Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Moslima mét hoofddoek regeringscommissaris ..... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=259327)

Svennies 9 juli 2021 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 9723420)
Toch wel idioot om haar eerst te benoemen.

Da gade gij niet bepalen.

Zo gaat dat met een regering waarvan de premier géén gewicht in schaal kan leggen hé...

Als ge voor het postje gaat in een van de kleinste partijtjes bij de regeringsvorming dien je er mee rekening te houden dat je op tijd en stond eens duchtig wordt uitgewrongen ....

:cheer::cheer: Vileda :cheer::cheer:

Dadeemelee 9 juli 2021 22:06

Citaat:

Snip...

Waarom?

Francken vertrouwde Kuçam ook.
De Wever en Jambon vertrouwden El Kaouakibi ook.
Weyts vertrouwde Landis ook.

De Croo reageerde sneller dan Francken en co. ;-)

De gemuilkorfde 9 juli 2021 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9723445)
Waarom?

Dat zijn geen benoemingen.
Kuçam werkte als tussenpersoon.
Dewever en Jambon hebben El Kaouakibi niet benoemd.
Zo doorzichtig hoe je zwalpt tussen benoemen en vertrouwen.
Staat dat zo op je fiches?

Citaat:

Niet moeilijk, hoewel ze haar gezicht grotendeels verstopte onder een hoofddoek liet ze snel haar ware gelaat zien.
En de dweil werd zijn armen omgewrongen, en moest wel handelen om zijn flutregering te redden.

Skobelev 9 juli 2021 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9723357)
Feit: De Croo heeft haar ondubbelzinnig de wacht aangezegd en ze zal wel duidelijk begrepen hebben waar het op stond. Nog 1 zo’n uitspraak en het was ‘raus’.
Ze heeft gelukkig de eer aan zichzelf gehouden.

Zoals Francken en De Wever ooit zeiden: soms kunnen we ons vergissen in mensen.

Case closed.

Iemand met een hoofddoek aanstellen als regeringscommisaris voor de gelijkheid tussen man en vrouw, dat is geen vergissing maar pure idioterie.

Dadeemelee 9 juli 2021 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9723478)
Iemand met een hoofddoek aanstellen als regeringscommisaris voor de gelijkheid tussen man en vrouw, dat is geen vergissing maar pure idioterie.

En een keppeltje? Mag dat?

Zipper 9 juli 2021 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9723478)

...........die mogelijk ook nog banden zou hebben met het ultra-extremistische Moslimbroederschap...............:?

Het wordt met het uur mooier 8O

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210709_96168289

Zucht 9 juli 2021 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9723490)

Weigert die zijn keppeltje af te zetten tijdens de plenaire sessies in het parlement ?

Dadeemelee 9 juli 2021 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 9723492)
Weigert die zijn keppeltje af te zetten tijdens de plenaire sessies in het parlement ?

Dat is de crux uiteraard.

Misschien heb je ook gemerkt dat ik op basis daarvan en ook haar uitspraak over Kerk en Staat zei dat ze niet geschikt is voor die functie. ;-)

Zucht 9 juli 2021 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9723503)
Dat is de crux uiteraard.

Misschien heb je ook gemerkt dat ik op basis daarvan en ook haar uitspraak over Kerk en Staat zei dat ze niet geschikt is voor die functie. ;-)

Ze wisten heel goed welk vlees ze in de kuip hadden, maar ja een beetje woke en multicul willen zijn hé.
Alleen was die domme muts zelf niet in staat om het multicul sprookje te faken, ondanks haar betonnen CV.
Ja, dan sta je daar met de broek op je enkels.
Gelukkig is er dit keer weer eens den Bouchez die niet beschaamd is om de broek terug op te trekken. Deed ie al eens eerder met Zakia Khattabi.
De Theo Francken van Vivaldi. :-D
Wanneer een poster van Ecolo-j met Bouchez als Nazi soldaat ?

Dadeemelee 9 juli 2021 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 9723507)
Ze wisten heel goed welk vlees ze in de kuip hadden, maar ja een beetje woke en multicul willen zijn hé.
Alleen was die domme muts zelf niet in staat om het multicul sprookje te faken, ondanks haar betonnen CV.
Ja, dan sta je daar met de broek op je enkels.
Gelukkig is er dit keer weer eens den Bouchez die niet beschaamd is om de broek terug op te trekken. Deed ie al eens eerder met Zakia Khattabi.
De Theo Francken van Vivaldi. :-D
Wanneer een poster van Ecolo-j met Bouchez als Nazi soldaat ?

Je overschat politici (en mij ;-)).

Ik had nog nooit van El Kaouakibi en Haouach gehoord voor de commotie losbrak.

Zipper 9 juli 2021 23:28

De storm is dus nog niet voorbij :

https://www.hln.be/binnenland/omstre...heid~a23ca482/

:?

De gemuilkorfde 10 juli 2021 06:41

De groenen zijn echt de Trojaanse paarden van de radicale islam.
Voor een handvol kiezers zijn ze bereid onze democratie te verkwanselen.
Goed dat iedereen dit nu kan zien.

Vlad 10 juli 2021 07:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9723520)
De storm is dus nog niet voorbij :

https://www.hln.be/binnenland/omstre...heid~a23ca482/

:?

Ecolo, Groen! en PVDA+/PTB horen tien keer meer thuis in een cordon sanitaire dan het Vlaams Belang. Verscheidene van hun verkozenen en geassocieerden in allerlei soorten overheidsinstellingen en ngo's op alle niveaus collaboreren met actieve terroristen, moordenaars, extremisten en fundamentalisten. Onze instellingen, universiteiten, rvb's van grote bedrijven, partijkwartieren, denktanks ... dienen dringend opgekuist te worden. De psychoten moeten eruit.

ViveLaBelgique 10 juli 2021 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 9723470)
Dat zijn geen benoemingen.
Kuçam werkte als tussenpersoon.

Als je stelt dat Kucam louter een tussenpersoon was, waarom zat hij dan in de bak in niet Theo F. en zijn kabinet ?

Ik ben trouwens eens dan Kucam een tussenpersoon was. Ik begrijp echter niet waarom Theo F. nog niet levenslang heeft gekregen. In elk normaal land was hij uit de annalen geschrapt en zijn doodstraf uitgevoerd.

ViveLaBelgique 10 juli 2021 09:05

De regering zit met een probleem genaamd Ihsane Haouach. De nieuwe paarsgroene aanwinst in het regeringscommissarissengild, de eerste hoofddoekactiviste, heeft een duidelijke mening over neutraliteit. Die moet zich aanpassen aan de demografische evolutie, aan de Islam, zeg maar. Dat zei ze afgelopen weekend in een interview in het Franstalige dagblad Le Soir.
Dergelijke uitspraken zijn Islamistenpraat pur sang. De Moslimbroeders hebben er een zuster bij.

https://www.facebook.com/franckenthe...10315685774120

Op 06.07.2021 wist humanitaire visa handelaar Theo Francken via zijn deelname aan georganiseerde misdaad reeds dat Haouach een link heeft met de Moslimbroeders.

Ongelooflijk dat hij nog steeds politieke bescherming krijgt.

No Apologies 10 juli 2021 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9723365)
Zou hij wel geweten hebben wie of wat voor iemand hij steunde ?? Eerst volle steun, en een goeie maand later moet hij zijne kak al intrekken. Die vent is totaal ongeschikt om eerste minister te zijn.

Ja. Hij had alleen niet verwacht dat ze onmiddellijk na haar aanstelling in een grote krant haar verborgen agenda zou onthullen.

Zipper 10 juli 2021 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 9723812)
Ja. Hij had alleen niet verwacht dat ze onmiddellijk na haar aanstelling in een grote krant haar verborgen agenda zou onthullen.

blijkbaar had ze maar één agenda:evil:

No Apologies 10 juli 2021 10:48

Citaat:

Niet gezien in het licht van zijn verdere carrièreplanning. Het is geen groot geheim dat Decroo na zijn binnenlandse politieke carrière aast op een lucratieve fin de carrière in de EU. Dan kan het nooit kwaad dat je op je politieke cv een benoeming hebt staan van een hoofddoekdame in de functie van regeringscommissaris. Alle beetjes helpen. Wees maar zeker dat er tandengeknars was in Brakel bij het lezen van het bewuste Le Soir interview.

No Apologies 10 juli 2021 10:50

Citaat:

Waarom?

Je bent Rutten en Somers hier nog "vergeten".

No Apologies 10 juli 2021 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9723491)
...........die mogelijk ook nog banden zou hebben met het ultra-extremistische Moslimbroederschap...............:?

Het wordt met het uur mooier 8O

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210709_96168289

Laat dat 'mogelijk' er maar af. Het is moeilijk te geloven dat een intelligente maar fanatieke moslima de Moslimbroederschap niet zou kennen. Ze is trouwens evenmin een onbekende in CCIB middens (waarvan de zusterorganisatie CCIF in Frankrijk verboden is wegens banden met terrorisme)

Citaat:

Le Soir vroeg Haouach vorige zaterdag in een interview al eens naar de geruchten over banden met de Moslimbroederschap. “Ik nodig iedereen uit om iets te bewijzen, ik heb niets te verbergen. Ik ken deze beweging niet, van dichtbij noch van veraf”, klonk het toen.

No Apologies 10 juli 2021 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 9723602)
De groenen zijn echt de Trojaanse paarden van de radicale islam.
Voor een handvol kiezers zijn ze bereid onze democratie te verkwanselen.
Goed dat iedereen dit nu kan zien.

2

Zipper 10 juli 2021 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 9723833)
Laat dat 'mogelijk' er maar af. Het is moeilijk te geloven dat een intelligente maar fanatieke moslima de Moslimbroederschap niet zou kennen. Ze is trouwens evenmin een onbekende in CCIB middens (waarvan de zusterorganisatie CCIF in Frankrijk verboden is wegens banden met terrorisme)

die organisatie wordt genoemd ivm de onthoofding van die Franse leraar.

Skobelev 10 juli 2021 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9723490)

Ik veronderstel dat ze daar in een synagoge zitten waar dat gebruikelijke kledij is? En toch is het ronduit belachlijk indien ze niet Joods zijn. Er zitten daar nog mannen zonder, ze konden daar ook zonder zitten.

De schoofzak 10 juli 2021 13:46

Citaat:

Maar wel nu, achteraf, besluiten.

De schoofzak 10 juli 2021 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9723676)
Als je stelt dat Kucam louter een tussenpersoon was, waarom zat hij dan in de bak in niet Theo F. en zijn kabinet ?

Ik ben trouwens eens dan Kucam een tussenpersoon was. Ik begrijp echter niet waarom Theo F. nog niet levenslang heeft gekregen. In elk normaal land was hij uit de annalen geschrapt en zijn doodstraf uitgevoerd.

In ons land beslissen vooral kiezers.
(niet allemaal even gelijkwaardig enz. bla bla .. en in sommige gevallen ook activistische rechters, maar swat)

De gemuilkorfde 10 juli 2021 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9724015)
Maar wel nu, achteraf, besluiten.

Die 2 zaken zijn achter elkaar gezet door wie mij slecht geciteerd heeft.
Het "Da gade gij nie bepalen" was een reactie op Dadeemelee die "case closed" schreef.
Zie #160 (https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=160)

De schoofzak 10 juli 2021 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 9724029)
Die 2 zaken zijn achter elkaar gezet door wie mij slecht geciteerd heeft.
Het "Da gade gij nie bepalen" was een reactie op Dadeemelee die "case closed" schreef.
Zie #160 (https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=160)

ok, sorry, je weet wel, het heetst van de strijd en mijn ouderdom ...

Zipper 12 juli 2021 10:03

Er komen serieuze barsten binnen Vivaldi :

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210711_97186629

:-)

ViveLaBelgique 12 juli 2021 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9723684)
De regering zit met een probleem genaamd Ihsane Haouach. De nieuwe paarsgroene aanwinst in het regeringscommissarissengild, de eerste hoofddoekactiviste, heeft een duidelijke mening over neutraliteit. Die moet zich aanpassen aan de demografische evolutie, aan de Islam, zeg maar. Dat zei ze afgelopen weekend in een interview in het Franstalige dagblad Le Soir.
Dergelijke uitspraken zijn Islamistenpraat pur sang. De Moslimbroeders hebben er een zuster bij.

https://www.facebook.com/franckenthe...10315685774120

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210711_97186629

Op 06.07.2021 wist humanitaire visa handelaar Theo Francken via zijn deelname aan georganiseerde misdaad reeds dat Haouach een link heeft met de Moslimbroeders.

Ongelooflijk dat hij nog steeds politieke bescherming krijgt.

Ihsane Haouach had vorige week al beslist om als regeringscommissaris ontslag te nemen, nog voor er een nota van de Staatsveiligheid kwam over haar linken met het Moslimbroederschap. Die nota stelt trouwens dat de vrouw omgaat met mensen die linken hebben met de radicaal-islamistische organisatie, maar dat ze daar zelf wellicht niet van op de hoogte is. Intussen heeft de affaire tot stinkende wonden geleid tussen coalitiepartners Ecolo en MR.

Op 06.07.2021 wist de T.F, de mensensmokkelaar van N-VA, reeds dat Ihsane Haouach banden had met de moslimbroeders.

Ik vraag me af hoe.

Heeft hij betere bronnen dan onze inlichtingendienst ?

Universalia 12 juli 2021 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9723837)
die organisatie wordt genoemd ivm de onthoofding van die Franse leraar.

De onthoofding van de leraar was een enorm kwalijke zaak, naar het schijnt opgezet door een leugenachtige leerlinge en een bepaalde organisatie die zijn oren daar heeft laten naar hangen?

De vrouw die men tot regeringscommisaris 'bevorderde' had inderdaad naar het schijnt banden met, ik val in herhaling op bepaalde andere teksten.

Citaat:

Ihsane Haouach had vorige week al beslist om als regeringscommissaris ontslag te nemen, nog voor er een nota van de Staatsveiligheid kwam over haar linken met het Moslimbroederschap. Die nota stelt trouwens dat de vrouw omgaat met mensen die linken hebben met de radicaal-islamistische organisatie, maar dat ze daar zelf wellicht niet van op de hoogte is. Intussen heeft de affaire tot stinkende wonden geleid tussen coalitiepartners Ecolo en MR.
De vraag die daarbij rijst is dan wel: "En dat kan allemaal maar dat die de job van regeringscommisaris krijgt???? :roll: "

Dan is er toch serieus wat mis en vééééél werk aan de winkel om dat op te vangen dat zo'n zaken niet meer kunnen, niet meer mogelijk zijn.

Mensen die van einde ende verre komen aangevlogen en die het in de meeste gevallen niet eens zijn met de manier van samenleving die wij mensen er al jaar- en dag op nahouden die zouden niet eens een politiek stoeltje mogen kunnen bemachtigen/aangeboden mogen krijgen.

Jantje 12 juli 2021 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9725543)

Op 06.07.2021 wist de T.F, de mensensmokkelaar van N-VA, reeds dat Ihsane Haouach banden had met de moslimbroeders.

Ik vraag me af hoe.

TF is vrijgesteld van verdenking op mensensmokkel.

Ihsane Haouach zag de bue al hangen, ze is niet de eerste moslima die zich in de schijnwerpers werkt en daarna een diepe val maakt.

Vivaldi gaat er nog aan tenonder gaan.

En TF wist al van haar banden met het moslimbroederschap voor de nota in het parlement rond ging.
Iets dat normaal is voor een oud minister van immigratie en asiel.
Hij kreeg immers al informatie in het verleden en kent de wegen die moeten bewandeld worden om aan die informatie te geraken.

Jantje 12 juli 2021 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9725547)
De onthoofding van de leraar was een enorm kwalijke zaak, naar het schijnt opgezet door een leugenachtige leerlinge en een bepaalde organisatie die zijn oren daar heeft laten naar hangen?

De vrouw die men tot regeringscommisaris 'bevorderde' had inderdaad naar het schijnt banden met, ik val in herhaling op bepaalde andere teksten.

De vraag die daarbij rijst is dan wel: "En dat kan allemaal maar dat die de job van regeringscommisaris krijgt???? :roll: "

Dan is er toch serieus wat mis en vééééél werk aan de winkel om dat op te vangen dat zo'n zaken niet meer kunnen, niet meer mogelijk zijn.

Mensen die van einde ende verre komen aangevlogen en die het in de meeste gevallen niet eens zijn met de manier van samenleving die wij mensen er al jaar- en dag op nahouden die zouden niet eens een politiek stoeltje mogen kunnen bemachtigen/aangeboden mogen krijgen.

In heel veel landen moet men zelfs in het land geboren en opgegroeid zijn, om een regeringspostje te mogen bekleden.

Weyland 12 juli 2021 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9724013)
Ik veronderstel dat ze daar in een synagoge zitten waar dat gebruikelijke kledij is? En toch is het ronduit belachlijk indien ze niet Joods zijn. Er zitten daar nog mannen zonder, ze konden daar ook zonder zitten.

Belachelijk of niet, al bij al beslissen ze zelf hoe ver ze gaan in respectbetuiging.

No Apologies 12 juli 2021 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9725543)

Ik vraag me af hoe.

Weten is misschien veel gezegd. Uitgebreide en gedocumenteerde geruchten circuleren al een tijd. Vooral op Franstalige sociale media. Ik zou overigens onze intelligentiediensten niet te erg overschatten.

De schoofzak 12 juli 2021 21:16

Spijtig dat de vakantie er aan komt.

Het had er misschien nog ingezeten dat de ecolo-staatssecretaris zelf ontslag had moeten nemen.

De gemuilkorfde 12 juli 2021 21:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9725877)
Spijtig dat de vakantie er aan komt.

Het had er misschien nog ingezeten dat de ecolo-staatssecretaris zelf ontslag had moeten nemen.

Inderdaad, ze hebben heel vaak geluk met hun loserregering.

Zipper 14 juli 2021 17:38

t'is duidelijk nog niet voorbij :-) :

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/pol...d=winp1taskbar

De gemuilkorfde 14 juli 2021 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9727391)
t'is duidelijk nog niet voorbij :-) :

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/pol...d=winp1taskbar

Laat die Vivaldi pipo's maar eens goed zweten.

lamenielachen 15 juli 2021 02:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 9727526)
Laat die Vivaldi pipo's maar eens goed zweten.

Citaat:

“We kunnen ons niet veroorloven talent te verspillen.
We hebben al gezien voor welke talenten hij valt.
Dat zijn duidelijk niet die welke wij nodig hebben in België om ons land terug leefbaar en betaalbaar te maken.

De gemuilkorfde 15 juli 2021 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 9727622)
We hebben al gezien voor welke talenten hij valt.
Dat zijn duidelijk niet die welke wij nodig hebben in België om ons land terug leefbaar en betaalbaar te maken.

Of zoals de pornoactrice het formuleerde : dat is dweilen met de kraan open...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be