patrickve |
30 september 2021 12:01 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko
(Bericht 9783714)
Dat appje is een alternatief propagandakanaal voor het Vlaams Belang. Voor zover ik het begrepen heb, is de voorzitter van het VB al eens van facebook gegooid.
|
Ah, het is dus niet eens een illusoire mogelijkheid. Het is de realiteit.
Citaat:
Hij wil nu die zogenaamde "censuur" omzeilen met dat appje.
|
Wel, dan is dat begrijpelijker dan ik dacht.
Citaat:
Maar werd het twitter account van Marc Van Ranst ook al niet eens offline gehaald, wellicht gerapporteerd door tientallen Vlaams Belang jongeren?
|
Wat belet Van Ranst om ook een appje te lanceren ?
Je kan er toch niet onderuit dat die sociale media giganten nogal harde woke censuur toepassen he. Reden te meer om ze niet meer te gebruiken (na alle andere redenen om die dingen niet te gebruiken).
Citaat:
Dit wordt dan weer staalhard ontkend door de jongerenafdeling. Evenwel, Van Ranst deed daar niet zo flauw over als Van Grieken met zijn "breek de zelfcensuur".
|
Dat is niet flauw doen he. Waarschijnlijk heeft Van Ranst oftewel nog genoeg woke steun om niet echt moeten te vrezen dat er een algemene censuur tegen zijn schrijven komt, oftewel gewoon het inzicht niet dat hij nu al alternatieve communicatie systemen moet bedenken alvorens die organismen helemaal de gedachtenpolitie van de wereld worden. Maar ik denk eerder het eerste: Van Ranst zit vrij op dezelfde lijn als die gedachtenpolitie. Goebbels moest ook niet veel vrezen van de nazi censuur he.
|