![]() |
Citaat:
https://www.erclassics.com/classic-c...-sale/porsche/ |
Citaat:
In winter en zomer gereden, op de standaard alu velgen lagen de winterbanden, de zomerbanden op de gesmeden "Fuchs-velgen". Regio Sauerland... |
Citaat:
Je betaalt navenant gewoon een pak meer als je hem hoger wilt laten verzekeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stel dat je er zo ene wil kopen in goede staat, voor minder dan 50 K gaat ge toch niet veel vinden. Ene in mint condition zal zelf nog een pak meer kosten, gegeven dat je er een kan vinden. Ik vermoed zelf dat het wrak van die van TW nog een pak geld waard is, de motor zal het wel overleefd hebben. Chasis zal voor de vuilbak zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Kameraad van mij heeft een VW busje uit de jaren '60. Dit is volledig opgeknapt, hij heeft dit laten keuren (op originaliteit), daar krijg je dan punten op. Deze punten bepalen de waarde van het vehikel. Je kan dan een omnium nemen om dit voertuig te laten verzekeren. Dat van mijne kameraad is omnium (of allrisk zoals de Nederlanders het noemen) verzekerd aan bijna 50.000 euro. |
Tom Waes had teveel gezopen en kroop toch achter het stuur van zijne Porsche!
Tom Waes had gezopen, hij zal dus niets trekken van de verzekering.
Waarschijnlijk zal hij ook moeten opdraaien voor de veroorzaakte schade. Tom Waes reageert voor het eerst na ongeval: “Onbegrijpelijk dat ik dronken in auto ben gestapt” Presentator Tom Waes heeft een mededeling verspreid na zijn ernstige ongeval van vrijdagavond. Daarin geeft hij toe dat hij te veel gedronken had. “Een grote, onbegrijpelijke fout”, schrijft hij. https://www.hbvl.be/cnt/dmf20241203_93938597 Na een avondje uit in de Antwerpse wijk Het Zuid reed Tom Waes zaterdagochtend rond 1 uur de Antwerpse Ring op. Daar reed hij voor de ogen van een groep wegenwerkers in op een werfauto. Hij werd in levensgevaar naar het ziekenhuis gebracht. In een medische update deelde de VRT maandag met dat Waes nog steeds op de dienst intensieve zorg ligt “in het ziekenhuis waar hij opgevolgd en verzorgd wordt”. “De dokters omschrijven zijn toestand als stabiel en buiten onmiddellijk levensgevaar. In de loop van de volgende dagen zal hij nog een orthopedische scan ondergaan om beter zicht te krijgen op de mogelijke breuken”, klonk het toen. Nadat Bart Peeters tijdens een concert in de Lotto Arena een lied aan Waes had opgedragen, reageerde Waes zondagavond zelf ook op Instagram. “Dank u, lieve vriend”, schreef hij er bij een filmpje van het moment. Dat begrijp ik dan weer niet. Waarom draagt Bart een liedje op aan iemand die straal bezopen achter het stuur kruipt? Heeft hij niet gedacht aan de talloze verkeersslachtoffers die er vielen door "bestuurders" die gezopen hadden? |
Citaat:
|
ja met uw zatte kloten in ne sportwagen kruipen die al door iemand die gefocused is met veel rijervaring moeilijk te bedwingen is, is om problemen vragen natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het medeleven krijgt daar althans voor mij toch een knauw door. https://www.demorgen.be/snelnieuws/t...lijk~b865362e/ |
Citaat:
Dat die clown zijn woorden nu maar terug inslikt en zijn vriend Tommeke bedankt hij geen onschuldige mensen heeft doodgereden. Onnozelaar.. Dat verdient verdomme zo veel geld (veel te veel) ....kon die dan geen Taxi nemen ??? Nooit genoeg zeker. |
Citaat:
|
Citaat:
Daarbij werkt een labo met nummers (anonieme), zo kan er niet gesjoemeld worden, maar zo wacht je ook op je beurt. Belangrijk detail is wel dat er redelijk vlug bloed afgenomen werd om de bloedgroep te bepalen. En ja, Tom wist dat ze er achter zouden komen dat hij gezopen had. |
Citaat:
|
VRT: "Dit kan niet! Onze schermgezichten hebben ook op dat vlak een voorbeeldfunctie"
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20241203_93938597
VRT: “Dit kan niet” De VRT zegt te betreuren dat Waes dronken in de wagen is gestapt. “Dit kan echt niet. e voor het brede publiek. We verwachten dat Tom zijn verantwoordelijkheid neemt en vinden het belangrijk dat hij zelfinzicht toont. We wensen hem de mentale en fysieke kracht voor een spoedig herstel”, zegt woordvoerder Yasmine Van der Borght. |
Citaat:
Te gierig om een taxi te nemen. :roll: |
Citaat:
Ach zolang het over zuipen gaat zal het wel meevallen. Tom is dan gewoon een toffe Vlaamse peer en levensgenieter. Hopelijk voor hem heeft hij per ongeluk wel niet even getrokken aan een joint van die studenten want dan gaat gans Vlaanderen plots zijn vest draaien en hem beschouwen als een vieze junk:-) |
Citaat:
de crash is ook gefilmd , iemand die die beelden nakijkt zal dus ook wel zien adv het rijgedrag wat er aan de hand was. Zondag zelf nog meegemaakt, ene die voor mij reed, en die had duidelijk gezopen ofwel was m met zijn lulijzer aan het spelen dat kon ook. |
Citaat:
Sowieso weten de mensen in het restaurant en de mensen in het cafe ook wel wanneer iemand boven zijn theewater zit. Hij bleek in dat cafe al te wankelen op zijn benen.....:roll: Is die cafe dealer dan ook niet in de fout gegaan ??:roll: Maar hij heeft tenminste de eer aan zichzelf willen houden alvorens hij voor huichelaar zou moeten doorgaan Maar bon gelukkig vloog hij op een kussen en niet op een autootje met een gezinnetje in zoals die zatlap niet lang geleden. |
.
|
Citaat:
|
Wat ik niet echt begrijp is dat het alcoholresultaat van het bloedonderzoek hier zo lang kan duren, op TV en krant spraken ze van enkele weken: "geen prioriteit". 8O
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Liefde voor oldtimers kostte Tom bijna z'n leven.
Porsche van Waes
Zijn liefde voor Porsche heeft hem op vrijdagnacht echter bijna het leven gekost, want de 56-jarige man heeft een zwaar verkeersongeval gehad met zijn geliefde wagen. Zijn Porsche zou een rol kunnen hebben gespeeld in de ernst van zijn verwondingen. Zo zou er geen airbag zijn geweest in de wagen, waardoor dat bij een crash extra gevaarlijk is. Deze journalist is ook niet gestorven door overdrijvingen. Het is niet z'n liefde voor oldtimers die bijna z'n leven kostte, maar z'n liefde voor alcohol. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en het parket zal denken "we gaan hem nu geen rijverbod aan zijn broek smeren, want in dat ziekenhuis draagt hij er geen ... we zullen binnen een maand of zes voor de rechtbank onze zeg wel doen; er is geen haast bij. |
En nu komen ze weer af met nultolerantie. Alsof Waes dan zou gedacht hebben: hola ik stap niet in mijn auto. Hij zegt zelf dat hij wist dat hij dronken was.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gevangenisstraf met gedwongen afkicken. |
Citaat:
Citaat:
|
Broer van doodrijder Merel De Prins riskeert zelf celstraf voor alweer dodelijk ongeval in Sint-Pieters-Leeuw
Toeval, genetisch of gezinscultureel bepaald ? |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be