![]() |
Citaat:
Trouwens niet de eerste keer , in Strepy zei een NVA-icoon dat je de dingen voor kinderen moet visualiseren . Het idee alleen al ; de NVA meet dat ze aan volksverheffing doen . maar hoe strookt dat met het beeld van de 6 miljoen intelligente en doordenkende Vlamingen die volgens hen hier wonen ? :? En tot slot ; is die Vlaming nu nog niet wakker of is hij misschien alweer in slaap gesukkeld door het Vlaamsnationale gezaag over de 'onverwijlde' splitsing van BHV ;-) Jan , het is trouwens allesbehalve educatief om fouten te schrijven . Het is aCtie. Een 'leraar' zou toch beter moeten weten . ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Die 11.3 miljard worden via uitkeringen en dergelijke weer in de economie geinvesteerd en houden zo de economie draaiend . vb ; een Waal koopt met zijn werkloosheidsuitkering strips van de standaarduitgeverij (= 'Vlaams' bedrijf) Dus wordt hetgeld aangewend om de economie door consumptie draiende te houden . Of wat denkt u dat er anders gebeurd met dat geld ; dat ze het opeten of in brand steken ? 8) De bedrijven maken hierdoor winst waarop ze belastingen betalen . Die 1500 euro ging gewoon in de kas van die autoverhuur en daar heeft niemand behalve hij iets aan gehad . En dat in tijden dat ze alles doen om de economie draaiende te houden . |
Citaat:
opsparen tsjien we hebben door �*ets het meeste geld op onze rekeningen staan ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[size=3] "but i still haven't found what I'm looking for"[/size] de intellectueel onder de vlaams-nationalisten dus [vind het argument van "de intellectueel" wel op iets slaan.. ben ik nu ook intellectueel brrr....?] |
Citaat:
Dat zal de economie er weer bovenop helpen. Dat we daar niet eerder aan gedacht hebben. Stem BUB |
Citaat:
|
Geen belastingen, leg eens uit?Als u wil aub.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
getuige hiervan dat het nooit of te nooit in een wentenschappelijk magazine gepubliceerd werd |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(a) hannes gebruikt enkel gemiddelden, wat UITERST verdacht is. Wou hij hier iets verbergen? Een grotere standaardafwijking kan er bv op wijzen dat het gemiddeld hoog was omwille van een kleine elite. Zoiets wordt normaal altijd er bij vermeld, het is CRUCIAAL om een gemiddelde te kunnen beoordelen. (b) hannes zegt NIKS over demografische data. Waar woonden de rijke industrielen bv, die wellicht het gemiddelde naar boven trekken? Vind je dit niet van elementair belang? (c) hannes schrijft bepaalde zaken die erop wijzen dat hij nooit objectief was in deze analyse (ik herinner mij de details niet) |
Stuurt den N-VA met hun vrachtwagens naar Transsylvanië, zuig hun bloed eruit ;-) en laat hen in verdoemenis ronddolen in dat Rijk dat hun geestesgenoten hebben vernietigd.
|
Citaat:
|
Citaat:
hij plaatst hedendaagse structuren op de 19e eeuw (terwijl hijzelf toegeeft dat de bril van de ambtenaren niet communautair vervormd was). Brabant is dus zijn probleem, want dat kan hij niet splitsen. En laat d�*t nu net de provincie zijn die het meest opbracht. |
Citaat:
|
Citaat:
Yammine: Een belangrijke, eerste vaststelling is dat het economisch betoog ideologisch gekleurd is. 8O "TRING TRING. Hallo, met de pot? Het is hier de ketel om te zeggen dat je zwart ziet." Gezaghebbende historici zoals Susan Crane stellen dat het normaal en zelfs wenselijk is dat een historicus/a feeling heeft met zijn/haar onderwerp en dat hij/zij niet angstvallig moet proberen afwezig te blijven uit zijn/haar verhaal: "Historians are always 'from' not only their own pasts but also the pasts that they write, insofar as they work on that past in their own lives." CRANE, S., Writing the individual back into Collective memory, in: American Historical review, 1997, blz.1372-1385. Yammine: POST FACTUM-INTERPRETATIE. ...De nationalistische benaderingswijze van Hannes is dus een post factum implementatie .... Yammine lijkt mij hierin een fan te zijn van Leopold von Ranke, die met zijn empiristische werkwijze louter wilde "zeigen wie es eigentlich gewesen ist", en te situeren valt in de 2e helft van de 19e eeuw. Jammer voor Ranke (en Yammine) is dat zijn methodiek volledig verworpen is, omwille van het feit dat het voor een historicus onmogelijk is om zijn persoon weg te cijferen bij het schrijven van een werk, en dat derhalve ieder geschiedkundig werk persoonsgebonden is. Wederom verwijs ik hier naar Crane en naar prof. M. Beyen, die dit beiden erkennen en niet afwijzen. (Overigens stond Ranke's kritiek-wetenschappelijke geschiedschrijving in de realiteit binnen een religieus/nationalistisch interpretatiekader...gelijkenis met Yammine?) Yammine: ...hebben deze provincies dan bij de herverdeling van gelden uit boetes ook recht op een voorkeursbehandeling. Yammine haalt hier dus de 'transfers' binnen Vlaanderen aan. Hierbij verwijs ik u naar het topic dat hier op politics daaromtrent geopend is. Yammine gaat gewoon over de discussie daaromtrent en ziet zijn eenzijdige stelling als een onderbouwend argument. Over de kritieken op de statistische methodiek van Hannes verwijs ik u door naar anderen, die inzake meer onderlegd zijn. Ik weet niet in welk tijdschrift (hoewel ik het voor u zal nakijken) de kritieken op Yammine verschenen, maar blijkbaar is hij minstens in hetzelfde bedje ziek als de door hem verafschuwde Hannes. Yammine is ten laatste een klein manipulatorke. Hij impliceert de "Waalse complottheorie" en poneert, zonder verdere uitleg, dat Vlaanderen binnen België in de 20e eeuw tot de rijkste regio ter wereld is uitgegroeid, terwijl hij tussen de regels duidelijk DANKZIJ bedoelt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik ga niet akkoord dat je mijn punt (a) weerlegt als je een gemiddelde wil gebruiken, en zeker op de manier waarop hannes die gebruikt, MOET je dit in het licht van de standaardafwijking doen indien je niet wil (wat je kan altijd), moet je de mediaan nemen stel dat we het gemiddelde BNP van de VS en Belgie vergelijken, dan zal de VS veel en veel rijker zijn echter, ook de standaardafwijking zal veel groter zijn, er is immers een kleine groep van super-rijken die je in Belgie niet hebt, die het gemiddelde omhoog halen de mediaan zou dus een beter alternatief zijn op basis hiervan bij hannes hebben we dat inzicht niet, hij is erg karig met data, hij geeft enkel gemiddelde -> waarom? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In vergelijking met Bruno is Luddo dus de morele winnaar van het debat! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be