![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En voor wat mij betreft had men de BTW gerust moeten laten. Maar iedereen (ook de NVA, PvdA en VB) waren aan het roepen entieren voor maatregelen. We ze hebben ze nu, maar het zal weer niet goed zijn zekerst? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof er de kloten van Schoof van. Die met zo'n digitale dinges hebben het zeker vlaggen, hun verbruik kan minutieus gemeten worden. Degenen met zo ne analoge prul? Ik weet het eigenlijk niet, hoe gaat de leverancier bepalen wanneer ik den elentriek verbruikt heb? |
Citaat:
|
Citaat:
De stroom wordt voornamelijk gebruikt voor de gemeenschappelijke delen, gangverlichting, lift, buitenverlichting, fontein, ondergrondse parkeergarage, ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik heb een vast tarief, valt momenteel goed mee. |
Citaat:
Hou je hart maar vast tegen de tijd dat je een ziekenhuis of een dokter nodig gaat hebben. Of wat dacht je? Dat het plebs erop vooruit zou gaan? |
Citaat:
Degenen die niet stoken met gas, stoken meer dan waarschijnlijk met mazout. Het is nu niet vzo dat de mazoutprijs niet gestegen is hé! Vorig jaar rond de 40 ct / liter, nu 90 ct / liter. |
Citaat:
Welke 100 euro krijgen de Walen niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat het aanbod te laag is, maar door de buitenlandse gezondheidsshoppers. Enkele jaren geleden, iemand op leeftijd, werd in Nederland niet meer behandelt wegens te oud. Kwam naar Vlaams ziekenhuis, werd daar geholpen en leefde op dat moment al vijf jaar langer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een vetbetaalde leeghanger waar de rest van de Europese leeghangers smalend op neerkijkt. |
Citaat:
|
Wat een belachelijk klein bedrag is dat zeg.
Het is ook altijd hetzelfde, alles voor bedrijven en superrijken, niets voor gezinnen. De vennootschapsbelasting bijvoorbeeld is veel te laag, slechts 25%, dit moet naar omhoog naar 30% en het aandeel verworpen uitgaven moet ook flink naar omhoog. Waarom zouden restaurantkosten van een bedrijfsleider fiscaal aftrekbaar moeten zijn, terwijl dat het personeel moeite heeft om hun facturen te betalen. Schandalig. Het wordt tijd voor een economisch veel "linkser" beleid met ook een vermogensbelasting voor de superrijken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ondertussen kunnen bedrijfsleiders nog steeds hun peperdure restaurantbonnen fiscaal inbrengen. Zum kotzen ! |
Citaat:
|
Citaat:
In mijn maandelijkse nieuwsbrief van mijnenergie.be zijn er geen contracten meer te vinden met een vast tarief. |
Citaat:
Citaat:
Dit is de bevolking openlijk uitlachen in hun gezicht hé , niet meer en niet minder.... Citaat:
In 2024 zal de rekening ongetwijfeld gaan volgen ..... |
Citaat:
Subsidies dienen te gaan naar mensen die subsidies nodig hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be