![]() |
Citaat:
Ik denk dat vrouwen nu meer rechten en meer kansen hebben dan 50 of 100 jaar geleden, en dat de risico's en gevaren nu wat anders zijn. Toch, ik heb toch liever te leven in een wereld waar mijn dochters zullen mogen studeren, buitenhuis werken, niet uitgehuwelijkt zullen worden, geen 10 kinderen zullen moeten baren (en veel kans lopen tijdens één van die geboortes te sterven). Vunzigheden op het Internet, zeer zeker, die bestaan. Ze zullen moeten leren daar intelligent en voorzichtig mee om te gaan. |
Citaat:
Want ge moogt aborteren, proficiat. En dan stellen die zich de vraag waarom we vrouwonvriendelijk worden. Veel ouders sturen hun volwassen kinderen niet eens meer op kot in bepaalde steden omdat ge zelfs overdag het risico loopt lastig gevallen te worden. |
Citaat:
Maar, als jouw probleem is dat vrouwen door creeps gevaar lopen, pak dan die creeps aan, he. |
Citaat:
In welke steden bijvoorbeeld ? |
Citaat:
|
Citaat:
Al mogen ze 18 jaar zijn, ze gaan daar niet uit. Zelfs chirofeesten zijn strikt verboden. We organiseren dan wel zelf een fuif dat straight edge mentaliteit handhaaft. Niet dat ik daarin een voorbeeld ben, maar zeker wel ervaringsdeskundige. |
Citaat:
De situatie nu. Tja, we moeten er geen tekeningske van maken. |
Citaat:
In de Overpoortstraat in Gent loopt het op alle mogelijke uren vol van studentes. Volgens mij kijk je gewoonweg op hen neer en past dit niet in uw opvoedingsmodel. |
Citaat:
Maar soit, ik hoopte eigenlijk op jouw actieplan om meisjes en vrouwen te beschermen tegen die vele creeps die hen blijkbaar in tuchteloze steden in gevaar brengen. Benieuwd of je de daders of de slachtoffers zal aanpakken. |
Citaat:
(En voor de puristen, hier dragen de straten andere namen.) |
Citaat:
Meer vrouwen zijn geïndoctrineerd en/of geneigd om empathie te hebben voor anderen dus stemmen blind. Het grote plaatje interesseert hen niet. Alleen maar wie schattig oogt. |
Citaat:
Er zijn meisjes die nooit meer thuiskomen. Zelfs meisjes die voor het oog van een camera belaagd worden en later de dood treffen. Maar zet uw masker scheef en ze staan daar. Dit is geen veilig land meer en moedwillig genocidaal opgesteld. |
Citaat:
Ik bescherm op persoonlijk gebied door de boze werken van deze verloren schapen bekend te maken. Banden opbouwen met seculieren is zondig en de zonde leidt toe de dood. |
Citaat:
Dat ze binnen blijven in "oorlogszones" hé zoals Molenbeek. :lol: Komaan, serieus.... |
Citaat:
Die in hun ivoren toren voorzien alleen draconische surveillance voor hun eigen veiligheid en willen dat we lastig gevallen worden zodat we meer beleid zouden eisen. Waarvan dan miljoenen ter beschikking komt van die fascisten waarmee ze privé koks en -butlers voor zichzelf voorzien. |
Zeg, gooi daar eens een paar brandbommen naar binnen.
Neen, daar gaan we niet wonen hé. Ze gooien daar met granaten. |
Citaat:
Wat achter in de coulissen gebeurd... |
Citaat:
|
Citaat:
Een generatie maakte het hier onleefbaar voor de volgende generatie. |
Citaat:
Iemand maakt er een wapenwedloop van. Rigide denkpatronen. Brandbommen. Paternalistische visies. Domme kracht. |
Best dat ik me voor een periode terug trek, er zal alleen maar misantropie uitgebraakt worden omdat mijn ongenoegen gaandeweg groeit.
En op persoonlijk gebied sterf ik daar elke dag een beetje meer door. Even bezinnen. |
Citaat:
|
CUFI, het leuke aan jouw feitenloze realiteit, is dat je totaal inconsequent kan zijn.
De statistieken over criminaliteit passen niet in jouw kraam? Geen probleem, je zegt gewoon dat ze vervalst zijn: Citaat:
Citaat:
Dat "ze" daar niet aan gedacht hebben! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De apocalyps die leeft in CUFI's brein vind ik daar alvast niet in terug. |
Citaat:
In de plaats van origine van de 3 zandbakgodsdiensten zijn er nog altijd fanatici die zo sektair denken. https://www.ynetnews.com/article/BkGcEvlT00 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar om welke misdaden gaat het? België staat vierde op de lijst van landen met de meeste verkrachtingen!!! Wie zei er hier iets over veiligheid van vrouwen meisjes ... Vreemd feitje is dat de algemene daling te maken heeft met 1) de vergrijzing van de bevolking 2) het feit dat de jeugd verslaafd is aan computerspellen! De interpretatie van de cijfers zou dus toch wat genuanceerder moeten zijn. https://www.seniorennet.be/redactie/...n-de-cijfers-- |
Citaat:
|
Citaat:
Dat wordt moeilijk. |
Citaat:
Met grote walging. ![]() |
Citaat:
Er is een generatie gekomen die een nieuw beeld etaleerde in onze samenleving en de geesten daarop conditioneerde. De welvaart en de vooruitgang is iets dat over de eeuwen heen verzameld was, 1 generatie blies alle bruggen en welvaart op en maakte het hier onleefbaar voor alle generaties daarna. Maar noem een kat een kat en je bent eraan voor de moeite. “A woman riding a beast” |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben bezig aan een tekst over de bijdrage/vrucht van deze generatie.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be