![]() |
Citaat:
Reactie Dewever: we gaan met de politie binnenvallen om covid criminaliteit te controleren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat hebben ze geluk dat hun kop vanzelf vaststaat op hun lichaam anders hadden ze hem al lang verloren... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Hongarije en Polen bewijzen de komplete onzin van uw ‘het waren de anderen’ verhaaltje. Francken had gewoon geen ruggengraat als zijn Twitter niet open stond. Gelukkig natuurlijk voor Vlaanderen of we kregen nog meer het imago van bruine extreem rechtsen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wever met zij war on drugs daar en tegen, beloofde kracht van verandering. Hij bleek ook geen tijd te hebben.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze moeten schellekes gevulde kalkoen tellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Als Bart de Forza Flandria zal nodig hebben om burgemeester van Antwerpen te kunnen blijven ,zullen we elkaar nog eens spreken. |
Citaat:
|
Citaat:
De wetten worden gestemd door de Kamer, dat voor het grootste deel bestaat uit advocaten en die vroeg of laat terug zullen gaan pleiten. Die gaan dus heus niet in eigen vlees snijden door hyper-strenge strafwetten te gaan stemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
Op de facturen van mijn garage staan alle gebruikte onderdelen in correct Nederlands vermeld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry dat ik nog niet reageerde
Vanmorgen om 7u30 naar de bakker gegaan en daarna mijn zoon geholpen tot nu. Ik heb zelfs niet de tijd (lees goesting) om de hele draad te lezen. Bart heeft uiteraard een punt. Er zitten figuren tussen het VB waarmee ik niet geassocieerd wil worden, terwijl er natuurlijk ook veel goede mensen tussen zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Geld dat ontstaat door Vlaamse arbeid is VLAAMS GELD. |
Citaat:
U zult echter moeten leren leven in dat mooie België, of u wil of niet. Wever heeft de stekker uit uw dromen getrokken. Alleen jammer dat ik en de rest van dit forum nu nog veel langer uw eindeloos herhaalde onzin moet meemaken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be