![]() |
Citaat:
Zo gaat dat met een regering waarvan de premier géén gewicht in schaal kan leggen hé... Als ge voor het postje gaat in een van de kleinste partijtjes bij de regeringsvorming dien je er mee rekening te houden dat je op tijd en stond eens duchtig wordt uitgewrongen .... :cheer::cheer: Vileda :cheer::cheer: |
Citaat:
Francken vertrouwde Kuçam ook. De Wever en Jambon vertrouwden El Kaouakibi ook. Weyts vertrouwde Landis ook. De Croo reageerde sneller dan Francken en co. ;-) |
Citaat:
Kuçam werkte als tussenpersoon. Dewever en Jambon hebben El Kaouakibi niet benoemd. Zo doorzichtig hoe je zwalpt tussen benoemen en vertrouwen. Staat dat zo op je fiches? Citaat:
En de dweil werd zijn armen omgewrongen, en moest wel handelen om zijn flutregering te redden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het wordt met het uur mooier 8O https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210709_96168289 |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien heb je ook gemerkt dat ik op basis daarvan en ook haar uitspraak over Kerk en Staat zei dat ze niet geschikt is voor die functie. ;-) |
Citaat:
Alleen was die domme muts zelf niet in staat om het multicul sprookje te faken, ondanks haar betonnen CV. Ja, dan sta je daar met de broek op je enkels. Gelukkig is er dit keer weer eens den Bouchez die niet beschaamd is om de broek terug op te trekken. Deed ie al eens eerder met Zakia Khattabi. De Theo Francken van Vivaldi. :-D Wanneer een poster van Ecolo-j met Bouchez als Nazi soldaat ? |
Citaat:
Ik had nog nooit van El Kaouakibi en Haouach gehoord voor de commotie losbrak. |
|
De groenen zijn echt de Trojaanse paarden van de radicale islam.
Voor een handvol kiezers zijn ze bereid onze democratie te verkwanselen. Goed dat iedereen dit nu kan zien. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben trouwens eens dan Kucam een tussenpersoon was. Ik begrijp echter niet waarom Theo F. nog niet levenslang heeft gekregen. In elk normaal land was hij uit de annalen geschrapt en zijn doodstraf uitgevoerd. |
De regering zit met een probleem genaamd Ihsane Haouach. De nieuwe paarsgroene aanwinst in het regeringscommissarissengild, de eerste hoofddoekactiviste, heeft een duidelijke mening over neutraliteit. Die moet zich aanpassen aan de demografische evolutie, aan de Islam, zeg maar. Dat zei ze afgelopen weekend in een interview in het Franstalige dagblad Le Soir.
Dergelijke uitspraken zijn Islamistenpraat pur sang. De Moslimbroeders hebben er een zuster bij. https://www.facebook.com/franckenthe...10315685774120 Op 06.07.2021 wist humanitaire visa handelaar Theo Francken via zijn deelname aan georganiseerde misdaad reeds dat Haouach een link heeft met de Moslimbroeders. Ongelooflijk dat hij nog steeds politieke bescherming krijgt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(niet allemaal even gelijkwaardig enz. bla bla .. en in sommige gevallen ook activistische rechters, maar swat) |
Citaat:
Het "Da gade gij nie bepalen" was een reactie op Dadeemelee die "case closed" schreef. Zie #160 (https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=160) |
Citaat:
|
|
Citaat:
Ihsane Haouach had vorige week al beslist om als regeringscommissaris ontslag te nemen, nog voor er een nota van de Staatsveiligheid kwam over haar linken met het Moslimbroederschap. Die nota stelt trouwens dat de vrouw omgaat met mensen die linken hebben met de radicaal-islamistische organisatie, maar dat ze daar zelf wellicht niet van op de hoogte is. Intussen heeft de affaire tot stinkende wonden geleid tussen coalitiepartners Ecolo en MR. Op 06.07.2021 wist de T.F, de mensensmokkelaar van N-VA, reeds dat Ihsane Haouach banden had met de moslimbroeders. Ik vraag me af hoe. Heeft hij betere bronnen dan onze inlichtingendienst ? |
Citaat:
De vrouw die men tot regeringscommisaris 'bevorderde' had inderdaad naar het schijnt banden met, ik val in herhaling op bepaalde andere teksten. Citaat:
Dan is er toch serieus wat mis en vééééél werk aan de winkel om dat op te vangen dat zo'n zaken niet meer kunnen, niet meer mogelijk zijn. Mensen die van einde ende verre komen aangevlogen en die het in de meeste gevallen niet eens zijn met de manier van samenleving die wij mensen er al jaar- en dag op nahouden die zouden niet eens een politiek stoeltje mogen kunnen bemachtigen/aangeboden mogen krijgen. |
Citaat:
Ihsane Haouach zag de bue al hangen, ze is niet de eerste moslima die zich in de schijnwerpers werkt en daarna een diepe val maakt. Vivaldi gaat er nog aan tenonder gaan. En TF wist al van haar banden met het moslimbroederschap voor de nota in het parlement rond ging. Iets dat normaal is voor een oud minister van immigratie en asiel. Hij kreeg immers al informatie in het verleden en kent de wegen die moeten bewandeld worden om aan die informatie te geraken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spijtig dat de vakantie er aan komt.
Het had er misschien nog ingezeten dat de ecolo-staatssecretaris zelf ontslag had moeten nemen. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Dat zijn duidelijk niet die welke wij nodig hebben in België om ons land terug leefbaar en betaalbaar te maken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be