![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind wel dat Israeli en Palestijnen recht op land hebben dus mij blijkt de tweestatenoplossing de beste. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat mensen nog een oplossing zien in de politiek of een politieke partij is verbijsterend. Ik trek mij daar zelfs nog niet op af. |
Citaat:
![]() |
Ik verwacht een gigantische verkiezingsoverwinning van PVDA en Vlaams Belang. In die mate zelfs dat Vivaldi op federaal niveau haar meerderheid gaat verliezen en zal moeten kiezen tussen NVA of PVDA, er vanuit gaande dat Wallonië nooit met Vlaams Belang zal willen besturen.
In Vlaanderen zal dit NVA mathematisch incontournable voor de Vlaamse regeringsvorming. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg mij eerder hoe het zal beteren als VB aan de macht komt? Alsof die echt genoeg bevoegde mensen op iedere post kunnen plaatsen? Als je dan toch de roeping voelt op een partij te stemmen, waarom dan van alle partijen VB? |
Citaat:
VB haar stokpaardje is de islam en de Vlaamse onafhankelijkheid. En dat werkt. Net zoals het bij de tradios werkt andere thema’s uit te melken om de massa te verdelen en daarop te heersen. |
Citaat:
Toch? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet niet alles kunnen bewijzen wat ik van hen op twitter las afgelopen jaren he. Ik gooi mijn mening hier zomaar op ja. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bart Somers heeft zelfs nog tot orde moeten oproepen, zeggende dat “mensen” het virus verspreiden en niet alleen bepaalde bevolkingsgroepen. Gelukkig hebben we Bart Somers nog hen daar toen op te wijzen :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
Als u het over Jezus hebt, dan wil ik u herinneren aan Zijn woorden: "Mijn Rijk is niet van deze wereld". In Hem vindt u dan ook geen voorstander van de zionistische staat Israël. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik durf te wedden dat de poedel wéét welke kleur de Somers zijn onderbroeken hebben...:roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Is een slag van het kruis op uw voorhoofd beter om het koninkrijk der hemelen te betreden dan een slag van de halve maan of het volle gewicht van de thora... Ga toch ergens anders zemelen dan het telkens weer op een geloofsprincipe te willen aansturen....:roll::roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
De vijand is de politiek die ons beleid wilt aandoen en alle kenmerken van een collaboratie met den duvel vertoont. |
De vraag is vriend ,wat snuift gij zoal om tot zulke inzichten te komen...:roll:
|
Citaat:
Globalisten zijn de derde rijkers van toen, VB en NVa zijn ook te zwak tegen die wereldgeest te boksen. |
En Jeezeke gaat u bijgevolg komen verlossen zeker....
droom dan maar voort....:roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be