Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bart De Wever over mogelijke coalitie met Vlaams Belang: ‘Dan stop ik direct’ (https://forum.politics.be/showthread.php?t=256590)

Demper 19 december 2020 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9550138)
Behalve daar waar hij met zijn politie echt zou moeten zijn !
Hij faalt als burgemeester al 8 jaar over de ganse lijn !

Honderden kilo's cocaïne in de haven.

Reactie Dewever: we gaan met de politie binnenvallen om covid criminaliteit te controleren.

De Rode Willem 19 december 2020 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 9550124)
Inderdaad en dit is zeer positief.

2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De Rode Willem 19 december 2020 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 9550142)

Reactie Dewever: we gaan met de politie binnenvallen om covid criminaliteit te controleren.

Het is de fout van groen links.

fcal 19 december 2020 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9550133)
Stond dan in dat Marakesh pact dat Francken staatsecretaris van migratie moest blijven. Die man heeft ons effectief met honderdduizenden ‘gelukzoekers’ opgezadeld toen hij verantwoordelijke voor migratie was.

De migratie is een EU verantwoordelijkheid. Daar hebben de afzonderlijke staten geen directe inspraak in. Als de buitengrenzen van de EU zo doorlatend zijn als een zeef, dan kan een individueel land daar niets tegen doen. Zie Duitsland. Of men moet met stoute voeten het laken naar zich toe trekken zoals in Hongarije of Polen. In België was dat onmogelijk.

marie daenen 19 december 2020 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9550140)
Ja maar verstand moet je nu toch echt niet zoeken bij mensen die fier zijn hun eigen volk te verloochenen...
Ze zijn zelfs zo lomp dat ze niet doorhebben dat ze tegen hun eigen benen zitten te pissen...

En de laatste reacties die ik hier kom te lezen bewijzen dubbel en dik dat ik over de hele lijn gelijk heb...
Wat hebben ze geluk dat hun kop vanzelf vaststaat op hun lichaam anders hadden ze hem al lang verloren...

TREBRON 19 december 2020 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 9550136)
Francken heeft een tweede residentieverblijf in diep Wallonië en is ook vol lof over de Walen. Een probleem daarmee?

Zo zijn er wel meerdere hoor;;;;;;:-):-):-)

Everytime 19 december 2020 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9550035)
Bij de volgende verkiezingen voor de gewesten wordt het VB de grootste !?
En dan ???

Het cordon blijft bestaan en de traditionele partijen - N-VA inbegrepen - houden er geen rekening mee. Zo simpel is het.

TREBRON 19 december 2020 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 9550142)

Demper, zijt gij de man van wie gezegd wordt dat hij het drugprobleem in de haven kan oplossen?????:-)Maar het wegens tijdgebrek niet doet????:roll:

Pandareus 19 december 2020 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9550123)
Ge moet echt toch eens de reden lezen "waarom" ze dat Marrakech akkoord, waarvoor onze kleinkindere ons geen vervloeken, niet getekend hebben. Ik ga het hier nog een een laatste keer zeggen en dan zwijg ik erover. Ze hebben om het laatste nippertje iets in dat akkoord gevonden dat ons honderd duizenden gelukszoekers (allemaal ingenieurs natuurlijk) ging opleveren, en i.p.v. met open ogen in het ravijn te rijden hebben ze de zaak gestopt. EN DAT IS VERSTANDIG;;;;

De Rode Willem 19 december 2020 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fcal (Bericht 9550151)
De migratie is een EU verantwoordelijkheid. Daar hebben de afzonderlijke staten geen directe inspraak in. Als de buitengrenzen van de EU zo doorlatend zijn als een zeef, dan kan een individueel land daar niets tegen doen. Zie Duitsland. Of men moet met stoute voeten het laken naar zich toe trekken zoals in Hongarije of Polen. In België was dat onmogelijk.

Hongarije en Polen bewijzen de komplete onzin van uw ‘het waren de anderen’ verhaaltje.
Francken had gewoon geen ruggengraat als zijn Twitter niet open stond.
Gelukkig natuurlijk voor Vlaanderen of we kregen nog meer het imago van bruine extreem rechtsen

marie daenen 19 december 2020 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 9550157)
Het cordon blijft bestaan en de traditionele partijen - N-VA inbegrepen - houden er geen rekening mee. Zo simpel is het.

Inderdaad de dertig procent traditionele partijen die de Belgische democratie tegen de belangen van het Vlaamse volk moeten rechthouden...

TREBRON 19 december 2020 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9550035)
Bij de volgende verkiezingen voor de gewesten wordt het VB de grootste !?
En dan ???

Om een Vlaams gezegde te gebruiken: " We dronken een glas, we pisten een plas en alles bleef gelijk het was....."

De Rode Willem 19 december 2020 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9550153)
Zo zijn er wel meerdere hoor;;;;;;:-):-):-)

Demper heb ik niets horen beweren.
Wever met zij war on drugs daar en tegen, beloofde kracht van verandering.
Hij bleek ook geen tijd te hebben....

marie daenen 19 december 2020 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9550163)
Hongarije en Polen bewijzen de komplete onzin van uw ‘het waren de anderen’ verhaaltje.
Francken had gewoon geen ruggengraat als zijn Twitter niet open stond.
Gelukkig natuurlijk voor Vlaanderen of we kregen nog meer het imago van bruine extreem rechtsen

Vreemd, zijn dat niet die twee partijen die Europa er met alle macht en middelen buiten wil hebben en jij brave Belgicist komt ze hier als voorbeeld aanhalen???

marie daenen 19 december 2020 17:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9550167)

Wanneer komt doodbloedend la belgique eens met plannen op de proppen van kracht van verandering???

Demper 19 december 2020 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9550158)
Demper, zijt gij de man van wie gezegd wordt dat hij het drugprobleem in de haven kan oplossen?????:-)Maar het wegens tijdgebrek niet doet????:roll:

Dewever en Frauke Berx hebben geen tijd.
Ze moeten schellekes gevulde kalkoen tellen.

Everytime 19 december 2020 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9550108)
Het is wel spijtig maar ik moet Rode Willem en de andere tegenstanders van Vlaanderen gelijk geven dat ze er niets van bakken .ZE HEBBEN HET NOOIT GEKUND EN GAAN HET NOOIT KUNNEN OOK. Nu gaan er natuurlijk een hoop N-VA'ers op VB stemmen. Vermits het VB "nooit" gaat kunnen (of willen????) mogen meedoen mogen ze zelfs een meerderheid hebben in Vlaanderen, ze gaan nooit een regering kunnen maken zonder een staatsgreep. . Ze weten en onderhouden dat. Hoe meer stemmen ze krijgen hoe meer volk dat betaald wordt om in het parlement te zitten zonder enige verantwoordelijkheid te moeten nemen. op die manier spelen ze volledig in de kaart van de Francofonen en hun Nederlands sprekende vazallen die dus de volgende verkiezingen op hun sokken gaan winnen. Dag Vlamingen ..Blijf doen wat jullie goed kunnen en altijd al gedaan hebben, zagen, eigen volk afkraken, in eigen nest kakken en.......BLIJVEN BETALEN HE;;;;Bedankt op voorhand hé.....

Ze zijn helemaal geen "tegenstanders van Vlaanderen"! Ze zijn gewoon helemaal niet bezig met het Vlaams-Nationalisme en de blinde haat tegenover de andere gemeenschap van het land.

Zipper 19 december 2020 17:57

Citaat:

Ge moet echt toch eens de reden lezen "waarom" ze dat Marrakech akkoord, waarvoor onze kleinkindere ons geen vervloeken, niet getekend hebben. Ik ga het hier nog een een laatste keer zeggen en dan zwijg ik erover. Ze hebben om het laatste nippertje iets in dat akkoord gevonden dat ons honderd duizenden gelukszoekers (allemaal ingenieurs natuurlijk) ging opleveren, en i.p.v. met open ogen in het ravijn te rijden hebben ze de zaak gestopt. EN DAT IS VERSTANDIG;;;;

gestopt hebben ze niks, aangezien Michel getekend heeft. Ze hebben wel een signaal naar de bevolking gestuurd met "Niet in onze naam".

Zipper 19 december 2020 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 9550179)
Ze zijn helemaal geen "tegenstanders van Vlaanderen"! Ze zijn gewoon helemaal niet bezig met het Vlaams-Nationalisme en de blinde haat tegenover de andere gemeenschap van het land.

Zolang het Vlaamse geld jaarlijks wordt overgemaakt, is voor hen alles ok.

TREBRON 19 december 2020 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9550167)

Nu niet om BDW uit de wind te zetten maar noem mij één president of één politieker, burgemeester, of politiechef die DE WAR ON DRUGS aan het winnen is....Persoonlijk vind ik het wel rot dat een rechter in België "maar" 6 jaar uitspreekt (na 1/3 de terug vrij) voor 1.5 ton coke en dat er in Brasilië 15 jaar gegeven wordt voor 1 kg....

Demper 19 december 2020 17:59

Citaat:

Ze hebben om het laatste nippertje iets in dat akkoord gevonden

daiwa 19 december 2020 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9550184)

De nagel op de kop !

Witte Kaproen 19 december 2020 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9549733)
Ik hoop dat enkele van de diehard Forza Flandria adepten zoals knuppel of RobertT of witte kaproen hier ook hun commentaar gaan willen op geven.

Nadat ze zijn bekomen van de schok uiteraard.

Welke politicus is nog nooit van gedacht veranderd ?

Als Bart de Forza Flandria zal nodig hebben om burgemeester van Antwerpen te kunnen blijven ,zullen we elkaar nog eens spreken.

Pandareus 19 december 2020 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9550147)
Het is de fout van groen links.

Grappig draadje : we zijn ondertussen de 160 reacties voorbij, en nog altijd reageerden de gebruikelijke NVA minions totaal niet. Het draadje bulkt van de zure reacties van Blokkers, maar NVA is 'plots' onzichtbaar geworden...

Zipper 19 december 2020 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9550185)
Nu niet om BDW uit de wind te zetten maar noem mij één president of één politieker, burgemeester, of politiechef die DE WAR ON DRUGS aan het winnen is....Persoonlijk vind ik het wel rot dat een rechter in België "maar" 6 jaar uitspreekt (na 1/3 de terug vrij) voor 1.5 ton coke en dat er in Brasilië 15 jaar gegeven wordt voor 1 kg....

Rechters spreken dat soort vonnissen uit, hen mogelijk gemaakt door de Wetgever.
De wetten worden gestemd door de Kamer, dat voor het grootste deel bestaat uit advocaten en die vroeg of laat terug zullen gaan pleiten. Die gaan dus heus niet in eigen vlees snijden door hyper-strenge strafwetten te gaan stemmen.

TREBRON 19 december 2020 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 9550179)

Euuuhhh, die blinde haat is wel een beetje cru uitgedrukt hoor. Voor zover ik ervaar haten de Vlamingen de Walen absoluut niet hoor, integendeel. Ze buiten ze wel een beetje uit maar dat is historisch gegroeid van bij de stichting van België en dat is nu eenmaal hun rol in dit land. Voor mij hoeft dat niet te veranderen hoor....Zeg nu zelf, een Vlaming kan zelfs de onderdelen van zijn auto niet in het Vlaams benoemen, wat wil je dan .....

daiwa 19 december 2020 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9550200)
Euuuhhh, die blinde haat is wel een beetje cru uitgedrukt hoor. Voor zover ik ervaar haten de Vlamingen de Walen absoluut niet hoor, integendeel. Ze buiten ze wel een beetje uit maar dat is historisch gegroeid van bij de stichting van België en dat is nu eenmaal hun rol in dit land. Voor mij hoeft dat niet te veranderen hoor....Zeg nu zelf, een Vlaming kan zelfs de onderdelen van zijn auto niet in het Vlaams benoemen, wat wil je dan .....

Vreemd.
Op de facturen van mijn garage staan alle gebruikte onderdelen in correct Nederlands vermeld.

Zipper 19 december 2020 18:15

Citaat:

bof, volgende week ga ik naar de garage voor een nieuwe koppakking, en laat tegelijk de schokdempers en koppeling vervangen :-)

Everytime 19 december 2020 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9550184)

Vergeet het geld! We zijn gewoon Belgen en ons land heet België! Zoek niet verder.

reservespeler 19 december 2020 18:15

Sorry dat ik nog niet reageerde
Vanmorgen om 7u30 naar de bakker gegaan en daarna mijn zoon geholpen tot nu.

Ik heb zelfs niet de tijd (lees goesting) om de hele draad te lezen.

Bart heeft uiteraard een punt.
Er zitten figuren tussen het VB waarmee ik niet geassocieerd wil worden, terwijl er natuurlijk ook veel goede mensen tussen zitten.

Zipper 19 december 2020 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 9550211)
Vergeet het geld! We zijn gewoon Belgen en ons land heet België! Zoek niet verder.

Hoeft het Vlaams geld niet meer gestort worden ???

daiwa 19 december 2020 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9550210)
bof, volgende week ga ik naar de garage voor een nieuwe koppakking, en laat tegelijk de schokdempers en koppeling vervangen :-)

:lol:

daiwa 19 december 2020 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9550214)

Als dat eens waar kon zijn. :-)

Zipper 19 december 2020 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9550212)

Er zitten figuren tussen het VB waarmee ik niet geassocieerd wil worden, terwijl er natuurlijk ook veel goede mensen tussen zitten.

die zullen wel in iedere partij zitten. Binnen de PS zitten ook figuren waarmee ik niet geassocieerd wil worden. Wordt het niet stilaan tijd om die "oorlog" niet meer als "standaard-norm" te gebruiken ????

daiwa 19 december 2020 18:22

Citaat:

Maar met de loense figuren die in de PS zitten wil hij wel geassocieerd worden, met die volledig anti-Vlaamse partij wil hij wel samen werken?

Everytime 19 december 2020 18:23

Citaat:

Als men sommigen hier leest, stel ik me vragen. Het gaat niet over u, geen paniek.

Demper 19 december 2020 18:25

Citaat:

Er zitten figuren tussen het VB waarmee ik niet geassocieerd wil worden

Everytime 19 december 2020 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9550214)

Lees gewoon verder! Leer gewoon te accepteren dat u met België zal moeten leven.

Zipper 19 december 2020 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 9550234)
Lees gewoon verder! Leer gewoon te accepteren dat u met België zal moeten leven.

België is een artificiële constructie die enkel dient om de Franstaligen ter wille te zijn.
Geld dat ontstaat door Vlaamse arbeid is VLAAMS GELD.

De Rode Willem 19 december 2020 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9549920)
Inderdaad mijn enige hoop was op een samenwerking tussen NVa en VB, maar blijkbaar verkies jij de echte bruine bedriegers aan de top...
Het ga je goed...

Wij zullen het wel goed doen binnen België dat ons alle kansen geeft.
U zult echter moeten leren leven in dat mooie België, of u wil of niet.
Wever heeft de stekker uit uw dromen getrokken.

Alleen jammer dat ik en de rest van dit forum nu nog veel langer uw eindeloos herhaalde onzin moet meemaken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be