![]() |
Citaat:
|
Citaat:
De Maurice daarentegen... |
Citaat:
|
Citaat:
Of moet een pedo altijd opgevolgd worden door een homo in een kast zoals in het koningshuis ? |
Citaat:
Zegt dat iets over Lippens of over de vlamingen? |
Citaat:
|
Echt spijtig, iemand die in de meeste gevallen 'haar op zijn tanden had'.
De meningen zullen daar over verschillen. Ik vond dat Lippens het in de meeste gevallen wel bij het rechte eind had. Wat Knokke nu te wachten staat dat zal afwachten worden ... ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Politiekers vertrouw ik niet, adel vertrouw ik niet, rijkeluizen vertrouw ik niet. Ik moet zeker niet vertellen dat ik die Leopold Lippens niet vertrouwde?
|
Citaat:
Hopelijk inderdaad géén toestanden als in Blankenberge daar de mensen die kunnen missen als de pest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En waarom worden ze dan niet zo streng behandelt in andere steden? |
De buurvrouw van een paar huizen verder. Ze was wel rond de 80 en al een paar jaar niet in goede gezondheid. Elk zijn beurt....
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de Leopold heeft wel al die gebouwen neergezet dus ... Van wandelende paradoxen gesproken. |
Dus aan de ene hand profiteer je van een adellijke uitbuiter en aan de andere kant onderdrukken ze talloze mensen omdat zij tot een welgestelde elite behoren. Dat is een 2 snijdend zwaard hé.
Uiteindelijk klagen de onderdrukten teveel en investeert de krent in technologie. :roll: |
Citaat:
|
Vrouwen willen ook niet weten waar het geld vandaan komt, ze willen alleen maar fun hé. Hehe. Lekker hypocriet...
Het lesje is degene met het meeste geld zijn meestal het meest ongelukkige of het minst succesvolle in het leven. Dat is een troost. Ze zijn niet geïnteresseerd in kunst, filosofie, sport, wetenschap of wat dan ook. Meestal eindigen ze bitter. Wie niet plant als hij/zij jonger is eindigt meestal niet zo goed...Waar de fuck ging het eigenlijk allemaal om in het leven aan het einde van de rit; te laat...? |
Citaat:
|
Citaat:
Brusselse jongeren knokken in Knokke...:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daft Punk is ook wijlen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeker die samen met Delon. |
Citaat:
Of begrijp ik u verkeerd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=-cDpzNc4Cg4 |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.allocine.fr/article/fich...=18688362.html |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be