![]() |
Werken dedju dat is de oplossing voor een werkloze
|
Citaat:
Recht op arbeid dat interpreteer ik simpel asdat ik recht heb op een job Recht op een degelijke huisvesting kan toch ook niet zo moeilijk te begrijpen zijn he |
Citaat:
|
Citaat:
Ooit al eens geprobeerd om zelf een gedachte te proberen vormen ? |
Citaat:
|
Citaat:
maar dat zult ge al moeten opzoeken in ne woordenboek waarschijnlijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ne werkgever mag mij weigeren als ze mij overal weigeren hoe kan ik dan gaan werken ? |
ff kijken vooroordeel en veralgemening, volgens mij heb ik mij daar niet aan gezondigd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
een vb ge zijt ervan uit gegaan dat ik geen moeite doe om werk te zoeken dat ik ne profiteur ben dat ik onvoldoende moeite doe om bij te scholen elke posting van u druipt van de vooroordelen en vooringenomenheid |
Ge kunt toch op e klavier tokkelen dat is toch al iet
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dat is blijkbaar geen garantie voor werk ik ken ingenieurs die geen werk vinden |
Citaat:
|
Al eens overwogen dat er misschien gewoon jobs te weinig zijn ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ge hebt de wereld al genoeg om zeep geholpen met uw mentaliteit |
Citaat:
|
Citaat:
Anderzijds moet ik toegeven dat hij voor een keer de waarheid zegt.;-) Toch liever dat dan een zieligaard die helder dagen koopt te kankeren op mensen die het beter hebben dan hij. |
Citaat:
ik zeg ik ben werkloos u zegt dan moet u werk zoeken of eender wat aanpakken dus dan gaat u er bevooroordeelt vanuit dat ik dat nog jniet gedaan heb zoniet dan vraagt u mij of ik al heb gezocht en of ik al een bijscholing in de bouw heb gevolgd ik denk dat u mss eerder aan dissonantie leidt Voor mij zijn de zaken zo klaar als een klontje |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heel beschaafd van u hoor Ge zult zelf nog kreperen als ge zo hautein blijft dat zult ge zelf veroorzaken vroeg of laat komt ge de verkeerde tegen |
Citaat:
|
Citaat:
een intelligente vraag ipv van een dom vooroordeel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niemand belet u om zelfstandig te worden en ramen te gaan lappen. |
ik stel een open vraag en dan zegt u dat ik bevooroordeelt bent
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
elementaire beleefdheid dus |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be