![]() |
Citaat:
|
ik heb een leuke gif die ik hier graag zou posten, maar ik zou het beter niet doen of ik word weer neergeknuppeld door de mods :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wist je dat vele dochters van die feministen niet eens een knop of nieuwe rits kunnen naaien? Echt waar. :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is er van ons blanke ras mogen worden :) moderne mannen :rofl: |
Citaat:
Ik heb uit dit instructief draadje alvast geleerd hoe gelukkig ik me moet prijzen dat mijn man maar heel zelden strontzat thuiskomt en mij bont en blauw slaat. Jouw wijze raad indachtig zal ik vanaf nu heel gehoorzaam zijn. Misschien mag ik dan toch noch andere boeken dan de bijbel lezen. Daar moet hij met zijn aangeboren mannelijke wijsheid over beslissen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensen zijn vergeten hoe goed ons patriarchaat was en hoe levendig onze cultuur boven alle andere uitblonk. Sedert dat feminisme is het westen inferieur in quasi alles. Daarom is het wijs uw vrouw nu en dan te tuchtigen met de leest en aan het kruis te spijkeren. |
Citaat:
Mijn moeder is dan wel feministe, maar met mate. |
Citaat:
het is superduidelijk dat je u beter nog eens compleet kapot zuipt als je zo'n dingen begint te zeggen. This is Spartaaaa! |
Citaat:
Be moderate to enjoy in abundance. |
Citaat:
Nergens in het geloof prediken ze je vrouw te slagen. Efeziërs 5 Gij mannen, hebt uw eigen vrouwen lief, gelijk ook Christus de Gemeente liefgehad heeft, en Zichzelven voor haar heeft overgegeven; Opdat Hij haar heiligen zou, haar gereinigd hebbende met het bad des waters door het Woord; Opdat Hij haar Zichzelven heerlijk zou voorstellen, een Gemeente, die geen vlek of rimpel heeft, of iets dergelijks, maar dat zij zou heilig zijn en onberispelijk. Alzo zijn de mannen schuldig hun eigen vrouwen lief te hebben, gelijk hun eigen lichamen. Die zijn eigen vrouw liefheeft, die heeft zichzelven lief. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs satire moet ten prooi vallen aan uw zure pruimen. |
Citaat:
Vorige keer had ik pure alcohol in mijn alcoholvrije gekapt maar was uw café leeg. |
Citaat:
|
Citaat:
Laat ons hopen dat de islamitische vrouwen die hier komen wonen inzien dat het ook voor hen beter is als ze niet volledig afhankelijk zijn van hun man / vader / broer en dat ze voor zichzelf opkomen. Maar eigenlijk moet er zonder meer paal en perk gesteld worden aan ongebreidelde immigratie. De overheden zouden toch moeten inzien welk een bedreiging dat is voor onze cultuur. |
Citaat:
Citaat:
Tegelijk bestempelt u hen als "de vrouwtjes die komen zagen", nogal beledigend, vindt u ook niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doe het dan zelf. Of hebt u slaven nodig? |
Citaat:
Maar als we zeggen dat de narratieven van evil lucionisten narcistische psychopaten kweken, overdrijven we. Niet het christendom is het probleem, noch de islam; hoe graag ge dat ook zou willen. Maar tis zo simpel niet als gij het ziet. |
Citaat:
Maar ik zou het wel kunnen dankzij youtube. |
Citaat:
Ja, wat is er van de moderne mannen geworden? Het rare is dat mannen vroeger wel konden knopen aannaaien, ze hadden het dikwijls genoeg gedaan in het leger. Sinds het leger afgeschaft is, kunnen ze hun schoenen niet eens meer poetsen. En dat verwijten ze dan aan hun vrouwen ... |
Citaat:
Maar dan nog, als uw lief dat niet kan zijn er toch genoeg moederkloeken om het aan te vragen voor een fleske in ruil. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze zei eerlijk gezegd: “ze moesten eens weten wat voor mak lammetje je bent.” Vlak daarna kneep ze in mijn kaak en zei ze “mijn mak lammetje.” |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Laatst dacht ik dat ze op mijn bad boy looks gevallen was. Maar toen ik ze daarvan op de hoogte stelde pieste ze bijna in haar broek van het lachen. Ze vindt mij meer een nerd in de goede zin als Gilles De Coster is. Ik ken mezelf niet meer. |
Geachte heren
Wat wordt er met "manplanning" bedoeld? Bij voorbaat dank |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be