Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Mansplaining over de vrouw (https://forum.politics.be/showthread.php?t=259747)

Hoomer 25 juni 2021 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 9712400)
Het staat in't vet gedrukt dat ik nooit zal schrijven dat ge nen ambetanterik zijt Hoomer.
Gelukkig zijn gedachten vrij maar het schrijven: nope.

Gelieve dan ook niemand als " de witte ridder" aan te spreken.
Dankuuuuuuuu!

Bij mijn weten heb ik echt niemand met "de witte ridder" aangesproken. En BTW wat is er mis met een witte ridder? Edeler dan dat kan niet.

Eduard Khil 25 juni 2021 19:45

ik heb een leuke gif die ik hier graag zou posten, maar ik zou het beter niet doen of ik word weer neergeknuppeld door de mods :lol:

Eduard Khil 25 juni 2021 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9712433)
Bij mijn weten heb ik echt niemand met "de witte ridder" aangesproken. En BTW wat is er mis met een witte ridder? Edeler dan dat kan niet.

misschien dan beter de roze ridder

Hoomer 25 juni 2021 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9712437)
misschien dan beter de roze ridder

Ja ok die had ik over het hoofd gezien. :cry:

NieuwNoors 25 juni 2021 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9712433)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9712150)
Wel en ik geef u gelijk maar zo interpreteer je net als de witte ridder mijn schrijfsel blijkbaar niet. ;-)

Echt niet iemand met " de witte ridder" aangesproken Hoomer?

NieuwNoors 25 juni 2021 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9712436)
ik heb een leuke gif die ik hier graag zou posten, maar ik zou het beter niet doen of ik word weer neergeknuppeld door de mods :lol:

Die gif kennen we intusen echt wel hoor :roll:

Hoomer 25 juni 2021 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 9712485)
Echt niet iemand met " de witte ridder" aangesproken Hoomer?

Nope niemand. Jij zou dat graag willen maar iedereen die dat tekstje leest zal me gelijk geven niemand is aangesproken geweest, en dan nog wat is er verkeerd met een witte ridder te vernoemen, of moeten we eerst aan u goedkeuring vragen voor we iets posten? :-)

CUFI 26 juni 2021 02:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuts (Bericht 9711698)
Pas maar op met lezende vrouwen.
Het begint braafjes met de Bijbel, maar eer je het weet zitten ze gevaarlijke boeken te lezen.
En dan willen ze ook nog gaan studeren en zo, stel je voor.

Het is zo, er moeten terug meer schoolvakken komen die op een vrouw aan de haard gericht zijn.
Wist je dat vele dochters van die feministen niet eens een knop of nieuwe rits kunnen naaien?
Echt waar. :|

CUFI 26 juni 2021 02:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9711740)
Uw formulering is een beetje raar. Ik maak uit uw eerste zin op dat de vrouw als eerste geschapen is.
Blasfemie!

Gelukkig weet ik beter :p

Zipper 26 juni 2021 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9712648)
Het is zo, er moeten terug meer schoolvakken komen die op een vrouw aan de haard gericht zijn.
Wist je dat vele dochters van die feministen niet eens een knop of nieuwe rits kunnen naaien?

"Et alors" ??? Hier waar ik woon zijn twee "ateliers" voor dat soort kleine herstellingen, en best betaalbaar.

CUFI 26 juni 2021 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9712752)
"Et alors" ??? Hier waar ik woon zijn twee "ateliers" voor dat soort kleine herstellingen, en best betaalbaar.

Tegen ge naar daar gestapt/gereden hebt, heb je het tien keer zelf kunnen doen?
Wat is er van ons blanke ras mogen worden :) moderne mannen :rofl:

Knuts 26 juni 2021 09:04

Citaat:

Onvoorstelbare toestanden.

Ik heb uit dit instructief draadje alvast geleerd hoe gelukkig ik me moet prijzen dat mijn man maar heel zelden strontzat thuiskomt en mij bont en blauw slaat.

Jouw wijze raad indachtig zal ik vanaf nu heel gehoorzaam zijn.
Misschien mag ik dan toch noch andere boeken dan de bijbel lezen. Daar moet hij met zijn aangeboren mannelijke wijsheid over beslissen.

Zipper 26 juni 2021 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9712758)

erg eh, ge moogt zelfs uw vrouw niet meer aftoeken

Pandareus 26 juni 2021 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuts (Bericht 9712767)

Ik heb uit dit instructief draadje alvast geleerd hoe gelukkig ik me moet prijzen dat mijn man maar heel zelden strontzat thuiskomt en mij bont en blauw slaat.

Misschien mag ik dan toch noch andere boeken dan de bijbel lezen. Daar moet hij met zijn aangeboren mannelijke wijsheid over beslissen.

Kun je een broeksknoop terug aannaaien ? Dat schijnt ook cruciaal te zijn.

CUFI 26 juni 2021 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuts (Bericht 9712767)

Mijn vrouw is God ook dagelijks dankbaar voor een man als mij. Ze zei nog toen ze mijn reacties alhier las: “ge hebt gelijk bolleke, professor hen maar eens goed wat een goede christenvrouw betaamt te zijn.” De rest is geschiedenis.

Mensen zijn vergeten hoe goed ons patriarchaat was en hoe levendig onze cultuur boven alle andere uitblonk. Sedert dat feminisme is het westen inferieur in quasi alles.
Daarom is het wijs uw vrouw nu en dan te tuchtigen met de leest en aan het kruis te spijkeren.

Knuts 26 juni 2021 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9712776)
Kun je een broeksknoop terug aannaaien ? Dat schijnt ook cruciaal te zijn.

Ja, dat kan ik nog wel.
Mijn moeder is dan wel feministe, maar met mate.

Eduard Khil 26 juni 2021 09:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9712778)
Mijn vrouw is God ook dagelijks dankbaar voor een man als mij. Ze zei nog toen ze mijn reacties alhier las: “ge hebt gelijk bolleke, professor hen maar eens goed wat een goede christenvrouw betaamt te zijn.” De rest is geschiedenis.

Mensen zijn vergeten hoe goed ons patriarchaat was en hoe levendig ons cultuur boven alle andere uitblonk. Sedert dat feminisme is het westen inferieur in quasi alles.
Daarom is het wijs uw vrouw nu en dan te tuchtigen met de leest en aan het kruis te spijkeren.

het is superduidelijk dat je u beter nog eens compleet kapot zuipt als je zo'n dingen begint te zeggen. This is Spartaaaa!

CUFI 26 juni 2021 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9712781)
het is superduidelijk dat je u beter nog eens compleet kapot zuipt als je zo'n dingen begint te zeggen. This is Spartaaaa!

Karmelietje of Omerke zou wel smaken. Maar alles op zijn tijd.
Be moderate to enjoy in abundance.

CUFI 26 juni 2021 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9712775)
erg eh, ge moogt zelfs uw vrouw niet meer aftoeken

Dat mag al sedert christendom bestaat niet, maar wie handhaaft nog doctrine als ze alles rond hun eigen ego/lompigheid kunnen doen draaien?
Nergens in het geloof prediken ze je vrouw te slagen.

Efeziërs 5 Gij mannen, hebt uw eigen vrouwen lief, gelijk ook Christus de Gemeente liefgehad heeft, en Zichzelven voor haar heeft overgegeven;
Opdat Hij haar heiligen zou, haar gereinigd hebbende met het bad des waters door het Woord;
Opdat Hij haar Zichzelven heerlijk zou voorstellen, een Gemeente, die geen vlek of rimpel heeft, of iets dergelijks, maar dat zij zou heilig zijn en onberispelijk.
Alzo zijn de mannen schuldig hun eigen vrouwen lief te hebben, gelijk hun eigen lichamen. Die zijn eigen vrouw liefheeft, die heeft zichzelven lief.

Eduard Khil 26 juni 2021 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9712782)
Karmelietje of Omerke zou wel smaken. Maar alles op zijn tijd.
Be moderate to enjoy in abundance.

half zat = weggesmeten geld!

Hoomer 26 juni 2021 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9712790)

Als ik half zat thuiskom is dat een teken dat mijn geld te rap op was. ;-)

Zipper 26 juni 2021 09:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9712789)
Dat mag al sedert christendom bestaat niet, maar wie handhaaft nog doctrine als ze alles rond hun eigen ego/lompigheid kunnen doen draaien?
Nergens in het geloof prediken ze je vrouw te slagen.

Efeziërs 5 Gij mannen, hebt uw eigen vrouwen lief, gelijk ook Christus de Gemeente liefgehad heeft, en Zichzelven voor haar heeft overgegeven;
Opdat Hij haar heiligen zou, haar gereinigd hebbende met het bad des waters door het Woord;
Opdat Hij haar Zichzelven heerlijk zou voorstellen, een Gemeente, die geen vlek of rimpel heeft, of iets dergelijks, maar dat zij zou heilig zijn en onberispelijk.
Alzo zijn de mannen schuldig hun eigen vrouwen lief te hebben, gelijk hun eigen lichamen. Die zijn eigen vrouw liefheeft, die heeft zichzelven lief.

Als ge dat soort zever blijft debiteren, vliegt ge terug op mijn negeerlijst

CUFI 26 juni 2021 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9712792)
Als ge dat soort zever blijft debiteren, vliegt ge terug op mijn negeerlijst

Ik zal je vanaf heden negeren, dat is makkelijker. Gij wekte hier nooit interesse op, want je schiet altijd ongefundeerd of op basis van onwetendheid.
Zelfs satire moet ten prooi vallen aan uw zure pruimen.

CUFI 26 juni 2021 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9712790)

Alles op zijn tijd.
Vorige keer had ik pure alcohol in mijn alcoholvrije gekapt maar was uw café leeg.

Zipper 26 juni 2021 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9712794)
Ik zal je vanaf heden negeren, dat is makkelijker. Gij wekte hier nooit interesse op, want je schiet altijd ongefundeerd of op basis van onwetendheid.
Zelfs satire moet ten prooi vallen aan uw zure pruimen.

tenenkrullende bijbel-zever is voor u dus satire ??

Marie van de koster 26 juni 2021 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-VA (Bericht 9712254)
Het ironische in dit verhaal is dat Europese vrouwen veel te weinig kinderen krijgen om onze bevolking op peil te houden waardoor de overheden de mogelijkheid hebben om massaal buitenlanders te importeren, waaronder veel moslims, met als gevolg dat we op die manier snel weer naar een streng islamitisch patriarchaat zullen evolueren zonder rechten voor de vrouw.

Dat is inderdaad een niet te onderschatten probleem.
Laat ons hopen dat de islamitische vrouwen die hier komen wonen inzien dat het ook voor hen beter is als ze niet volledig afhankelijk zijn van hun man / vader / broer en dat ze voor zichzelf opkomen.
Maar eigenlijk moet er zonder meer paal en perk gesteld worden aan ongebreidelde immigratie. De overheden zouden toch moeten inzien welk een bedreiging dat is voor onze cultuur.

Marie van de koster 26 juni 2021 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 9712242)
Ze hebben alle rechten, maar ze willen meer. Ze zijn krenterig. En vroeger werden ze gemuilkorfd. Nu willen ze hetzelfde doen met ons.

Dan zwijgen we toch gewoon. Wat is het probleem eigenlijk?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 9712286)
Bepaalde mannen? :lol:

Hoo, geeuw. Ja, jaag een kogel door een kop van die al te gortige mannen, opgelost.

Dan zullen de vrouwtjes niet meer komen zagen.

Maar zo werkt het ook weer niet hé in een beschaafd land.

Dus zeg 't maar....

Waarom spreekt u zo kleinerend over de vrouwen? Volgens u zijn ze krenterig, willen meer, willen de mannen muilkorven.
Tegelijk bestempelt u hen als "de vrouwtjes die komen zagen", nogal beledigend, vindt u ook niet?

Marie van de koster 26 juni 2021 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9712290)
Waar blijft mijn boterham mee goei bauter en Eps ? :x

Trek naar de keuken en doe de ijskast open.

Marie van de koster 26 juni 2021 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 9712410)
nee

Nee wat?

Marie van de koster 26 juni 2021 10:07

Citaat:

Kunt u een knop of een nieuwe rits aannaaien?
Doe het dan zelf. Of hebt u slaven nodig?

CUFI 26 juni 2021 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9712801)
tenenkrullende bijbel-zever is voor u dus satire ??

En in welke context gaf ik die? Om u te tonen dat ge zulk geweld niet kunt rechtvaardigen op de christelijke doctrine.
Maar als we zeggen dat de narratieven van evil lucionisten narcistische psychopaten kweken, overdrijven we.
Niet het christendom is het probleem, noch de islam; hoe graag ge dat ook zou willen. Maar tis zo simpel niet als gij het ziet.

CUFI 26 juni 2021 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9712824)
Kunt u een knop of een nieuwe rits aannaaien?
Doe het dan zelf. Of hebt u slaven nodig?

Neen dat wordt vanzelf gedaan voor ik het vragen kan.
Maar ik zou het wel kunnen dankzij youtube.

Marie van de koster 26 juni 2021 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9712758)

Hebt u al eens geprobeerd een rits in een jeans te zetten? Dat is echt geen licht werk.
Ja, wat is er van de moderne mannen geworden? Het rare is dat mannen vroeger wel konden knopen aannaaien, ze hadden het dikwijls genoeg gedaan in het leger. Sinds het leger afgeschaft is, kunnen ze hun schoenen niet eens meer poetsen.
En dat verwijten ze dan aan hun vrouwen ...

CUFI 26 juni 2021 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9712828)
Hebt u al eens geprobeerd een rits in een jeans te zetten? Dat is echt geen licht werk.
Ja, wat is er van de moderne mannen geworden? Het rare is dat mannen vroeger wel konden knopen aannaaien, ze hadden het dikwijls genoeg gedaan in het leger. Sinds het leger afgeschaft is, kunnen ze hun schoenen niet eens meer poetsen.
En dat verwijten ze dan aan hun vrouwen ...

Ja ik moet wel toegeven dat ik maar een knop aannaaien voor ogen had.
Maar dan nog, als uw lief dat niet kan zijn er toch genoeg moederkloeken om het aan te vragen voor een fleske in ruil.

Marie van de koster 26 juni 2021 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9712831)
Ja ik moet wel toegeven dat ik maar een knop aannaaien voor ogen had.
Maar dan nog, als uw lief dat niet kan zijn er toch genoeg moederkloeken om het aan te vragen voor een fleske in ruil.

U bent dus een moederskindje?

CUFI 26 juni 2021 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9712836)

Ja als ik eerlijk moet zijn heeft mijn betere meegelezen en hebben we tranen met tuiten gelachen dat onze buik er pijn van deed.
Ze zei eerlijk gezegd: “ze moesten eens weten wat voor mak lammetje je bent.” Vlak daarna kneep ze in mijn kaak en zei ze “mijn mak lammetje.”

Marie van de koster 26 juni 2021 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9712849)
Ja als ik eerlijk moet zijn heeft mijn betere meegelezen en hebben we tranen met tuiten gelachen dat onze buik er pijn van deed.
Ze zei eerlijk gezegd: “ze moesten eens weten wat voor mak lammetje je bent.” Vlak daarna kneep ze in mijn kaak en zei ze “mijn mak lammetje.”

En daarmee is het raadsel opgelost! ;-)

Rudy 26 juni 2021 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9712836)

Zonder vrouwen gaat de helft van de mannen dood van de honger.

CUFI 26 juni 2021 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 9712854)
En daarmee is het raadsel opgelost! ;-)

Sterker Marie,
Laatst dacht ik dat ze op mijn bad boy looks gevallen was. Maar toen ik ze daarvan op de hoogte stelde pieste ze bijna in haar broek van het lachen.
Ze vindt mij meer een nerd in de goede zin als Gilles De Coster is.
Ik ken mezelf niet meer.

Koenaard Depuydt 26 juni 2021 11:05

Geachte heren

Wat wordt er met "manplanning" bedoeld?

Bij voorbaat dank

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be