aanpassingen aan kunnen doen!
Op mijn thuisbak kom ik daar ook niet aan (behalve onlangs om numlock @ boot aan te zetten, snelste manier).

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9564888)
Voorbeeld: in windows 7, XP etc...waren harde resets regelmatig nodig omdat de pc zich had vast laten lopen. Scherm freeze.

Nog nooit voorgehad in Windows 10. Een verademing.

Op't werk draaien er duizenden en dat komt haast nooit voor. En anders is het 9 van de 10 defecte ram.

Rudy 4 januari 2021 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9564892)
Mja, goed werken of niet... ik overweeg ook over te stappen naar Linux, maar vrees dat mijn andere programma’s van Adobe gaan flippen dan, en die zijn duur.
Veranderingen maken me wat onzeker, dus ik weet het nog niet.
Steam en Adobe krijgen voorrang.

Cufi, geef eens één goeie reden waarom je geen windows 10 systeem zou gebruiken tenzij je een apple freak zou zijn.
Voor mij is dit het meest stabiele systeem tot nu toe.
Linux ? Om te dualbooten ? Om uiteindelijk een emulator te vinden voor windows programma's zoal heel wat apple freakies doen?. Het sop is de kool niet waard.

CUFI 4 januari 2021 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9564925)
Cufi, geef eens één goeie reden waarom je geen windows 10 systeem zou gebruiken tenzij je een apple freak zou zijn.
Voor mij is dit het meest stabiele systeem tot nu toe.
Linux ? Om te dualbooten ? Om uiteindelijk een emulator te vinden voor windows programma's zoal heel wat apple freakies doen?. Het sop is de kool niet waard.

Omdat de ontwerper ervan mij niet meer aanstaat.
Ze vragen mij soms terug mee te doen op Xbox, maar zelfs dat niet meer.

Dat is allemaal spyware.

Het Verzet 4 januari 2021 15:52

Als christene zou ik zou eerder gaan voor TempleOS.

kojak 4 januari 2021 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9564885)
Ik heb nog nooit zo een stabiel en efficient besturingssysteem meegemaakt als Windows 10. Sorry, en ik heb alles meegemaakt vanaf DOS 5.0. Inclusief al die linux bazaar waar je whizzkid voor moet zijn om het te laten draaien.

En tunen, wat tunen ?

Om te beginnen er voor zorgen dat M$ geen baas meer is van je pc en niet meer te weten komt wat je allemaal doet met je pc. ;)

Het Verzet 4 januari 2021 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9564934)
Om te beginnen er voor zorgen dat M$ geen baas meer is van je pc en niet meer te weten komt wat je allemaal doet met je pc. ;)

Wat kan het mij schelen dat microsoft weet dat ik gisteren 2 bevers en een luipaard heb geschoten in red dead redemption 2.

Edit: ik krijg net een mailtje van microsoft dat het om 2 bevers en een poema gaat, geen luipaard.

Tavek 4 januari 2021 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9564934)

Je kan dat af zetten, weet je wel ?

Ik heb net nog een laptop gekocht met een cleane install van WIN10 Pro en bij eerste opstart heb ik dat gewoon allemaal afgevinkt.

kojak 4 januari 2021 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9564938)
Wat kan het mij schelen dat microsoft weet dat ik gisteren 2 bevers en een luipaard heb geschoten in red dead redemption 2.

Tja, mensen moeten soms ook weten wat ze willen hé.
Tegenwoordig is het privacy hier en privacy daar. Ze roepen het om ter luidst.
Maar het zijn dan ook meestal diezelfde mensen die Windows-10 gebruiken en op Facebook zitten. ;)

Citaat:

Edit: ik krijg net een mailtje van microsoft dat het om 2 bevers en een poema gaat, geen luipaard.
Je ziet dus, ze weten alles van u.
Ik heb ook een mailtje ontvangen van M$ met de vraag om je te verwittigen dat je je rechterkous binnenstebuiten aanhebt. :lol:

Maar om ff serieus te zijn, met W-10 kan M$ zelfs bepalen welke soft je al dan niet mag draaien op je PC.
Zo iets heb ik nog nooit meegemaakt.
Als ze vandaag beslissen dat soft XXXX vanaf nu niet meer mag op je pc heb je na de volgende update prijs.

Windows-10 is eens doorgelicht geweest door mensen van Forbes. Wat daar toen allemaal aan het licht gekomen is....
Let wel, nadien heeft M$ ook al wat water in hun wijn moeten doen.

kojak 4 januari 2021 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9564939)
Je kan dat af zetten, weet je wel ?

Ik heb net nog een laptop gekocht met een cleane install van WIN10 Pro en bij eerste opstart heb ik dat gewoon allemaal afgevinkt.

Dat doe je niet met één muisklik. Ga maar eens lezen op het net.
Bepaalde envoudige zaakjes kan je mss zelf doen, maar voor de meeste moet je wel kaas van deze materie gegeten hebben.
Maw, zo eenvoudig is het nu ook weer niet.

kojak 4 januari 2021 16:22

FF in de rapte nog, als voorbeeldje

Dit: https://www.computerworld.com/articl...indows-10.html

Zie ik de meeste gebruikers al niet doen.
Gewoon al omdat ze zelfs niet weten dat ze het kunnen aan of uitschakelen en/of begrijpen waar ze mee bezig zijn.

Het Verzet 4 januari 2021 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9564962)
FF in de rapte nog, als voorbeeldje

Dit: https://www.computerworld.com/articl...indows-10.html

Zie ik de meeste gebruikers al niet doen.
Gewoon al omdat ze zelfs niet weten dat ze het kunnen aan of uitschakelen.

Dat vraagt em toch bij install zoals Tavel zei?
Dat staat allemaal af.

kojak 4 januari 2021 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9564969)
Dat vraagt em toch bij install zoals Tavel zei?
Dat staat allemaal af.

Neen.
Bij een install kan je een paar zaken instellen/aanpassen, maar dat zijn maar 'peanuts' in vergelijking met de rest.

Het Verzet 4 januari 2021 16:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9564952)
Maar om ff serieus te zijn, met W-10 kan M$ zelfs bepalen welke soft je al dan niet mag draaien op je PC.
Zo iets heb ik nog nooit meegemaakt.
Als ze vandaag beslissen dat soft XXXX vanaf nu niet meer mag op je pc heb je na de volgende update prijs.

Windows-10 is eens doorgelicht geweest door mensen van Forbes. Wat daar toen allemaal aan het licht gekomen is....
Let wel, nadien heeft M$ ook al wat water in hun wijn moeten doen.

Dat geldt eveneens voor linux e.d.
Update uwen distro en het is niet zeker dat uwe software nog werkt, of toch niet zonder al te veel geklooi.

CUFI 4 januari 2021 16:32

Misschien kan u dat niets schelen Verzet, maar mij wel.
Die hebben geen hol zaken met wat ik game, koop en bezoek.
Daar zijn andere bevoegdheden voor en die liggen niet bij big inc.
Dat we dit gaan toestaan is een gateway naar erger bewind.

Ze gaan veel te ver.

Rudy 4 januari 2021 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9564928)
Omdat de ontwerper ervan mij niet meer aanstaat.
Ze vragen mij soms terug mee te doen op Xbox, maar zelfs dat niet meer.

Dat is allemaal spyware.

Ik heb geen Xbox en kan er niet over meespreken.
Wat ik wel weet is dat ik de Xbox service in "services" niet kan uitschakelen.

Het Verzet 4 januari 2021 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9564974)
Misschien kan u dat niets schelen Verzet, maar mij wel.
Die hebben geen hol zaken met wat ik game, koop en bezoek.
Daar zijn andere bevoegdheden voor en die liggen niet bij big inc.
Dat we dit gaan toestaan is een gateway naar erger bewind.

Ze gaan veel te ver.

Maar ge gebruikt wel steam...

kojak 4 januari 2021 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9564875)

Linux.
Als je kijkt naar wat ondertussen hun markaandeel geworden is.
Een markt die M$ niet gehaald heeft. (smartphone)

Vroeger lachte men met Linux...

Het Verzet 4 januari 2021 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9564987)
Linux.
Als je kijkt naar wat ondertussen hun markaandeel geworden is.
Een markt die M$ niet gehaald heeft. (smartphone)

Vroeger lachte men met Linux...

Ik ben dan ook grote linux fan.
Maar onvoldoende voor gaming.

kojak 4 januari 2021 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9564973)
Dat geldt eveneens voor linux e.d.
Update uwen distro en het is niet zeker dat uwe software nog werkt, of toch niet zonder al te veel geklooi.

Das ook juist maar er is een verschil tussen 'een software bug' en het 'moedwillig doen' hé.
Trouwens, dat had je soms ook voor bij M$ ( XP... 7 )

Het Verzet 4 januari 2021 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9564956)
Dat doe je niet met één muisklik. Ga maar eens lezen op het net.
Bepaalde envoudige zaakjes kan je mss zelf doen, maar voor de meeste moet je wel kaas van deze materie gegeten hebben.
Maw, zo eenvoudig is het nu ook weer niet.

Eigenlijk is dat heel simpel, op 1-2-3 te vinden op google.
1. Start gpedit.msc
2. Ga naar Computer Configuration -> Administrative Templates -> Windows Components -> Data Collection and Preview Builds
3. Zet "Allow Telemetry" op enabled.
4. Selecteer optie '0 - security'

CUFI 4 januari 2021 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9564977)
Ik heb geen Xbox en kan er niet over meespreken.
Wat ik wel weet is dat ik de Xbox service in "services" niet kan uitschakelen.

Het is door die xbox services op de pc dat ik voorgoed ben overgeschakeld naar Steam.
Dat start allemaal vanzelf op, da staat er standaard op en neemt ruimte weg op mijn SSD.

Dan had ik speciaal Game Pass genomen voor die flight simulaor. Allemaal getimed om binnen de downloadlimiet te blijven, ineens een update op release date van bijna 100 gb nodig om te kunnen spelen.

Read dead redemption aan de laatste level, ik moest een update binnen halen of ik kon niet meer spelen. Die update was dan om online te spelen, maar wou offline spelen.

Alsof wij hier maar onbeperkt internet hebben ...

CUFI 4 januari 2021 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9564982)
Maar ge gebruikt wel steam...

Ja. Dat is van Valve.
Weet gij dat ik 0,0 last heb met hun software en games?
Hun Alyxx getuigt wat voor artiesten dat zijn.

kojak 4 januari 2021 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9564991)
Ik ben dan ook grote linux fan.
Maar onvoldoende voor gaming.

Voor gaming neem je best Windows-10.
En dat had ik ook al gepost, de core is goed, stabiel & snel.

En voor de die-hard gamers: Al het geen je niet écht nodig hebt en in de achtergrond draait er af smijten, maar dat was bij de vorige versies van Windows ook het geval.

kojak 4 januari 2021 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9564997)
Eigenlijk is dat heel simpel, op 1-2-3 te vinden op google.
1. Start gpedit.msc
2. Ga naar Computer Configuration -> Administrative Templates -> Windows Components -> Data Collection and Preview Builds
3. Zet "Allow Telemetry" op enabled.
4. Selecteer optie '0 - security'

Voor u en voor mij is dat simpel.
Voor die andere 98% niet vrees ik.
Die verdenken je er dan van dat je met de Chinezen meeheult als je hen zegt om dat te doen. :mrgreen:

Het Verzet 4 januari 2021 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9565005)
Ja. Dat is van Valve.
Weet gij dat ik 0,0 last heb met hun software en games?
Hun Alyxx getuigt wat voor artiesten dat zijn.

Maar ge zijt evenmin eigenaar van de software hoor.
Als ze morgen een game uit de catalogus halen, zijt ge het kwijt.
En Valve is trouwens ook big business hoor, die verzamelen evengoed uw data en welke hardware gij gebruikt e.d.:

"We collect a variety of information through your general interaction with the websites, Content and Services offered by Steam. Personal Data we collect may include, but is not limited to, browser and device information, data collected through automated electronic interactions and application usage data."

CUFI 4 januari 2021 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9565014)
En Valve is trouwens ook big business hoor, die verzamelen evengoed uw data en welke hardware gij gebruikt e.d.:

"We collect a variety of information through your general interaction with the websites, Content and Services offered by Steam. Personal Data we collect may include, but is not limited to, browser and device information, data collected through automated electronic interactions and application usage data."

Dat is waar. Dat zou ook niet mogen.
Alyx was wel laatste game dat ik uitspeelde. Volgens mij zal het hier ook gedaan zijn met gamen, youtube en tv. Dat geeft me geen plezier mee te weten dat je bekeken en geanalyseerd wordt.
Spijtig want Vikings City Builder, Manor Lords en Age of Empires 4 had ik graag gespeeld.

kojak 4 januari 2021 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9565014)

Is tegenwoordig in de mode. Ook bij M$.
Eens je er ben ingestapt blijf je gebonden aan hen.
Maw, je bent geen eigenaar meer van de soft zoals vroeger het geval was.

Rudy 4 januari 2021 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9565034)
Alyx was wel laatste game dat ik uitspeelde. Volgens mij zal het hier ook gedaan zijn met gamen, youtube en tv. Dat geeft me geen plezier mee te weten dat je bekeken en geanalyseerd wordt.
Spijtig want Vikings City Builder, Manor Lords en Age of Empires 4 had ik graag gespeeld.

En een offline game. Is dat geen optie ?
Ik heb het gevoel dat die online games nogal never ending stories zijn.

Het Verzet 4 januari 2021 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9565034)

Bizar dan, dat als god de vader dat doet in "zijn spelleke" we er hem nog dankbaar voor zouden moeten zijn. ;-)

CUFI 4 januari 2021 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9565039)
En een offline game. Is dat geen optie ?
Ik heb het gevoel dat die online games nogal never ending stories zijn.

Wel Red Dead Redemption speelde ik offline, maar ik had al teveel internet verbruikt terwijl een update nodig was of ik kon niet spelen. Dat duurde lang en heb uit frustratie dat spel eraf gegooid. Die update had ik niet eens nodig in het offline spel.

Als ge als gamer meer naar updates kijkt dan tijd in je games doorbrengt, is het tijd om te stoppen. Tenminste, als je je daar aan ergert zoals ik. Maar ook dat verbruikt downloadlimiet.
Via Steam heb ik automatisch updaten moeten afzetten of het is elke dag wel iets aan het updaten waardoor mijn internet vertraagt.

Mijn stylo en A4 papiertje geeft momenteel voldoende plezier :)

CUFI 4 januari 2021 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9565048)
Bizar dan, dat als god de vader dat doet in "zijn spelleke" we er hem nog dankbaar voor zouden moeten zijn. ;-)

Ja maar Microsoft is van den duivel. ;)

BigF 4 januari 2021 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 9564842)
Ik ken er zelfs enen die nen auto is gaan kopen en die een dag later tegen een boom in frutten heeft gereden.
Wat een slechte auto!

Ik zeg nergens dat Windows 10 slecht is eh?

Ik stel me alleen vragen bij 'gratis' toevoegingen als Onedrive die je al vrij snel verplichten de betalende versie aan te schaffen als je er deftig gebruik van wil blijven maken.

En mocht je dat niet willen (betalen) zou simpelweg een knopje klikken (Onedrive uninstallen ofzo) wel mooi zijn maar zo simpel is het blijkbaar niet.

Overigens: we leven ondertussen in 2021... Mogen we dan ondertussen niet verwachten dat iemand die 'niet met een pc kan werken' toch minstens een nieuwe laptop gewoon opgestart kan krijgen zonder dergelijke fratsen?

Als je een nieuwe auto koopt hoef je ook niet te weten hoe een bougie te vervangen eh?

kelt 4 januari 2021 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 9565082)
Ik zeg nergens dat Windows 10 slecht is eh?

Ik stel me alleen vragen bij 'gratis' toevoegingen als Onedrive die je al vrij snel verplichten de betalende versie aan te schaffen als je er deftig gebruik van wil blijven maken.

En mocht je dat niet willen (betalen) zou simpelweg een knopje klikken (Onedrive uninstallen ofzo) wel mooi zijn maar zo simpel is het blijkbaar niet.

Overigens: we leven ondertussen in 2021... Mogen we dan ondertussen niet verwachten dat iemand die 'niet met een pc kan werken' toch minstens een nieuwe laptop gewoon opgestart kan krijgen zonder dergelijke fratsen?

Als je een nieuwe auto koopt hoef je ook niet te weten hoe een bougie te vervangen eh?

Dat is een rake opmerking!

Wie al lang werkt met "computers" wordt daar hoogstens door geirriteerd,maar ik kan me eigenlijk voorstellen dat dit (oa voor mijn ouders,tachtigers...) een heel groot probleem is.Je zet een apparaat aan en KNAL alles staat vol met gekleurde balken en symbooltjes en er verschijnen allerlei vragen en rare rechthoekjes om op te klikken....

En dan besef ik plotseling hoe GEBRUIKSVRIENDELIJK het allemaal begonnen is met mijn eerste DOS machine zo lang geleden:

A: >

De computer wachtte gewoon tot de GEBRUIKER ingaf wat er diende te gebeuren.......logisch eigenlijk......

kojak 4 januari 2021 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9565099)
....
En dan besef ik plotseling hoe GEBRUIKSVRIENDELIJK het allemaal begonnen is met mijn eerste DOS machine zo lang geleden:

A: >

De computer wachtte gewoon tot de GEBRUIKER ingaf wat er diende te gebeuren.......logisch eigenlijk......

Ik had

C: > :lol: ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be