![]() |
Citaat:
Als ik beelden heb van ineengeslagen kopvodden, of van negers die gekruisbrand worden, en ik kick daarop, waarom zou dat enige "misdaad" zijn ? |
Citaat:
https://reactnieuws.net/2013/07/25/p...at-beweringen/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al moet ik zeggen dat ik en een paar vrienden (m/v) daar ook van verdacht werden alleen was de setting anders en speelden we alleen maar jeux de boulle. maar dat was al voldoende he, met de ballen spelen. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alé.. ze dachten Pichal met een enkelband naar huis te kunnen sturen tot een andere gedetineerde hem herkende en de media tipte.. Hij had dus gehoopt het te kunnen stilhouden en gewoon verder te leven, mits het dragen van die enkelband. Da's wel pech hebben nu.. lol.
|
Citaat:
https://www.gva.be/cnt/dmf20210922_97453568 |
Citaat:
|
Citaat:
De man had zichzelf overtuigd over hoe goed hij bezig was. Plus dat het in die dagen nog standaard gedrag was in de kerk. |
1 Bijlage(n)
|
(NOG) Niet in de gesubsidieerde "kwaliteitskranten"....
Citaat:
Dit is em... https://youtu.be/rzhWyBXqz7M?t=10 Citaat:
|
Citaat:
Die jonge vriendinnen worden natuurlijk omzeggens maar allemaal (verliefd) op een oude vent met een goed gespijsde bankrekening;-) Die worden zelden of nooit verliefd op een 30 jaar oudere arme drommel;-) Maar bon volwassen mensen onder elkaar doen maar wat ze zelf willen. Ik vel daar geen oordeel over. |
Citaat:
De kinderen kregen levenslang! Een leven lang van bang zijn, van niemand meer durven vertrouwen, van nachtmerries, van therapie..... BLIJF GDV MET UW POTEN VAN KINDEREN AF! :evil: |
Citaat:
Oh en het is dan legaal want er is een minuscuul stukje textiel op... Het is zelfs zo dat als je getekende manga hebt dat je al veroordeeld kan worden voor kindermishandeling. Als dat gebeurt moet je in de rechtbank bank vragen of ze de slachtoffers kunnen aanwijzen. |
Citaat:
Maar Sven was al een wrak na 6 dagen, hij heeft nog minstens 14 dagen te gaan. |
Citaat:
Sterker nog, doordat men zich focust op "gebruikers", ontspringen de "makers" altijd hun straf. Pichal opsluiten is even effectief als gratis Dafalgan geven aan kinderen die mishandeld worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer 2 partners wettelijk volwassen zijn mogen ze een liefdesrelatie hebben. Waarom niet? Bv: vrouw 20j en man 65j. Of omgekeerd; man 20j en vrouw 65j. Indien jouw stelling zou kloppen zou mijnen Albeir met mij geen relatie mogen hebben :lol: En zeggen dat wij al decennia getrouwd zijn en kinderen en kleinkinderen hebben. :lol: Dè sociaal aanvaardbare leeftijd voor een relatie = allebei meerderjarig. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe weet jij dat de makers van die films hun straf ontlopen? Heb jij daar misschien ervaring mee? Wat mij opvalt is dat er op dit forum enkel interesse is voor het bekende VRT-gezicht. Op de acteur, Reuben De Boel, die ook in ketnet een "vaste waarde" was, en die veel met kinderen in aanraking kwam, reageerde niemand. Waarom wordt die kerel de hand boven de kop gehouden door de gesubsidieerde media? Waarom werd de naam van de ene wél bekend gemaakt maar niet die van de smeerlap die de boel in gang zette? |
Citaat:
|
Citaat:
Welke normale man gaat zulke walgelijke dingen opslaan op zijn PC zonder dat hij pedosexuele gevoelens voor kinderen heeft? |
Citaat:
MIJN vraag is, waarom de naam en alle mogelijke gegevens van de ene in de media gepubliceerd worden, maar die van de andere worden geheim gehouden. Reuben De Boel werd nochtans al eerder aangehouden, omdat hij de beelden liet zien op café. |
Citaat:
Ten tweede; waarom zouden ze geen bikini's voor jonge kinderen mogen maken? Er zijn echt meisjes die heel vroeg borstontwikkeling hebben. Mogen die jonge meisjes die nog kind zijn zich dan niet op het strand begeven? Ten derde; wat dat psychisch gestoord betreft:dat zijn de volwassen mannen die kicken op jonge kinderen! Ga nu niet de fout leggen bij de moeder/ oma die een heel normale foto op FB zet van een kindje in bikini. Ik begrijp echt niet hoe mannen daarop kunnen kicken. Walglijk en BAH! |
Citaat:
Wat dus ook gebeurde in dit geval. Met dank aan een cafeklant. Reuben De Boel werd als eerste aangehouden. Er bestaan aanbevelingen voor de media over de berichtgeving van de media over allochtonen. Dat geldt duidelijk niet (altijd) over het vrijgeven van namen van autochtone criminelen. In dit geval wordt de naam van de eerste smeerlap die werd opgepakt verzwegen, en de andere publiek gemaakt. En dan maar zeiken over discriminatie. Pffffttttttt. Wat een hypocrisie! Mijn vraag is en blijft: Waarom wordt de naam van Reuben De Boel verzwegen door de anders zo slaafse "kwaliteitsmedia"? Wat heeft RDB dat Pichal niet heeft? KennisSEN met macht? |
Citaat:
Nogal ijzig en boertig. De essentiële vraag blijft: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
DIT NIET: https://www.v-nieuws.be/ook-ketnet-g...pedofiliezaak/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De veroordeelde pederast Gie Laenen kon zonder problemen aan de slag bij de BRT, waar hij opnieuw vieze dingen deed. Ik herinner me die aflevering van "Van Kattekwaad tot erger" waar Gie en zijn vriendjes minderjarigen hadden uitgenodigd op de redactie om sexspeeltjes te testen. Dus, de boom in met uw "er is geen bewijs" |
Citaat:
Zelfs homoseksuelen zijn volgens die definitie niet normaal. Maar het gaat niet om die afwijkende gevoelens, het gaat om de walgelijke en afschuwelijke daden die gepleegd worden. De daden zelf zijn toch het probleem, niet? Het probleem is kindermisbruik, de beelden die worden opgeslagen zijn een gevolg en ik vind dat je de oorzaak van het probleem moet aanpakken. Pedofielen gaan er altijd zijn, het is een afwijking in hun hersenen. Je kan pedofilie en homofilie niet "genezen". Het enige verschil tussen pedofilie en homofilie is , dat er bij homofilie geen slachtoffers betrokken zijn. Maar puur geestelijk is het gewoon een afwijking. Mijn punt is dat de focus gewoon helemaal verkeerd ligt. Ik zeg die homoseksualiteit er expres bij en er zullen allicht weer mensen afkomen dat het een kromme vergelijking is, maar los van emotionele en morele waarden, in de hersenen, is dat echt zo? Je mag mensen niet veroordelen omdat ze homo zijn, maar stel dat ze kicken op plaatsjes van mannen die tegen hun wil verkracht worden door andere mannen... Ga je dan homoseksualiteit veroordelen of de verkrachting? Of allebei? Ga je pedofilie veroordelen of kindermisbruik? Of allebei. Kan je iemand veroordelen omdat die de drang heeft om iemand te vermoorden maar nog nooit een vlieg kwaad gedaan heeft? |
Citaat:
Wie weet wat er nog allemaal geweten is, maar wat niet aan onze neus wordt gehangen. EEN ding is zeker: de VRT liet ALLEEN Pichal vallen. Waarom werden de anderen gespaard? OOK door de media? |
Citaat:
Citaat:
En om op die andere vraag te antwoorden, ik wilde dit eigenlijk hier niet vertellen maar je laat me nu geen keuze. Ik heb daar inderdaad ervaring mee. Ik ben als kind tussen mijn 7 jaar 11 jaar bijna dagelijks misbruikt geweest. Maar dat is misschien niet wat je hier insinueert met je opmerking? Graag toch nog even uitlichten wat je er wel mee bedoelt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be