Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Heb je de VB-app al op je smartphone staan? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=260963)

Knuppel 29 september 2021 18:33

Citaat:

Breek zelf de censuur: DOWNLOAD DE VB-APP!

Het Vlaams Belang is razend populair, zeker op sociale media. Maar dat is niet naar de zin van iedereen. De systeempartijen, maar evenzeer ‘Big Tech’ zelf - Google, Facebook en Twitter - zijn ons liever kwijt dan rijk.

Terwijl de meerderheidspartijen plannen smeden om onze aanwezigheid op sociale media te verhinderen - gaan Facebook en co voor de directe censuur. Afwijkende meningen worden verwijderd, andersdenkenden geblokkeerd. Rechts wordt opgejaagd. Het Vlaams Belang is helaas geen uitzondering. Het internet is niet langer een vrije haven voor elke mening.

Maar waar er een wil is, is een weg en waar een probleem is, vinden Vlaams Belangers een oplossing. En die is er! Het Vlaams Belang heeft een app ontwikkeld – waar we zonder enige inmenging van multinationals, overheden of systeempartijen rechtstreeks met u in contact kunnen staan.

Wacht dan ook niet tot het te laat is, neem het heft in eigen handen: doorbreek zelf de censuur en download nu de app!

BWarrior 29 september 2021 18:36

Ik denk dat ze op hun site toch nog mogen schrijven wat ze willen…

Knuppel 29 september 2021 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 9783377)

En daar komt de app nu bovenop.

Tot grote vreugde van de belgicistjes.

BWarrior 29 september 2021 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9783384)
En daar komt de app nu bovenop.

Tot grote vreugde van de belgicistjes.

Ik heb niets tegen die ‘app’…. Voor mij mag elke partij doen wat ze wil… Of het een goede besteding is van de overvloedige subsidies die de Belg jaarlijks in onze particratie steekt, laat ik in het midden ;-)

Het Oosten 29 september 2021 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 9783387)
Ik heb niets tegen die ‘app’…. Voor mij mag elke partij doen wat ze wil… Of het een goede besteding is van de overvloedige subsidies die de Belg jaarlijks in onze particratie steekt, laat ik in het midden ;-)

Deze mensen maken zich illusies. Elke app kan gekraakt worden. En voor een doorwinterde kenner of informaticus is dit niet eens zo moeilijk. Dat is hetzelfde voor de geheime chatrooms van extreem rechts. Men geraakt er altijd binnen. Vroeg of laat.

Knuts 30 september 2021 07:39

Het is gespeeld naïef te stellen dat het VB, dankzij deze app, de vermeende censuur van boze woke big tech op het Internet zal omzeilen.

Ik bedoel maar, Google en Apple ...

Herr Flick 30 september 2021 07:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9783390)
Deze mensen maken zich illusies. Elke app kan gekraakt worden. En voor een doorwinterde kenner of informaticus is dit niet eens zo moeilijk. Dat is hetzelfde voor de geheime chatrooms van extreem rechts. Men geraakt er altijd binnen. Vroeg of laat.

Daarom dat wij voor onze geheime communicatie gebruik maken van RFC 2549

Als er dan een duif wordt onderschept is er maar een deel van de boodschap duidelijk nadat de encryptie is gekraakt.

Xenophon 30 september 2021 09:28

Citaat:

- lol -

Je hebt het over Discord slimme.

patrickve 30 september 2021 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9783301)
Er staat eigenlijk niet 1488.

Er staat: 14. En dan 88.

:lol:

Zipper 30 september 2021 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9783633)
:lol:

Idd, wat sommigen al niet doen om hun zelfverklaard eigen gelijk verteerbaar te maken :-o:-)

patrickve 30 september 2021 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9783301)
88 : De twee achtste letters van het alfabet.Twee h's achter mekaar= Heil Hitler.

Hadolf Hitler. Of Het Hoosten.

Kijk, ik heb jaren in Hamburg geleefd, en de nummerplaten daar beginnen met HH. Hansestadt Hamburg.

Citaat:

14: ofte 'de 14 woordjes.' En die 14 woordjes komen van David Lane een notoire neonazi. De 14 woorden zijn:
'We must secure the existence of our people and a future for white children'.

Wel, als dat juist zou zijn - het heeft toch een hoog Nostradamus gehalte he, uw numerologie, dan kan men toch niks anders van dat zinnetje vinden dan een EVIDENTE GROTE WIJSHEID niewaar. Dat wij de toekomst van het bestaan van ons volk en onze blanke kinderen moeten verzekeren. Vaneiges.

patrickve 30 september 2021 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 9783377)

Dat wordt hoe langer hoe moeilijker he. Als je het via een appje doet, dan is er veel kans dat het niet zo "publiek" is, en je dus een beetje minder aan censuur bent blootgesteld.

Herr Flick 30 september 2021 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9783636)
Hadolf Hitler. Of Het Hoosten.

Kijk, ik heb jaren in Hamburg geleefd, en de nummerplaten daar beginnen met HH. Hansestadt Hamburg.

Wel, als dat juist zou zijn - het heeft toch een hoog Nostradamus gehalte he, uw numerologie, dan kan men toch niks anders van dat zinnetje vinden dan een EVIDENTE GROTE WIJSHEID niewaar. Dat wij de toekomst van het bestaan van ons volk en onze blanke kinderen moeten verzekeren. Vaneiges.

Ze beginnen met HH (just is just)

patrickve 30 september 2021 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuts (Bericht 9783515)
Het is gespeeld naïef te stellen dat het VB, dankzij deze app, de vermeende censuur van boze woke big tech op het Internet zal omzeilen.

Ik bedoel maar, Google en Apple ...

Inderdaad. Het is enerzijds een beetje een communicatie stunt om juist van het algemeen gecensureer dat de woke maatschappij harder en harder doorvoert, juist een reclame element te maken. Want zoals je zegt, zo een appje zal toch ook vrij gemakkelijk sneuvelen als Wookle het wil. Men had naar meer geharde dingen moeten grijpen als het echt menens was, maar dat wordt technisch moeilijker natuurlijk.

patrickve 30 september 2021 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 9783641)
Ze beginnen met HH (just is just)

En in Bremen is het HB. Hansestadt Bremen. Of Heil Belgien of zo.

patrickve 30 september 2021 10:21

Citaat:

Laad het appje eens af, en dan zie je dat het niet overeenkomt met uw fantasietjes he. Het is gewoon zoals een website waar je artikeltjes van het VB kan lezen. En eventueel 'liken'. En ja, je kan ook naar de Partaai schrijven.

Het is geen dark room. :-)

Xenophon 30 september 2021 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9783634)
Idd, wat sommigen al niet doen om hun zelfverklaard eigen gelijk verteerbaar te maken :-o:-)

Het is inderdaad zo, moest Ostermani hier niet bestaan, we zouden hem moeten uitvinden.

Het Oosten 30 september 2021 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9783645)
Laad het appje eens af, en dan zie je dat het niet overeenkomt met uw fantasietjes he. Het is gewoon zoals een website waar je artikeltjes van het VB kan lezen. En eventueel 'liken'. En ja, je kan ook naar de Partaai schrijven.

Het is geen dark room. :-)

Maar wel een black room.

Xenophon 30 september 2021 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9783653)
Maar wel een black room.

Allemaal goed, zolang het geen red room is.

patrickve 30 september 2021 10:34

Citaat:

Maar wel een black room.

Dat appje ??

Laad het af, je zal zien wat het echt is. Het lijkt goed op het appje van De Morgen.

Xenophon 30 september 2021 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9783657)
Dat appje ??

Laad het af, je zal zien wat het echt is. Het lijkt goed op het appje van De Morgen.

Woorden in de wind.

Het Oosten 30 september 2021 10:52

Citaat:

Dat appje ??

Niet altijd te vertrouwen die apps. Slaan informatie op over uw persoon.

fcal 30 september 2021 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9783683)

Voor u is dat zeker het veiligst.

Pandareus 30 september 2021 11:07

Citaat:

Maar wel een black room.

Een brown room past beter bij die partij.

Knuppel 30 september 2021 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fcal (Bericht 9783686)
Voor u is dat zeker het veiligst.

:clapping:

Knuppel 30 september 2021 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9783697)
Een brown room past beter bij die partij.

Daar wordt die partij niet kleiner van.

Knuppel 30 september 2021 11:30

Citaat:

Dat appje ??

Welk kleur zou jij De Morgen geven?

Jakko 30 september 2021 11:31

Citaat:

Dat appje ??

Dat appje is een alternatief propagandakanaal voor het Vlaams Belang. Voor zover ik het begrepen heb, is de voorzitter van het VB al eens van facebook gegooid. Hij wil nu die zogenaamde "censuur" omzeilen met dat appje. Maar werd het twitter account van Marc Van Ranst ook al niet eens offline gehaald, wellicht gerapporteerd door tientallen Vlaams Belang jongeren? Dit wordt dan weer staalhard ontkend door de jongerenafdeling. Evenwel, Van Ranst deed daar niet zo flauw over als Van Grieken met zijn "breek de zelfcensuur".

patrickve 30 september 2021 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakko (Bericht 9783714)
Dat appje is een alternatief propagandakanaal voor het Vlaams Belang. Voor zover ik het begrepen heb, is de voorzitter van het VB al eens van facebook gegooid.

Ah, het is dus niet eens een illusoire mogelijkheid. Het is de realiteit.

Citaat:

Hij wil nu die zogenaamde "censuur" omzeilen met dat appje.
Wel, dan is dat begrijpelijker dan ik dacht.

Citaat:

Maar werd het twitter account van Marc Van Ranst ook al niet eens offline gehaald, wellicht gerapporteerd door tientallen Vlaams Belang jongeren?
Wat belet Van Ranst om ook een appje te lanceren ?

Je kan er toch niet onderuit dat die sociale media giganten nogal harde woke censuur toepassen he. Reden te meer om ze niet meer te gebruiken (na alle andere redenen om die dingen niet te gebruiken).

Citaat:

Dit wordt dan weer staalhard ontkend door de jongerenafdeling. Evenwel, Van Ranst deed daar niet zo flauw over als Van Grieken met zijn "breek de zelfcensuur".
Dat is niet flauw doen he. Waarschijnlijk heeft Van Ranst oftewel nog genoeg woke steun om niet echt moeten te vrezen dat er een algemene censuur tegen zijn schrijven komt, oftewel gewoon het inzicht niet dat hij nu al alternatieve communicatie systemen moet bedenken alvorens die organismen helemaal de gedachtenpolitie van de wereld worden. Maar ik denk eerder het eerste: Van Ranst zit vrij op dezelfde lijn als die gedachtenpolitie. Goebbels moest ook niet veel vrezen van de nazi censuur he.

patrickve 30 september 2021 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 9783713)
Welk kleur zou jij De Morgen geven?

:-D

Ik bedoelde, qua functionaliteit he !

patrickve 30 september 2021 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9783683)

Zoals dat appje van De Morgen he of dat Covid Safe ding.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be