Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Mobiliteit & verkeersveiligheid (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=210)
-   -   Autoterreur (https://forum.politics.be/showthread.php?t=271034)

De schoofzak 2 december 2024 19:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10442497)
Ik vind het vooral jammer van die Porsche :-(

Niet dat ik iets tegen TW heb…

Ach, er zijn er nog genoeg.
https://www.erclassics.com/classic-c...-sale/porsche/

Micele 2 december 2024 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10442462)
Als bezitter van een 1985 911 Carrera ga ik er toch wat meer rekening beginnen houden. Ik sta daar zoals vele niet genoeg bij stil dat beestje een concept is van meer dan 40 jaar geleden

Ik had eentje van einde 1983 (modeljaar 1984), eigenlijk de laatste zonder katalysator, 231 PK uit 3200 cc, 1160 kg.
In winter en zomer gereden, op de standaard alu velgen lagen de winterbanden, de zomerbanden op de gesmeden "Fuchs-velgen".
Regio Sauerland...

Micele 2 december 2024 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10442463)
Volgens mij is die Porsche voor de verzekering O euro waard. Alleszins dat heeft mijn verzekering me toch verteld. Ik zou waarschijnlijk alleen recht hebben op een som die de emotionele waarde benadert. En dat zou dan alleen zijn als ik in recht ben.

Nu misschien zijn er specifieke verzekeringen voor oldtimers maar ik ben daar nooit mee bezig geweest.

Je kunt de waarde van je zeldene oldtimer eigenlijk zelf bepalen.

Je betaalt navenant gewoon een pak meer als je hem hoger wilt laten verzekeren.

fred vanhove 3 december 2024 08:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 10442574)
Je kunt de waarde van je zeldene oldtimer eigenlijk zelf bepalen.

Je betaalt navenant gewoon een pak meer als je hem hoger wilt laten verzekeren.

Bedankt. Zal me daar eens moeten mee bezighouden. ;-)

fred vanhove 3 december 2024 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 10442571)
Ik had eentje van einde 1983 (modeljaar 1984), eigenlijk de laatste zonder katalysator, 231 PK uit 3200 cc, 1160 kg.
In winter en zomer gereden, op de standaard alu velgen lagen de winterbanden, de zomerbanden op de gesmeden "Fuchs-velgen".
Regio Sauerland...

Mijne is ook een 3.2. Was van mijn oom (nieuw gekocht). In mijn bezit sinds 1989. Veel aan laten veranderen bj RUF en Gemballa. Nu rijd ik er nog heel weinig mee. Als ik er mee rijd is het niet zoals T Waes om meer naar de stad te gaan. Meestal ga ik er mee naar Duitsland naar een of andere meeting of naar de Nurburgring als er races zijn of ik vrij mag rijden op de Nordschleife. Op de Autobahn en of de Ring geef ik hem wel nog steeds eens de sporen......pas dan komt zo een auto tot zijn recht.Heeft nu nog geen 200.000 km.

Herr Flick 3 december 2024 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10442570)

die zijn nu duurder geworden vermits er een exemplaar minder is om te versjacheren.

Herr Flick 3 december 2024 08:38

Citaat:

Volgens mij is die Porsche voor de verzekering O euro waard. Alleszins dat heeft mijn verzekering me toch verteld. Ik zou waarschijnlijk alleen recht hebben op een som die de emotionele waarde benadert. En dat zou dan alleen zijn als ik in recht ben.

Nu misschien zijn er specifieke verzekeringen voor oldtimers maar ik ben daar nooit mee bezig geweest.

Laten herstellen he, proberen een total loss te vermijden, dan gaan ze zien wat het gaat kosten.

Stel dat je er zo ene wil kopen in goede staat, voor minder dan 50 K gaat ge toch niet veel vinden. Ene in mint condition zal zelf nog een pak meer kosten, gegeven dat je er een kan vinden.

Ik vermoed zelf dat het wrak van die van TW nog een pak geld waard is, de motor zal het wel overleefd hebben. Chasis zal voor de vuilbak zijn.

fred vanhove 3 december 2024 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10442689)
Laten herstellen he, proberen een total loss te vermijden, dan gaan ze zien wat het gaat kosten.

Stel dat je er zo ene wil kopen in goede staat, voor minder dan 50 K gaat ge toch niet veel vinden. Ene in mint condition zal zelf nog een pak meer kosten, gegeven dat je er een kan vinden.

Ik vermoed zelf dat het wrak van die van TW nog een pak geld waard is, de motor zal het wel overleefd hebben. Chasis zal voor de vuilbak zijn.

Die auto is totaal loss en mag niet meer worden hersteld. Er zullen nog wel onderdelen bruikbaar zijn en ja zo een auto is nog wel iets waard maar geen pak . De motor is uiteraard nog te recupereren. Hoeveel km heeft die gelopen en is hij al gereviseerd geweest ?

reservespeler 3 december 2024 12:35

Citaat:

Klopt niet.
Kameraad van mij heeft een VW busje uit de jaren '60. Dit is volledig opgeknapt, hij heeft dit laten keuren (op originaliteit), daar krijg je dan punten op. Deze punten bepalen de waarde van het vehikel.
Je kan dan een omnium nemen om dit voertuig te laten verzekeren.
Dat van mijne kameraad is omnium (of allrisk zoals de Nederlanders het noemen) verzekerd aan bijna 50.000 euro.

reservespeler 3 december 2024 12:36

Tom Waes had teveel gezopen en kroop toch achter het stuur van zijne Porsche!

Tom Waes had gezopen, hij zal dus niets trekken van de verzekering.
Waarschijnlijk zal hij ook moeten opdraaien voor de veroorzaakte schade.

Tom Waes reageert voor het eerst na ongeval: “Onbegrijpelijk dat ik dronken in auto ben gestapt”
Presentator Tom Waes heeft een mededeling verspreid na zijn ernstige ongeval van vrijdagavond. Daarin geeft hij toe dat hij te veel gedronken had. “Een grote, onbegrijpelijke fout”, schrijft hij.

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20241203_93938597

Na een avondje uit in de Antwerpse wijk Het Zuid reed Tom Waes zaterdagochtend rond 1 uur de Antwerpse Ring op. Daar reed hij voor de ogen van een groep wegenwerkers in op een werfauto. Hij werd in levensgevaar naar het ziekenhuis gebracht. In een medische update deelde de VRT maandag met dat Waes nog steeds op de dienst intensieve zorg ligt “in het ziekenhuis waar hij opgevolgd en verzorgd wordt”. “De dokters omschrijven zijn toestand als stabiel en buiten onmiddellijk levensgevaar. In de loop van de volgende dagen zal hij nog een orthopedische scan ondergaan om beter zicht te krijgen op de mogelijke breuken”, klonk het toen.

Nadat Bart Peeters tijdens een concert in de Lotto Arena een lied aan Waes had opgedragen, reageerde Waes zondagavond zelf ook op Instagram. “Dank u, lieve vriend”, schreef hij er bij een filmpje van het moment.

Dat begrijp ik dan weer niet. Waarom draagt Bart een liedje op aan iemand die straal bezopen achter het stuur kruipt?
Heeft hij niet gedacht aan de talloze verkeersslachtoffers die er vielen door "bestuurders" die gezopen hadden?

Herr Flick 3 december 2024 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10442718)
Die auto is totaal loss en mag niet meer worden hersteld. Er zullen nog wel onderdelen bruikbaar zijn en ja zo een auto is nog wel iets waard maar geen pak . De motor is uiteraard nog te recupereren. Hoeveel km heeft die gelopen en is hij al gereviseerd geweest ?

Die echte Porsche / Kever mannen die blijven dat toch reviseren tot er niks meer te reviseren valt. Is er zo geen grote cataloog van spares hiervoor, ik dacht dat ooit eens gezien te hebben.

Herr Flick 3 december 2024 12:53

ja met uw zatte kloten in ne sportwagen kruipen die al door iemand die gefocused is met veel rijervaring moeilijk te bedwingen is, is om problemen vragen natuurlijk.

maddox 3 december 2024 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10442718)

1 tripje naar een iets gunstiger gezind Europees land, en die wagen wordt desnoods helemaal opnieuw gebouwd, waarbij alleen het plaatje met serienummer origineel is. Met geldig keuringsbewijs en al.

fred vanhove 3 december 2024 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10442810)
1 tripje naar een iets gunstiger gezind Europees land, en die wagen wordt desnoods helemaal opnieuw gebouwd, waarbij alleen het plaatje met serienummer origineel is. Met geldig keuringsbewijs en al.

Inderdaad er zijn altijd achterpoortjes.

fred vanhove 3 december 2024 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 10442377)
Onder invloed van alcohol of andere drugs ...
Ik heb toch ergens gelezen dat een bloedstaal in beslag genomen is.

Dat hij onder invloed was had ik al wel lang een vermoeden. Ze hebben wel lang gewacht om het openbaar te maken maar nu heeft hij het zelf toegegeven met in gedachte het toch zou uitkomen zelfs was het door de andere cafe vrienden.

Het medeleven krijgt daar althans voor mij toch een knauw door.

https://www.demorgen.be/snelnieuws/t...lijk~b865362e/

fred vanhove 3 december 2024 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10442783)
Tom Waes had gezopen, hij zal dus niets trekken van de verzekering.
Waarschijnlijk zal hij ook moeten opdraaien voor de veroorzaakte schade.

Tom Waes reageert voor het eerst na ongeval: “Onbegrijpelijk dat ik dronken in auto ben gestapt”
Presentator Tom Waes heeft een mededeling verspreid na zijn ernstige ongeval van vrijdagavond. Daarin geeft hij toe dat hij te veel gedronken had. “Een grote, onbegrijpelijke fout”, schrijft hij.

Na een avondje uit in de Antwerpse wijk Het Zuid reed Tom Waes zaterdagochtend rond 1 uur de Antwerpse Ring op. Daar reed hij voor de ogen van een groep wegenwerkers in op een werfauto. Hij werd in levensgevaar naar het ziekenhuis gebracht. In een medische update deelde de VRT maandag met dat Waes nog steeds op de dienst intensieve zorg ligt “in het ziekenhuis waar hij opgevolgd en verzorgd wordt”. “De dokters omschrijven zijn toestand als stabiel en buiten onmiddellijk levensgevaar. In de loop van de volgende dagen zal hij nog een orthopedische scan ondergaan om beter zicht te krijgen op de mogelijke breuken”, klonk het toen.

Nadat Bart Peeters tijdens een concert in de Lotto Arena een lied aan Waes had opgedragen, reageerde Waes zondagavond zelf ook op Instagram. “Dank u, lieve vriend”, schreef hij er bij een filmpje van het moment.

Dat begrijp ik dan weer niet. Waarom draagt Bart een liedje op aan iemand die straal bezopen achter het stuur kruipt?
Heeft hij niet gedacht aan de talloze verkeersslachtoffers die er vielen door "bestuurders" die gezopen hadden?

Wat had je anders verwacht van zo een groot theatraal kind als die Bart Peeters.

Dat die clown zijn woorden nu maar terug inslikt en zijn vriend Tommeke bedankt hij geen onschuldige mensen heeft doodgereden.

Onnozelaar.. Dat verdient verdomme zo veel geld (veel te veel) ....kon die dan geen Taxi nemen ??? Nooit genoeg zeker.

fred vanhove 3 december 2024 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10442497)
Niet dat ik iets tegen TW heb…

Ik ook niet waar wel tegen een TW die stomdronken achter het stuur kruipt

reservespeler 3 december 2024 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10442821)
Dat hij onder invloed was had ik al wel lang een vermoeden. Ze hebben wel lang gewacht om het openbaar te maken maar nu heeft hij het zelf toegegeven met in gedachte het toch zou uitkomen zelfs was het door de andere cafe vrienden.

Het medeleven krijgt daar althans voor mij toch een knauw door.

https://www.demorgen.be/snelnieuws/t...lijk~b865362e/

Bij een staalafname van het bloed is het belangrijk om te weten op welk tijdstip dit gebeurde, zo kan men terugrekenen hoeveel promille er werkelijk in het bloed zat bij de aanrijding.
Daarbij werkt een labo met nummers (anonieme), zo kan er niet gesjoemeld worden, maar zo wacht je ook op je beurt.

Belangrijk detail is wel dat er redelijk vlug bloed afgenomen werd om de bloedgroep te bepalen.

En ja, Tom wist dat ze er achter zouden komen dat hij gezopen had.

reservespeler 3 december 2024 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10442835)
Ik ook niet waar wel tegen een TW die stomdronken achter het stuur kruipt

2

reservespeler 3 december 2024 14:23

VRT: "Dit kan niet! Onze schermgezichten hebben ook op dat vlak een voorbeeldfunctie"

VRT: “Dit kan niet”

De VRT zegt te betreuren dat Waes dronken in de wagen is gestapt. “Dit kan echt niet. e voor het brede publiek. We verwachten dat Tom zijn verantwoordelijkheid neemt en vinden het belangrijk dat hij zelfinzicht toont. We wensen hem de mentale en fysieke kracht voor een spoedig herstel”, zegt woordvoerder Yasmine Van der Borght.

fred vanhove 3 december 2024 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10442842)

De VRT zegt te betreuren dat Waes dronken in de wagen is gestapt. “Dit kan echt niet. e voor het brede publiek. We verwachten dat Tom zijn verantwoordelijkheid neemt en vinden het belangrijk dat hij zelfinzicht toont. We wensen hem de mentale en fysieke kracht voor een spoedig herstel”, zegt woordvoerder Yasmine Van der Borght.

Te gierig om een taxi te nemen. :roll:

fred vanhove 3 december 2024 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10442842)

Ach zolang het over zuipen gaat zal het wel meevallen. Tom is dan gewoon een toffe Vlaamse peer en levensgenieter.

Hopelijk voor hem heeft hij per ongeluk wel niet even getrokken aan een joint van die studenten want dan gaat gans Vlaanderen plots zijn vest draaien en hem beschouwen als een vieze junk:-)

Herr Flick 3 december 2024 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10442840)
Bij een staalafname van het bloed is het belangrijk om te weten op welk tijdstip dit gebeurde, zo kan men terugrekenen hoeveel promille er werkelijk in het bloed zat bij de aanrijding.
Daarbij werkt een labo met nummers (anonieme), zo kan er niet gesjoemeld worden, maar zo wacht je ook op je beurt.

Belangrijk detail is wel dat er redelijk vlug bloed afgenomen werd om de bloedgroep te bepalen.

En ja, Tom wist dat ze er achter zouden komen dat hij gezopen had.

ah ja er zijn ondertussen beelden van,... dus ontkennen heeft geen zin.

de crash is ook gefilmd , iemand die die beelden nakijkt zal dus ook wel zien adv het rijgedrag wat er aan de hand was.

Zondag zelf nog meegemaakt, ene die voor mij reed, en die had duidelijk gezopen ofwel was m met zijn lulijzer aan het spelen dat kon ook.

fred vanhove 3 december 2024 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10442863)
ah ja er zijn ondertussen beelden van,... dus ontkennen heeft geen zin.

de crash is ook gefilmd , iemand die die beelden nakijkt zal dus ook wel zien adv het rijgedrag wat er aan de hand was.

Zondag zelf nog meegemaakt, ene die voor mij reed, en die had duidelijk gezopen ofwel was m met zijn lulijzer aan het spelen dat kon ook.

Dat het zo lang duurde was voor mij al een teken aan de wand hij dronken was.

Sowieso weten de mensen in het restaurant en de mensen in het cafe ook wel wanneer iemand boven zijn theewater zit. Hij bleek in dat cafe al te wankelen op zijn benen.....:roll: Is die cafe dealer dan ook niet in de fout gegaan ??:roll:

Maar hij heeft tenminste de eer aan zichzelf willen houden alvorens hij voor huichelaar zou moeten doorgaan

Maar bon gelukkig vloog hij op een kussen en niet op een autootje met een gezinnetje in zoals die zatlap niet lang geleden.

fred vanhove 3 december 2024 15:57

.

Herr Flick 3 december 2024 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 10442864)
Dat het zo lang duurde was voor mij al een teken aan de wand hij dronken was.

Sowieso weten de mensen in het restaurant en de mensen in het cafe ook wel wanneer iemand boven zijn theewater zit. Hij bleek in dat cafe al te wankelen op zijn benen.....:roll: Is die cafe dealer dan ook niet in de fout gegaan ??:roll:

Maar hij heeft tenminste de eer aan zichzelf willen houden alvorens hij voor huichelaar zou moeten doorgaan

Maar bon gelukkig vloog hij op een kussen en niet op een autootje met een gezinnetje in zoals die zatlap niet lang geleden.

Inderdaad, zonde van de Porsche, en het karton in de absorbeerder, en die chaufeur in die camion. Hij weet waarvoor hij programa's mag maken de komende tijd, want dat gaat een dikke factuur worden.

Micele 3 december 2024 17:15

Wat ik niet echt begrijp is dat het alcoholresultaat van het bloedonderzoek hier zo lang kan duren, op TV en krant spraken ze van enkele weken: "geen prioriteit". 8O
Citaat:

https://www.hln.be/binnenland/parket...n-er~ae4bc015/

De resultaten van het bloedonderzoek van Tom Waes kunnen enkele dagen of zelfs nog enkele weken op zich laten wachten. Het labo onderzoekt het bloedstaal dat is afgenomen, om na te gaan hoeveel promille alcohol de presentator vrijdagnacht in zijn bloed had tijdens zijn ongeval. “Zijn staal wordt niet met voorrang behandeld”, zegt het parket.

Nadat Vlaanderens bekendste presentator vrijdagavond met zijn oldtimer Porsche een ongeval veroorzaakte op de Antwerpse Ring bij de Kennedytunnel, werd Tom Waes overgebracht naar het UZ Antwerpen. Daar namen artsen een bloedtest af, die nu door het parket is doorgestuurd voor een analyse op alcohol en drugs. “Wanneer de resultaten binnenkomen is moeilijk te voorspellen”, klinkt het bij het Antwerpse parket. “Dat kan morgen zijn, maar evengoed pas over enkele weken. Het staal wordt niet met voorrang behandeld. Het heeft een uniek nummer gekregen en wordt verwerkt volgens de normale procedure en capaciteit van het laboratorium.”

De resultaten van het bloedonderzoek kunnen meer duidelijkheid geven over de oorzaak van het ongeval. Rond 1 uur ’s nachts botste Waes met zijn Porsche tegen een botsabsorbeerder, geplaatst op de ring om wegenwerken aan te duiden. Het parket onderzoekt niet alleen of de 56-jarige presentator onder invloed was, maar ook of hij te snel reed. Wegcamera’s legden het moment van de crash vast en een dag later werd een drone ingezet om de snelheid nauwkeurig te berekenen.
Ff ggl voor Duitsland: in de regel minder dan 24 uur.
Citaat:

https://www.bads.de/wissen/alkohol/a...0werden%20kann.

Das Ergebnis einer BAK-Bestimmung liegt meist innerhalb von 24 Stunden nach der Blutentnahme vor. Es wird schriftlich in Form eines Befundberichts entsprechend einem fachärztlichen Gutachten festgehalten, das später vom Gericht als Urkundenbeweis verlesen werden kann.

reservespeler 3 december 2024 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 10442908)
Wat ik niet echt begrijp is dat het alcoholresultaat van het bloedonderzoek hier zo lang kan duren, op TV en krant spraken ze van enkele weken: "geen prioriteit". 8O

wat is ff ggl?

reservespeler 3 december 2024 18:15

Liefde voor oldtimers kostte Tom bijna z'n leven.

Porsche van Waes
Zijn liefde voor Porsche heeft hem op vrijdagnacht echter bijna het leven gekost, want de 56-jarige man heeft een zwaar verkeersongeval gehad met zijn geliefde wagen.

Zijn Porsche zou een rol kunnen hebben gespeeld in de ernst van zijn verwondingen. Zo zou er geen airbag zijn geweest in de wagen, waardoor dat bij een crash extra gevaarlijk is.

Deze journalist is ook niet gestorven door overdrijvingen.
Het is niet z'n liefde voor oldtimers die bijna z'n leven kostte, maar z'n liefde voor alcohol.

maddox 3 december 2024 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10442932)
wat is ff ggl?

GooGLe

CUFI 3 december 2024 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 10442933)
Porsche van Waes
Zijn liefde voor Porsche heeft hem op vrijdagnacht echter bijna het leven gekost, want de 56-jarige man heeft een zwaar verkeersongeval gehad met zijn geliefde wagen.

Zijn Porsche zou een rol kunnen hebben gespeeld in de ernst van zijn verwondingen. Zo zou er geen airbag zijn geweest in de wagen, waardoor dat bij een crash extra gevaarlijk is.

Deze journalist is ook niet gestorven door overdrijvingen.
Het is niet z'n liefde voor oldtimers die bijna z'n leven kostte, maar z'n liefde voor alcohol.

Dronken rijden zou automatisch poging tot opzettelijke doodslag moeten zijn.

maddox 3 december 2024 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 10442957)
Dronken rijden zou automatisch poging tot opzettelijke doodslag moeten zijn.

De straf daarvoor, garnalen voeren?

De schoofzak 3 december 2024 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 10442908)

Mogelijks heeft het labo de uitslag al, maar wachten ze met de verzending naar het parket, tot justitie de betaling van de analyses van de maand januari 2024 uitgevoerd heeft ... of zou het januari 2023 zijn ... met die vivaldi-ministers van justitie en financiën ...

en het parket zal denken "we gaan hem nu geen rijverbod aan zijn broek smeren, want in dat ziekenhuis draagt hij er geen ... we zullen binnen een maand of zes voor de rechtbank onze zeg wel doen; er is geen haast bij.

Dadeemelee 3 december 2024 20:06

En nu komen ze weer af met nultolerantie. Alsof Waes dan zou gedacht hebben: hola ik stap niet in mijn auto. Hij zegt zelf dat hij wist dat hij dronken was.

maddox 3 december 2024 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10442975)
En nu komen ze weer af met nultolerantie. Alsof Waes dan zou gedacht hebben: hola ik stap niet in mijn auto. Hij zegt zelf dat hij wist dat hij dronken was.

En wat gaan ze doen als straf? 2 keer levenslang rijverbod?

Dadeemelee 3 december 2024 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10442979)
En wat gaan ze doen als straf? 2 keer levenslang rijverbod?

Die gasten die zat rijden zijn altijd dezelfde. Levenslang rijverbod en dan gaan ze toch zat rijden.

maddox 3 december 2024 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10442980)
Die gasten die zat rijden zijn altijd dezelfde. Levenslang rijverbod en dan gaan ze toch zat rijden.

Dus, na 3 keer, (6 keer levenslang rijverbod) toch garnalen voeren?

Dadeemelee 3 december 2024 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 10442985)
Dus, na 3 keer, (6 keer levenslang rijverbod) toch garnalen voeren?

Ja het probleem is gewoon dat de straf (rijverbod) of geldboete (ze hebben toch geen geld) geen effekt heeft.
Gevangenisstraf met gedwongen afkicken.

maddox 3 december 2024 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10443000)
Ja het probleem is gewoon dat de straf (rijverbod) of geldboete (ze hebben toch geen geld) geen effekt heeft.

Of ze hebben genoeg geld om een normale boete toch niet te voelen.

Citaat:

Gevangenisstraf met gedwongen afkicken.
Betaald u maar belastingen om dat te bekostigen. Ik liever niet.

Vlad 4 december 2024 07:40

Broer van doodrijder Merel De Prins riskeert zelf celstraf voor alweer dodelijk ongeval in Sint-Pieters-Leeuw

Toeval, genetisch of gezinscultureel bepaald ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be